Hyvä Joulumielikeräys.

Anonyymi

Miksi jokaiseen mainospätkään/ohjelmaesitykseen pitää ympätä joku mustaihoinen tyyppi. Joku ihme preppaus menossa. Tänä vuonna on Hyvä Joulumieli keräykseen työnnetty tällainen tyyppi. Miksi?????

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä..mustia joka paikassa..poikotoin

      • Anonyymi

        Telkkarissa on joka ohjelmassa mustia. Maku menee ohjelmiin. Pinkin värinen kieli näkyy kun lipovat huuliaan. Siten pääsevät jonon ohi


      • Anonyymi

        Mutta kaikista hulluinta hämeenlinnan kaupunki joku vuosi sitten järjesti mamuille itsenäisyyspäivä vastaanotto juhlat. Ei kutsuttu suomalaisia. Mitä hittoa elintasopakolaisille kuuluu meidän itsenäisyys. Eivät ole muuta tehneet kuin kerjänneet sossusta rahaa. Kyllä nousi häly


    • Anonyymi

      En Mina Ola Rasismi Mina Ola Pakolainen.

    • Anonyymi

      Hyvä Joulumieli keräys on tarkoitettu suomalaisille lapsille/vähävaraisille perheillen , näin olen ymmärtänyt. Mutta nyt menee pohja pois koko keräyksestä, mietin otanko enään osaa ollenkaan. Joka vuosi olen osallistunut,.

      • Anonyymi

        Minä en osallistu, just tuon mustan takia.


    • Anonyymi

      Samaa pakkosyöttöä nykyään YLE.n ohjelmamainoksissakin. Tosin myös mainoskanavat ovat mukana aivopesussa. Oltais nyt vaan luonnollisia ja normaaleja niin se lisäis uskottavuutta.

      • Anonyymi

        Mitä epäluonnollista ja epänormaalia on mustaihoisissa? Ihmisiä ne on siinä kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä epäluonnollista ja epänormaalia on mustaihoisissa? Ihmisiä ne on siinä kuin sinäkin.

        Ilmastonmuutos on tosiasia. Helsinkiin ei tule valkoista Joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä epäluonnollista ja epänormaalia on mustaihoisissa? Ihmisiä ne on siinä kuin sinäkin.

        No niin, hellanlettas sentään, sieltä se pikku suvakki taas pomppas esiin. Oishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä epäluonnollista ja epänormaalia on mustaihoisissa? Ihmisiä ne on siinä kuin sinäkin.

        No mietipäs sitä. Väri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä epäluonnollista ja epänormaalia on mustaihoisissa? Ihmisiä ne on siinä kuin sinäkin.

        Kyse on elinalueista ja reviireistä. Ei toki meidän kannata päästää tänne eri lajien alatyyppejä niiden lajia syrjäyttän luonteen takia. Tervettä evoluutionallista itsekkyyttä.


    • Anonyymi

      Kuinka paljon mamut on hakemassa kaikenmaailman avustuksia. Ovat joka paikassa missä on ilmaisjakelua. On pirun ahneita. Sossun jonossa ovat aina eka. Mikään ei riitä. Oikeasti mamuilla ei ole hätä kun saavat reilut edut. Lihovat liikaa suomessa

      • Anonyymi

        Juurikin näin. , röyhkeitäkin ovat vielä. Kadulla kun tulevet vastaan , eivät yhtään väistä, takki auki molottaavat mennessään. Erään "puikulapään" kuulin sanovan. että "Miksi te otitte meidät tänne Suomeen, kun kerran ette pysty meitä elättämään", että sellaisia ovat, vielä tyytymättömiäkin. vaikka kaiken saavat ilmaiseksi , tosta noin vaan,. merkkivaatteita myöden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. , röyhkeitäkin ovat vielä. Kadulla kun tulevet vastaan , eivät yhtään väistä, takki auki molottaavat mennessään. Erään "puikulapään" kuulin sanovan. että "Miksi te otitte meidät tänne Suomeen, kun kerran ette pysty meitä elättämään", että sellaisia ovat, vielä tyytymättömiäkin. vaikka kaiken saavat ilmaiseksi , tosta noin vaan,. merkkivaatteita myöden.

        Entisetkin jo täällä olevat pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. , röyhkeitäkin ovat vielä. Kadulla kun tulevet vastaan , eivät yhtään väistä, takki auki molottaavat mennessään. Erään "puikulapään" kuulin sanovan. että "Miksi te otitte meidät tänne Suomeen, kun kerran ette pysty meitä elättämään", että sellaisia ovat, vielä tyytymättömiäkin. vaikka kaiken saavat ilmaiseksi , tosta noin vaan,. merkkivaatteita myöden.

        Mun mutsini sai näiltä maahanmuuttajilta kuulla olevansa rasisti kun mutsini oli pyörällä liikenteessä ja soitti kelloa ja pyysi väistämään kun nää maahanmuuttajat oli koko tien leveydeltä liikkeellä. Että sellasia röyhkimyksiä ne on, itse ovat rasisteja kun eivät väistä ja anna tilaa muille tiellä liikkujille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mutsini sai näiltä maahanmuuttajilta kuulla olevansa rasisti kun mutsini oli pyörällä liikenteessä ja soitti kelloa ja pyysi väistämään kun nää maahanmuuttajat oli koko tien leveydeltä liikkeellä. Että sellasia röyhkimyksiä ne on, itse ovat rasisteja kun eivät väistä ja anna tilaa muille tiellä liikkujille!

        Suvakit raijaavat niitä tänne ja jättävät kotoutuksen kesken. , eivät viitsi opettaa , että maassa maan tavalla, tai maasta pois.


    • Anonyymi

      Siksi en antanut rahaa keräykseen kun tummat valtaa telkkarin. Suomalaiset ei ole valmiita mustiin sori

      • Anonyymi

        Yleltä aikamoinen pohjakosketus, kun itsenäisyyspäivän tv- ohjelmassa. mustamies haastatteli sotaveteraania. Mitähän tämä veteraani mahtoi ajatella,, varmaankin, että "tummaihoisia vartenko minä sodin vuosia Kannaksen metsissä, "?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleltä aikamoinen pohjakosketus, kun itsenäisyyspäivän tv- ohjelmassa. mustamies haastatteli sotaveteraania. Mitähän tämä veteraani mahtoi ajatella,, varmaankin, että "tummaihoisia vartenko minä sodin vuosia Kannaksen metsissä, "?

        Alkuun katsoin hetken Linnan juhlia, mutta vaihdoin mainospuolelle vaikka niitä inhoankin. Miksei esim. ruotsinkielisiä ohjelmia siirretty FEM-kanavalle jota juuri heille kustannetaan?


    • Anonyymi

      HYVÄ uuzi joulukalentiere .... alkoholi-Sanna-pääministeri

      • Anonyymi

        Kyllä nenäpäivänä kerätään miljoonia etelän vetelien auttamiseksi, mutta oikeille suomalaisille ei tule läheskään niitä summia! Onneksi suomalaiset miehet puolustivat aikoinaan maataan, vaimojaan ja lapsiaan, mutta nämä helpon elämän hakijat, jättävät omaisensa ja lähtevät itse karkuun ja täysihoitoon!! Laittaisivat oman maansa asiat kuntoon ja pysyisivät siellä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nenäpäivänä kerätään miljoonia etelän vetelien auttamiseksi, mutta oikeille suomalaisille ei tule läheskään niitä summia! Onneksi suomalaiset miehet puolustivat aikoinaan maataan, vaimojaan ja lapsiaan, mutta nämä helpon elämän hakijat, jättävät omaisensa ja lähtevät itse karkuun ja täysihoitoon!! Laittaisivat oman maansa asiat kuntoon ja pysyisivät siellä!!

        Tuo on niin totta, mutta siitä ei saa ääneen puhua!!!!!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin totta, mutta siitä ei saa ääneen puhua!!!!!!?

        Ottaa pannuun. muttttiaiset mainostaa Hyvä Joulumieli keräystä TV,ssä. En ota enää osaa kyseiseen keräyksee,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa pannuun. muttttiaiset mainostaa Hyvä Joulumieli keräystä TV,ssä. En ota enää osaa kyseiseen keräyksee,

        Sama täällä ei kiinnosta tuon takia. Olis varmaan ollut muitakin laittaa mainostaa sitä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe