Nyt on vuosi toisensa jälkeen saanut lukea lehdistä, että jokainen pankki järkejään on tehnyt huippuhyvää tulosta. Mutta niistä ei ropoakaan tulouteta tallettajille, eli niille joilla jokin tili pankissa on ja siellä euroja.
Pankki tekee tuloksensa myös näillä tilitalletuksilla, aivan yhtä lailla kuin niillä rahoilla, joilla on ostettu pankin osakkeita. Osakkeenomistajille jaetaan, mutta tilinomistajille ei.
Tämä on väärin ja vaatisi muutoksen. Tilien korkojen maksua ei tulisi sitoa euriboreihin, vaan korkoa pitäisi maksaa pankkien tuloksen mukaan.
Pankin hyvät tulokset vääriin taskuihin
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks tuo kuitenkin ole niin että tavallisen pankin tavalliselle asiakkaalle ei tarvitse maksaa osuutta pankin hyvästä tuloksesta jos asiakas ei omista mitään pankista. Ei nykyää enää op maksa mitään pelkästä jäsenyydestä. Pitää olla tuotto-osuus ja senkin hyvityksellä on kovat ehdot. COVid vaikutti myös.
- Anonyymi
Kysymys on rahoista, jotka itse omistan, mutta olen antanut ne pankin käyttöön, laittamalla ne pankin tilille.
Pankki tekee näillä minun rahoillani sitä tulosta itselleen, joten siitä tuloksesta minun kuuluisi saada osani.
Kyllähän se tiedetään, miten asia nyt on, eli nyt asia on väärin, mutta se pitäisi oikaista.
Menikö nyt perille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on rahoista, jotka itse omistan, mutta olen antanut ne pankin käyttöön, laittamalla ne pankin tilille.
Pankki tekee näillä minun rahoillani sitä tulosta itselleen, joten siitä tuloksesta minun kuuluisi saada osani.
Kyllähän se tiedetään, miten asia nyt on, eli nyt asia on väärin, mutta se pitäisi oikaista.
Menikö nyt perille?Älä makuuta rahojasi 0- korkotilillä. Osta mieluummin vaikka sen pankin osakkeita ja saat osinkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä makuuta rahojasi 0- korkotilillä. Osta mieluummin vaikka sen pankin osakkeita ja saat osinkoja.
On sitä aikojen kuluessa monen tahon osakkeita ollutkin. Nyt vain ei ole järkevin aika ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875