Nyt on vuosi toisensa jälkeen saanut lukea lehdistä, että jokainen pankki järkejään on tehnyt huippuhyvää tulosta. Mutta niistä ei ropoakaan tulouteta tallettajille, eli niille joilla jokin tili pankissa on ja siellä euroja.
Pankki tekee tuloksensa myös näillä tilitalletuksilla, aivan yhtä lailla kuin niillä rahoilla, joilla on ostettu pankin osakkeita. Osakkeenomistajille jaetaan, mutta tilinomistajille ei.
Tämä on väärin ja vaatisi muutoksen. Tilien korkojen maksua ei tulisi sitoa euriboreihin, vaan korkoa pitäisi maksaa pankkien tuloksen mukaan.
Pankin hyvät tulokset vääriin taskuihin
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks tuo kuitenkin ole niin että tavallisen pankin tavalliselle asiakkaalle ei tarvitse maksaa osuutta pankin hyvästä tuloksesta jos asiakas ei omista mitään pankista. Ei nykyää enää op maksa mitään pelkästä jäsenyydestä. Pitää olla tuotto-osuus ja senkin hyvityksellä on kovat ehdot. COVid vaikutti myös.
- Anonyymi
Kysymys on rahoista, jotka itse omistan, mutta olen antanut ne pankin käyttöön, laittamalla ne pankin tilille.
Pankki tekee näillä minun rahoillani sitä tulosta itselleen, joten siitä tuloksesta minun kuuluisi saada osani.
Kyllähän se tiedetään, miten asia nyt on, eli nyt asia on väärin, mutta se pitäisi oikaista.
Menikö nyt perille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on rahoista, jotka itse omistan, mutta olen antanut ne pankin käyttöön, laittamalla ne pankin tilille.
Pankki tekee näillä minun rahoillani sitä tulosta itselleen, joten siitä tuloksesta minun kuuluisi saada osani.
Kyllähän se tiedetään, miten asia nyt on, eli nyt asia on väärin, mutta se pitäisi oikaista.
Menikö nyt perille?Älä makuuta rahojasi 0- korkotilillä. Osta mieluummin vaikka sen pankin osakkeita ja saat osinkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä makuuta rahojasi 0- korkotilillä. Osta mieluummin vaikka sen pankin osakkeita ja saat osinkoja.
On sitä aikojen kuluessa monen tahon osakkeita ollutkin. Nyt vain ei ole järkevin aika ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808