Yllätysnätti

Olen valinnut tämän tytön osoittaakseni, miten totta on biologinen teoria naisen vitun miehissä aiheuttaman kauneuselämyksen ja vitun ulkonäön koevoluutiosta.

Jos tyttö olisi kuvattu vittu piilossa, hän ei varmaan olisi saanut montakaan pistettä, mutta nyt, kun hänen sievä ja kiihottava vittunsa tulee esiin, huomio kiinnittyy vittuun ja kokonaisvaikutelma onkin kaunis. Andersenin sadussa rumasta ankanpoikasesta kasvoikin upea joutsen.

http://cdni.sexygirlspics.com/1280/1/228/31707132/31707132_011_0123.jpg

Koko sarja:

http://sexygirlspics.com/pics/young-redhead-twinkle-shows-her-flexibility-and-pussy-in-pigtails-31707132/ 🌹👀

7

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, eli jos tyttö tai nainen ei ole muuten niin viehättävä, pimsaansa esittämällä voi kuitenkin pelastaa asian?

• Aivan oikein. Mutta tytön ei tarvitse näyttää säälistä, vaan vain niille miehille, joita pitää miellyttävinä.

Jos on samalla kyse parinvalinnasta, hän parantaa asemiaan paljon enemmän kuin meikkaamisella, tukan värjäämisellä ja flirttailulla. Tärkein on aina herttaisuus ja ystävällissyys. Mies tulkitsee vitun näyttämisen aina ystävällisyydeksi. 🌹👀

• Kyllä pillu on kaunis näky ja jos vielä mukavasti hoidettu karvoitus niin kyllä tekisi mieli mutta nyt on vaikeata löytää joku nainen joka näyttäisi pilluan.

• Taitaa olla harvassa ne ketkä sitä kehtaavat ainakaan täysin ventovieraille esitellä.

• Halukkaita on tietenkin paljon enemmän, kuin uskaltajia. Kulttuuriantropologian oppikirjassa esiteltiin kuvan kera, kuinka halu näyttää vittua on YLEISMAAILMALLINEN. Yleismaailmallisuus tarkoittaa, ettei se ole kulttuurivälitteinen, vaan geneettinen. Syntynyt evoluution mukana, kun vittua näyttävät tytöt ovat lisääntyneet eniten.

Uskaltaminen on tietenkin vähentynyt vaatetuksen mukana. Vielä muutama vuosikymmen sitten varhaiskantaiset kansat toimivat vapaammin. 🌹👀

• kynä.mi kirjoitti:

Halukkaita on tietenkin paljon enemmän, kuin uskaltajia. Kulttuuriantropologian oppikirjassa esiteltiin kuvan kera, kuinka halu näyttää vittua on YLEISMAAILMALLINEN. Yleismaailmallisuus tarkoittaa, ettei se ole kulttuurivälitteinen, vaan geneettinen. Syntynyt evoluution mukana, kun vittua näyttävät tytöt ovat lisääntyneet eniten.

Uskaltaminen on tietenkin vähentynyt vaatetuksen mukana. Vielä muutama vuosikymmen sitten varhaiskantaiset kansat toimivat vapaammin. 🌹👀

Totta että ennen muinoin naiset olivat vapautuneempia mm. ennen kristinuskoa. Luulen että se on yhä silti geeneissämme.

• RoosaRva kirjoitti:

Totta että ennen muinoin naiset olivat vapautuneempia mm. ennen kristinuskoa. Luulen että se on yhä silti geeneissämme.

Se on geeneissä. mutta on tullut kulttuurisia esteitä. Tämä taas aiheuttaa motivaation ristiriitaa ja ristipaineita.

Sosiologiassa hyvin tunnettu yhdenmukaisuuden paine toimii eri oloissa eri tavalla. Kun olin yhdessä työpaikan tyttöjen kanssa rantasaunalla, KAIKKI olivat alasti. Myöhemmin tullut ujompi tyttö piti aluksi pikkuhousut jalassa, mutta sosiaalinen paine kävi liian suureksi, ja pikkarit katosivat. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32