Lainaan yhden ihanan laulun sanoja. Tykkäsin aina laulaa sitä. Sen sanat kertovat minun ajatuksistani ja tunteistani, sinua kohtaan silloin kun kaipuuni on niin suuri.
Non so dove trovarti
Non so come cercarti
Ma sento una voce che
Nel vento parla di te..
Odotan sinua ihana mies. Jokin suurempi voima tuo minua sinun luoksesi ja sinua minun luokseni.
Mies, odotan sinua
24
691
Vastaukset
- Anonyymi
Jee
Joo
Annetaan asioiden tapahtua
Ajallaan - Anonyymi
Piti mennä heti kuuntelemaan tämä kappale.
- Anonyymi
"Adagio"
En tiedä mistä löytää sinut
En tiedä kuinka tavoittaa sinut
kuulen äänesi tuulessa
Tunnen sinut ihoni alla
sydämessäni ja sielussani
odotan sinua
Adagio
Kaikki nämä yöt ilman sinua
Kaikki unelmani ympäröivät sinua
Näen ja kosketan kasvojasi
putoan syleilyisi
Kun aika on oikea Tiedän, että
olet sylissäni
Adagio Suljen
silmäni ja löydän tien Minun
ei tarvitse rukoilla,
olen kävellyt toistaiseksi
olen taistellut niin kovasti,
ei mitään selitettävää
Tiedän, että kaikki jäljellä
on piano, joka soittaa
Jos tiedät mistä löytää minut
Jos tiedät kuinka tavoittaa minut
Ennen kuin tämä valo sammuu
Ennen kuin uskon loppuu
Ole ainoa mies, joka sanoo,
että kuulet sydämeni,
että sinä Anna henkesi
ikuisesti, sinä pysyt
Älä anna tämän valon häivyttää
Älä anna minun loppua uskosta
Ole ainoa mies, joka sanoo
että uskot, saat minut uskomaan
Et päästä irti
Niin minäkin->N.- Anonyymi
Ihana biisi. Mun lemppari. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on
Ikivihreä
Ikikultainen
Minun kultani
Jumalainen - Anonyymi
Olipa kauniit sanat, otti ihan sielunsyövereihin tämä. Kappaleen taitaa esittää Lara Fabiani jos oikein muistan. Kaikki tämmöinen herkkäa ja kaunis koskettaa sydäntä! Kyllä nainen, ajattelet tunteekkaasti ja sielusi on mukana tässä. Kiitos noista kauniista sanoista josta laulun sanat on. Tunsin omassa sielussa värähdyksen kun luin noita sanoja. Sinulla on kirjoittaja,tunteikas sielu,aistin sen kun olen itsekkin tunne ihminen. Ole ainoa nainen,joka sanoo että uskot,saat minut uskomaan.
- Anonyymi
Sinä se tässä siltä sairaalta ja akuutin hoidon tarpeiselta vaikutat kun tuuttaat tuota samaa psykoottista tekstiä joka paikkaan minne ajattelet sen sopivan, mutta totuus on, ettei sellaista saumaa olekaan mihin sairaat tekstisi sopii. hyvä rouva.-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä kaunis kappale. Tänään on tullut kuunneltua monta kertaa.
- Anonyymi
E. nainen ottaa vaan rohkeasti yhteyttä.
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Sp. Sukunimi. [email protected]
- Anonyymi
Ei toimi noin silloin kun maailmassa on ainakin tuhat samannimista. Eli et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi noin silloin kun maailmassa on ainakin tuhat samannimista. Eli et ole hän.
Eikä ole tarvettakaan sp. lle kun arjessa on jonkinlainen yhteys ja mahis törmämisiin.
- Anonyymi
Taidat olla M - nainen! Moni asia viittaa siihen.
- Anonyymi
Niinkö? Mitkä asiat?
- Anonyymi
Milloin se 0 on mksi vaihtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se 0 on mksi vaihtunut?
Ja milloin sinä trolli olisit ehtinyt opetella kirjoittamaan 😉
- Anonyymi
Älä leiki tällaisilla asioilla.
- Anonyymi
Koivuniemisillä on toiset herrat https://youtu.be/Y6hv3kmJAQQ
- Anonyymi
Melkoista vapaa-ajattelua.
- Anonyymi
Ikävä on vaikka käyttäydyt ikävästi mua kohtaan nainen.
R.- Anonyymi
Miten ikävästi?
- Anonyymi
Voihan helvetti mitä valehtelua
- Anonyymi
Jaksoit sitten aiemmin uskoa näihin massaprovoihin joissa lähinnä yksi lause vaihtaa paikkaa? Siihen on vähän heikko perustaa mitään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293095- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61097- 58971
- 68937
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794