Tuleeko kaupungin työntekijöillä paljon autolla ajettua?
Kaupungin työntekijät
11
1773
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuu kun istutaan monta tuntia autossa kun se on parkissa. Muuten kertyy liikaa kilometrejä ja polttoaine on nyt kallista.
- Anonyymi
Hiaisen käynnistin, lämpenee myös satulani pehmistin. Hattu päähän ja kaduille kulkeen. Kateelliset ilkee täällä siitä itkee..
- Anonyymi
Tupakka suussa vaan ajellaan eestaas. Töitä eivät kyllä tee
- Anonyymi
Kyllä sitä töitä pitäisi tehdä eikä autolla vaan ajella.
- Anonyymi
Eikö teillä ole parempaa tekemistä, kenenkään ajelut ei kuulu ulkopuolisille! Lopettakaa tuo jatkuva paskanjauhanta, mitä se teidän persettänne kutittaa mitä kaupungin työntekijät tekevät!
- Anonyymi
Haista vittu.raahe konkassa ja nämä ajelee paksumahat läskit.luukevst olevansa työmiehiä.läski ja laiskuus siinä raahen tulevaisuus.
- Anonyymi
Kuules. Me veronmaksajat makselemme näiden turhakkeiden ajelut. Voisi verorahat käyttää paremminkin , kuin noiden huviajeluihin.
- Anonyymi
No kyl pojat ja tytöt ajaa melko paljon omillakin autoilla. Työasioita hoitajen kuultu varmalta taholta. Voimaa ja jaksamista kaupungin työtätekeville autoilla.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329