Dacia tienposkessa?

Anonyymi

Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö käynnissä näillä pakkasilla? Asiallisia vastauksia kiitos.

16

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lähde ilman lämmitystä.

• Anonyymi

Siis aloittaja !

• Anonyymi

Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö kännissä näillä pakkasilla? Siis kuski !

• Anonyymi

Euroopan raikkaisiin tuuliin suunniteltu, kyllä Toyotalla pärjää pikku pakkas viimassa!!😁😁😁

• Anonyymi

Dacia meni Euroopassa ohi Toyotan ja se näkyy Toyotan omapojan menttaalissa. Toivottavasti poika pystyy nukkumaan että jaksaa huomenna ahertaa jälleen.

• Anonyymi

Mikäs se sinä sitten olet? Dacian omapoika?

• Anonyymi

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan. ei inahdakkaan, liekö syynä halpuutettu akku, tiedä häntä. Mutta toista se on länsiautolla. Käynnistyy kuin palmun alta.

• Anonyymi

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !

Ladat onkin autoja isolla A'lla toisinkuin renaultin jämäosista romaniassa kasatut daciat.

• Anonyymi

Käynnistyy kuin palmun alta, kuski krapulaisena !!!!

• Anonyymi

Tää on just tätä. Joku Romanialainen ROMBATTI akkuna. Mulla on länsiautossa kunnon VARTA akkuna. 70 Ah. Kyllä riittää virtaa. Datsiassa kaikki on halpuutettu. Varokaa.

• Anonyymi

Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...

VOMBATTI! Tämä foorumi on niitä täynnä !

• Anonyymi

Hyvin Dusteri 1,5 diesel käyntiin lähtenyt 3 talvi menossa välillä lämmityksessä eli moottoriöljyä lämmitetään .Tavallinen diesel tai nesteen my molemmilla toimii lähtee samanlailla käymään. Akkua kannattaa joskus latailla jos talvisin lyhyttä matkaa ajaa.Akku ottaa kylmänä huonosti virtaa vastaan kaikissa autoissa sama ongelma talvisin.

• Anonyymi

Dacia tienposkessa?....... Kuski tienposkessa sammuneena , uneksii lämmikkeestä !!!

• Anonyymi

Tapaninpäivänä taisi olla jotain -25 C. Ehkei fiksua lähteä joulupyhien päätteeksi liikkeelle tuolla kelillä ilman webaston käynnistämistä ensin, mutta niin tuli avainta käännettyä virtalukossa. nn-nn-vrmmm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe