Dacia tienposkessa?

Anonyymi

Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö käynnissä näillä pakkasilla? Asiallisia vastauksia kiitos.

16

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lähde ilman lämmitystä.

• Anonyymi

Siis aloittaja !

• Anonyymi

Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö kännissä näillä pakkasilla? Siis kuski !

• Anonyymi

Euroopan raikkaisiin tuuliin suunniteltu, kyllä Toyotalla pärjää pikku pakkas viimassa!!😁😁😁

• Anonyymi

Dacia meni Euroopassa ohi Toyotan ja se näkyy Toyotan omapojan menttaalissa. Toivottavasti poika pystyy nukkumaan että jaksaa huomenna ahertaa jälleen.

• Anonyymi

Mikäs se sinä sitten olet? Dacian omapoika?

• Anonyymi

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan. ei inahdakkaan, liekö syynä halpuutettu akku, tiedä häntä. Mutta toista se on länsiautolla. Käynnistyy kuin palmun alta.

• Anonyymi

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !

Ladat onkin autoja isolla A'lla toisinkuin renaultin jämäosista romaniassa kasatut daciat.

• Anonyymi

Käynnistyy kuin palmun alta, kuski krapulaisena !!!!

• Anonyymi

Tää on just tätä. Joku Romanialainen ROMBATTI akkuna. Mulla on länsiautossa kunnon VARTA akkuna. 70 Ah. Kyllä riittää virtaa. Datsiassa kaikki on halpuutettu. Varokaa.

• Anonyymi

Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...

VOMBATTI! Tämä foorumi on niitä täynnä !

• Anonyymi

Hyvin Dusteri 1,5 diesel käyntiin lähtenyt 3 talvi menossa välillä lämmityksessä eli moottoriöljyä lämmitetään .Tavallinen diesel tai nesteen my molemmilla toimii lähtee samanlailla käymään. Akkua kannattaa joskus latailla jos talvisin lyhyttä matkaa ajaa.Akku ottaa kylmänä huonosti virtaa vastaan kaikissa autoissa sama ongelma talvisin.

• Anonyymi

Dacia tienposkessa?....... Kuski tienposkessa sammuneena , uneksii lämmikkeestä !!!

• Anonyymi

Tapaninpäivänä taisi olla jotain -25 C. Ehkei fiksua lähteä joulupyhien päätteeksi liikkeelle tuolla kelillä ilman webaston käynnistämistä ensin, mutta niin tuli avainta käännettyä virtalukossa. nn-nn-vrmmm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109