Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö käynnissä näillä pakkasilla? Asiallisia vastauksia kiitos.
Dacia tienposkessa?
16
689
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lähde ilman lämmitystä.
- Anonyymi
Siis aloittaja !
- Anonyymi
Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö kännissä näillä pakkasilla? Siis kuski !
- Anonyymi
Euroopan raikkaisiin tuuliin suunniteltu, kyllä Toyotalla pärjää pikku pakkas viimassa!!😁😁😁
- Anonyymi
Dacia meni Euroopassa ohi Toyotan ja se näkyy Toyotan omapojan menttaalissa. Toivottavasti poika pystyy nukkumaan että jaksaa huomenna ahertaa jälleen.
- Anonyymi
Mikäs se sinä sitten olet? Dacian omapoika?
- Anonyymi
Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan. ei inahdakkaan, liekö syynä halpuutettu akku, tiedä häntä. Mutta toista se on länsiautolla. Käynnistyy kuin palmun alta.
- Anonyymi
Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !
Ladat onkin autoja isolla A'lla toisinkuin renaultin jämäosista romaniassa kasatut daciat.
- Anonyymi
Käynnistyy kuin palmun alta, kuski krapulaisena !!!!
- Anonyymi
Tää on just tätä. Joku Romanialainen ROMBATTI akkuna. Mulla on länsiautossa kunnon VARTA akkuna. 70 Ah. Kyllä riittää virtaa. Datsiassa kaikki on halpuutettu. Varokaa.
- Anonyymi
Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...
VOMBATTI! Tämä foorumi on niitä täynnä !
- Anonyymi
Hyvin Dusteri 1,5 diesel käyntiin lähtenyt 3 talvi menossa välillä lämmityksessä eli moottoriöljyä lämmitetään .Tavallinen diesel tai nesteen my molemmilla toimii lähtee samanlailla käymään. Akkua kannattaa joskus latailla jos talvisin lyhyttä matkaa ajaa.Akku ottaa kylmänä huonosti virtaa vastaan kaikissa autoissa sama ongelma talvisin.
- Anonyymi
Dacia tienposkessa?....... Kuski tienposkessa sammuneena , uneksii lämmikkeestä !!!
- Anonyymi
Tapaninpäivänä taisi olla jotain -25 C. Ehkei fiksua lähteä joulupyhien päätteeksi liikkeelle tuolla kelillä ilman webaston käynnistämistä ensin, mutta niin tuli avainta käännettyä virtalukossa. nn-nn-vrmmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864