Olen ollut usealla paikkakunnalla mukana reserviläisissä.
Tärkein toiminta näyttää olevan ammunta..no se on sotilaalle tärkeä taito mutta joillekin se näyttää olevan tilaisuus pukeutua valtavaan määrään varusteita matkien jenkkien tyyliä..no jokainen tyylillään.
Itse jos saisin päättää mitä reserviläisissä harjoitellaan olisi se suunnistus, maastokarttojen lukemistaitojen harjoittelu, rakennetussa ympäristössä eteneminen, maastossa eteneminen. Tiedustelu ja joka sotilaan viestintä.
Reserviläiset?
8
1106
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä on ampuminen ja ne varusteet, pitää näyttää niin niin jenkkisotilaalta.
- Anonyymi
Meillä oli tärkeintä se että kuinka monta sorbusta on mukana...
- Anonyymi
Epäilemme että piirimme reserviläisten jäsenistä ainakin yksi on myyrä.
- Anonyymi
Epäileekö kaikki vai kaikki paitsi se yksi?
- Anonyymi
20 kg ylipainoa... Ammunta riittää.
- Anonyymi
Aivan..ja makuuammunta mieluisin.
- Anonyymi
Meikäläinen eksyy metsään eritäin helposti, meikäläisellä ei ole minkään valtakunnan suuntavaistoa.
Marjametsässäkin olen vain tutussa metsässä tai jos on vähän oudompi metsä, niin sellaisessa metsässä, jossa suht. vilkkaasti liikennöity autotie lähellä, että kuulee autojen äänet ja tietää mihin suuntaan pitää mennä.
No sodassa varmaan osaa liikkua metsässä, kun menee siihen suuntaan, jossa paukkuu, niin tulee ainakin sinne missä ampujat ampuu.- Anonyymi
Sodassa nyt voi kuulla laukauksia sieltä sun täältä ja varsinkin metsässä se on laukauksen kakofoniaa.
Sieni-ja marjareissuilla metsässä eksyykin helposti kun kävelee vaan "eteenpäin" maahan tuijottaen. Kun näkee esimerkiksi sienen vasemmalla niin kääntyy sinne, seuraava sieni vähän kauempana vasemmalla niin edelleen sinne, sitten kääntyilee ja näkee sienen tulosuunnassaan takana, taas astuu sinne, tätä ei tarvitse kauan tehdä kun on suunnista sekaisin jos maastossa ei ole kiintopisteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011611
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581021Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11780Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266776Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717