Miehen kiihottumimen

Anonyymi

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä parisen vuotta ja seksiä ollut koko sen ajan lähes päivittäin. Joskus useamman kerran päivässä. Koska seksiä on ollut paljon, ja usein minun aloitteesta myös, en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota siihen miten mies kiihottuu. Naisena minua eniten innostaa jos näen miehen innostuvan minusta. Nyt olen kuitenkin huomannut ettei edes saunassa, miehen hieroessa rintojani, hänellä rupea seisomaan. Muutenkaan en muista yhtään kertaa kun hänellä olisi alkanut kanssasi seisomaan saunassa tai muutoin kun olen alasti, ellei mies ole jo valmiiksi kiihottunut.

Ollaan jo ihan aikuisia, ja olen tuonut asian esiin keskusteluissa. Mies sanoo että kyllä hän kiihottuu alastomasta naisvartalosta, myös minusta, eikä minun tarvitsisi olla huolissaan. Kuitenkin mietin että missä se sitten näkyy. Olen kuitenkin hieman hämmästynyt ja siksi tulin kysymään teiltä arvon ihmiset mielipiteitä asiaan.

2

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä miehen kiihottuminen on monitahoisempi juttu kuin pelkästään että kalu alkaa seistä. Teinipojilla joo, pelkkä ajatuskin saa aikaan seisokin, mutta vanhemmiten tarvitsee kosketusärsykkeen. Minusta tuossa ei ole mitään mistä tarvitsee olla huolissaan. Ja sitten, kun ikää on vielä lisää, niin saattaa olla, että verenkierto on hieman heikentynyt, jolloin kannattaa ottaa lääkkeet avuksi. Joillain naisilla on erikoinen käsitys, että lääkkeellä avustettu seisokki olisi jotenkin epäaitoa. Ei se ole, se on vain miehen ikääntymisen ikävä haittavaikutus, joka iskee toisille aiemmin, toisille myöhemmin, mutta joka on helppo kompensoida lääkkeillä.
      Vielä tuosta, kun mainitsit saunan. Saunassa pintaverenkierto tehostuu erityisesti, jolloin veren virtaus kalussa saattaa jäädä kakkoseksi. Sen takia erityisesti seisokkia saunassa pidän huonona merkkinä kiihottumisesta. Parempi on esimerkiksi riisuuntumisvaihe, kun olette menossa saunaan ja otat vaatteita pois ja samalla vähän pyllistelet tms..

    • Anonyymi

      Olemme olleet aviossa yli 50 vuotta ja minun kiihottumiseni vaatii ikäluokkani vaimolta aktiivisuutta. Pelkkä läsnäolo ei sytytä.
      Määrätietoinen dominaleikki tehoaa aina.

      Aikanaan, parin aviovuoden jälkeen innokkeeksi riitti pelkkä toimettomuus.
      Rahtilaivalla Saksasta Suomeen oli riittävän tapahtumaköyhää. Muutama kerta parin tunnin välein niin vaimoni ei kieltäytynyt mutta alkoi purnaamaan. Tietenkin kunnioitin hänen mielipidettään.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe