Mediassa haloo siitä kun jossain päin Suomea oli intissä ajettu varusmiesten ja ehkä myös naisten yli panssarilla. Kierähdetty pois telojen edestä. Tätä kai lie tehty kauan.
Nyt sekin taitaa loppu kun jotkut viherpiiperökapiaiset sen silmätikukseen ottaneet.
Intti pehmenee ja sieltä poistuu kaikki mistä jälkeenpäin siviilissä voisi "kehuskella", ne jutut on intin suola josta jää muistot ja siviilissä kerrottavaa.
Panssarilla yli!
Anonyymi
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko tehdä niin ettei naisten yli ajeta panssareilla vaan vain miesten. Miehillä on asevelvollisuus, naiset ovat siellä omasta tahdostaan tasa-arvon takia.
- Anonyymi
On alettu esittää kysymyksiä dronein ilmestymisen jälkeen, että onko mm. tankeilla enää virkaa. Britit kuulemma hankkiutumassa niistä jo eroon, ja USA lentotukialuksistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182378Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83978
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965