En ole löytänyt vastausta siihen, miten tuleva leskeneläkkeeni vaikuttaisi saamaani kansaneläkkeeseen.
Leskeneläkettä saisin n. 1400/kk, työeläke tällä hetkellä 573/kk ja kansaneläke 296/kk. Loppuuko kansaneläke kokonaan, kun alan saamaan leskeneläkettä?
Leskeneläke ja kansaneläke
7
741
Vastaukset
- Anonyymi
Et tule saamaan yhtään kansaneläkettä.
- Anonyymi
Heitämpä kysymyksen.
Miksi saat kansaneläkettä?
Olisiko syy se että tulosi (eläke) jää minimirajan alle?
Kun tulosi kasvaa leskeneläkkeellä niin tulosihan ylittävät minimirajan.- Anonyymi
Väärä vastaus . Hän saa kansaneläkettä koska työeläke on pienenpi kuin täysi kansaneläke. Erotus kansaneläkkeestä maksetaan.
- Anonyymi
Hei!
Suosittelen ottamaan yhteyttä omaan eläkevakuutusyhtiöön. Saat sieltä oikeat summat. Täältä saat vain mutu tietoa. - Anonyymi
Jos eläkekertymä on 573€ niin työuraa on varmaan vielä 30-35v edessä
- Anonyymi
Ei yli 65 v enää töihin mene , jos saa noin muhkean leskeneläkkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yli 65 v enää töihin mene , jos saa noin muhkean leskeneläkkeen.
Ei varmaan, mutta tuollainen eläke kertyy n. 30vuotoaaksi mennessä, jos on töissä käynyt edes kaupassa/varastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709