Koska tulostimeni ei toimi eikä minulla ole älykännyä tilasin viime viikolla terveyskeskuksesta "Maisan" kautta koronapassin (vahvalla tunnistautumisella siis), että noutaisin sen kun saan ilmoituksen, että sen saan noutaa. Ehkä en koko koronapassia tarvitse, mutta koska minulla on muutenkin asiaa terveyskeskukseen niin ajattelin samalla hankkia koronapassin.
"Maisa" on sähköinen yhteydenottoportaali terveyspalveluihin asioitten joustavaksi hoitamiseksi.
Jouduin eilen muussa asiassa soittamaan terveyskeskukseen ja minulle kerrottiin,
ettei koronapassin saaminen ehkä onnistukaan Maisan kautta, vaan pitää mennä naamansa näyttämään terveyskeskukseen. Pitää henkilökohtaisesti mennä terveyskeskukseen tilaamaan se ja tulla uudestaan noutamaan se noin viikon päästä.
On järjenvastaista, että kun on luotu digipalvelu asioitten hoidon helpottamiseksi ja kun "uuno-eemeli-eläkeläinen" onnistuu nippanappa hoitamaan sillä jonkun asian,
ei se käykään. Pitää mennä jonottamaan jollekin luukulle terveyskeskukseen
korona- ja kausi-influenssa-epidemia-aikana.
Terveyskeskuksessa jos missä on mahikset saada pöpöjä,
siellähän käy vain sairaita ja terveitä koronapassin tilaajia yms.
(Pääkaupunki-seutulainen)
Koronapassin hankkiminen terveyskeskuksesta
29
66
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan lähde ulos mihinkään ennen kolmannen rokotteen saamista.
Luin juuri Iltalehdestä:
"Kahden viikon aikana (17.11.–1.12.) uusia kuolemia on raportoitu yhteensä 112. Näistä yli 80 prosenttia raportoitiin yli 70-vuotiailla."- Anonyymi
Korona leviää nyt myös alakouluissa, koska lapset voivat itse olla melko oireettomia,
he voivat tartuttaa tietämättään kotiväkeä ja muita läheisiä
https://www.verkkouutiset.fi/ts-koronavirus-leviaa-vauhdilla-myos-kouluissa/#f4ade6fd - Anonyymi
Tänään luku nousi kahdeksalla, tähän mennessä.
- Anonyymi
Mutta minä lähden koska olen vasta 69v!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä lähden koska olen vasta 69v!
Varo, ettet joudu siihen 20%:n joukkoon.
- Anonyymi
Pakotettu todistus on valhe
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/81aef668-24e6-4cba-a8a6-35c19cedbfd5 - Anonyymi
THL: Päiväkohtainen ennätys rikkoutui taas – Suomessa raportoitu 1 622 uutta koronatartuntaa.
- Anonyymi
Piikeistä tulee todella paljon tauteja ja kuolematkin huipussaan sitten sotien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikeistä tulee todella paljon tauteja ja kuolematkin huipussaan sitten sotien.
Persu on lääketieteellinen ihme, niin sinun kuin muitten persujen tautia ei lääketiede pysty parantamaan.
Nyt on alettu vaatia koronapasssia monissa paikoissa.
Rokottamattomat pyrkivät kuitenkin sisään yökerhoihin rahalla ja selityksillä. Tämän päivän iltalehdessä portsarit kertovat, että pyrkijöitä on joka ilta.
Ihmettelen, eikä heillä ole niin paljon ylpeyttä, että jättäisivät menemättä paikkoihin, joihin heitä ei haluta. Minusta se on noloa. He osoittavat, että haluavat samat edut kuin rokotetuillakin on. Haluavat mennä lauman mukana siivellä.
Heillähän tulee olla voimaa seistä ratkaisunsa takana. Jos se johtaa siihen, että ei pääse bilettämään, niin pää pystyyn silti! Vain raukkikset yrittävät elää kuin rokotetut.
He ovat asenteensa valinneet, joten elävät vakaumuksensa mukaan ja sen tuomiin rajoituksiin tyytyen. Ylpeinä!
Totta kai he ovat kaikkeen valmiit, sillä he tietävät rokotuksen vaarat paremmin kuin kukaan muu.
He ovat arjen sankareita. Kyllä meidän pitää arvostaa heidän uhrauksiaan.
Mietin vain, heidänkö takia me joudumme yhä pitämään maskia? Mehän voimme kuljettaa virusta mukanamme, vaikka emme sairastu.
Pitääkö olla huolissaan?- Anonyymi
Nyt on tullut noita kahden rokotuksen saaneiden sairastumisia.
Sekin omikronin Ruotsista tuonut, tosin vain lievin oirein. Ei ainakaan vielä sairaalahoitoa tarvinnut.
Näyttelijätär Peuhu 2 rokotusta 3 päivää sairaalassa. Alkaa ne tehot oll vähissä 2 rokotuksen saaneilla jos ei kolmatta pian saada. - Anonyymi
Vuotava maski ei estä
Eduskunta joutuu ottamaan kantaa rokotuksiin
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tullut noita kahden rokotuksen saaneiden sairastumisia.
Sekin omikronin Ruotsista tuonut, tosin vain lievin oirein. Ei ainakaan vielä sairaalahoitoa tarvinnut.
Näyttelijätär Peuhu 2 rokotusta 3 päivää sairaalassa. Alkaa ne tehot oll vähissä 2 rokotuksen saaneilla jos ei kolmatta pian saada.Ei jaksa selittää
Kolmonen on optimoitu samalle proteiinipiikille mutta omikronilla on ainakin 30 eri mutaatiota
BioNTech vasta selvittää mihin proteiiniin pitää uusin rokote suunnata kun sitä aletaan kehittää Anonyymi kirjoitti:
Vuotava maski ei estä
Eduskunta joutuu ottamaan kantaa rokotuksiin
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363Eikö eduskunta muka ole tähän asti ottanut niihin kantaa?
Äkkiä tuo kansalaisaloite varmasti on käsitelty, jos läpi menee.- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Eikö eduskunta muka ole tähän asti ottanut niihin kantaa?
Äkkiä tuo kansalaisaloite varmasti on käsitelty, jos läpi menee.Kansalaisaloite ei tule menemään läpi. Suurinta osaa niistä yleensä oteta edes käsittelyyn,
koska ei ole mitään aihetta/syytä. Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisaloite ei tule menemään läpi. Suurinta osaa niistä yleensä oteta edes käsittelyyn,
koska ei ole mitään aihetta/syytä.Muistelen, että on joku sääntö, että on käsiteltävä, jos 50 000 allekirjoittajaa. Mutta äkkiähän se on läpihuutona ohi.
Nyt rokottamattomilla alkaa ankeat ajat, kun rokotuspassia ruvetaan kyselemään kaikkialla. Eivät poloiset pääse edes pakkasesta sisätiloihin lämmittelemään!- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Muistelen, että on joku sääntö, että on käsiteltävä, jos 50 000 allekirjoittajaa. Mutta äkkiähän se on läpihuutona ohi.
Nyt rokottamattomilla alkaa ankeat ajat, kun rokotuspassia ruvetaan kyselemään kaikkialla. Eivät poloiset pääse edes pakkasesta sisätiloihin lämmittelemään!Koronapssilla ei ole mitään merkitystä. Rokottamatonkin voi saada kyseisen passin, kun käy testeissä.
Toisen koronapassillakin voi mennä, kun harvoin ne kysyy henkilöllisyyspapereita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronapssilla ei ole mitään merkitystä. Rokottamatonkin voi saada kyseisen passin, kun käy testeissä.
Toisen koronapassillakin voi mennä, kun harvoin ne kysyy henkilöllisyyspapereita."Toisen koronapassillakin voi mennä, kun harvoin ne kysyy henkilöllisyyspapereita."
Meinaatko olla niin pöljä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toisen koronapassillakin voi mennä, kun harvoin ne kysyy henkilöllisyyspapereita."
Meinaatko olla niin pöljä ?Mikä saa sinut esittämään moisen kysymyksen? Oletko vähän pöljä?
Minä käyn ruokakaupassa ja lenkillä. Noille menoille ei vielä koronapassia tarvita. Anonyymi kirjoitti:
"Toisen koronapassillakin voi mennä, kun harvoin ne kysyy henkilöllisyyspapereita."
Meinaatko olla niin pöljä ?Miksi lainaisin koronapassiani jollekin, joka lähtee viihteelle! Ikinä ei passi palautuisi.
Olisin itse ilman.
Minulta on kyllä henkilöllisyystodistus vaadittu ja koronapassista otettiin kuva.
- Anonyymi
Olin Itä-Helsinki korona passin tulostettu versio hakemassa terveyskeskus. Ovi vahdit ohjeisti ,menen metrolla rokote-pisteeseen se hakemaan!Emme anna täällä. Voit ihan mikä vaan korona rokote piste hakea. No menin korona piste hakee. 5minuttia A4 arkki kädessä lähdin tyytväisenä sieltä pois,Mutkatomasti helposti nopeasti paperi versio kädessäni,piste
- Anonyymi
Missä koronapisteessä rokotusjonon välissä koronapassin voi saada viidessä minuutissa ?
- Anonyymi
Rokotettujen ihmisoikeuksia loukataan, kun rokottamattomat saavat levittää tautia.
- Anonyymi
Tähän on rastiruutuun ratkaisu veroilmoituksessa
Haluan että verojani
1. Käytetään matuhin
2. Ei käyterä ja osa palautetaam lakisääteissti
Vedä rasti ruutuun asti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän on rastiruutuun ratkaisu veroilmoituksessa
Haluan että verojani
1. Käytetään matuhin
2. Ei käyterä ja osa palautetaam lakisääteissti
Vedä rasti ruutuun astiPaljonko sun mt-hoito tulee maksamaan yhteiskunnalle ?
- Anonyymi
Koronapassi on harhaanjohtava nimitys. Ei se mikään passi ole. Sitä paitsi koronapassi viittaisi henkilöön, jolla on korona.
Osuvampi nimitys olisikin (korona)rokotustodistus, lyhennettynä napakasti kortsu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502154Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11863- 68843
Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut68834Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112785Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt44756Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49729vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47670