Huijaus yritys

Anonyymi

Melkein menin halpaan postin maksuhommassa. Puhelinnumerosta 358401862754 tai 0401862754 ilman suuntanumeroa yritti kusettaa Postin turvallinen maksu sivujen kautta. Perkeleen aidon näköset. Varokaa siis tuota numeroa

60

5329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet kyllä Nero!. Todella läheltä piti tilanne :-)

    • Anonyymi

      Hei. Minulta yritti ostaa kans tavaraa ja maksu gls groupin kautta..kuulosti heti niin epäilyttävältä, etten mennyt lankaan...ja nyt puhelinnumerolla löytyi tämä aloitus..hienoa!!!

    • Anonyymi

      Minä menin lankaan...ostoksia 600€:lla

    • Anonyymi

      Yritti kans.
      Googletus näytti ton aloituksen josta otin kuvakaappauksen. Laiton vastauksena kuvakaappauksen ja alle tekstin, ilmeisesti... kun kehu haluavansa maksaa postin turvallinen maksu sivun kautta.
      Jostain syystä meidän keskustelu katkesi siihen :D

      • Anonyymi

        Joo mulle ehdottelee kans jotain postin sovelluksia. Mä googletan nykyisin kaikki numerot!


    • Anonyymi

      Yritti minua tänään.

    • Anonyymi

      Sama juttu, jäi kiinno. Haisi paska liikaa

    • Anonyymi

      Näitähän tulee... Eikä PolPo tee asialle mitään. Onko itse mukana bisneksesä vai meneekö aika Pedon Merkkiä vahtien, autoilijoita sakottaen ja väärinajattelijoita hakaten noin niinkuin fyysisen kunnon ylläpitämiseksi.

    • Anonyymi

      Sama juttu!! Varokaa tätä numeroa!! Kuriiri tulee hakemaan paketin. Ei muuten tuu!

    • Anonyymi

      Kyllä PolPo auttaa tässä yrityksessä, menkää vaikka kysymään, saa istua Sakun kanssa vaikka aamuun eikä tarvii porojen kanssa pelehtiä, jos keksi-hommat himottaa.

      Restoran Polpo, Rüütli 9, 51007 Tartu, Viro

    • Anonyymi

      Minulle tuli sama. Rikosilmoitus harkinnassa. ÄLKÄÄ antako luottokorttinne numeroa koskaan. Pyytäkää maksu tilille tai mobilepay. Postilla ei ole tuollaist apalvelua olemassakaan

    • Anonyymi

      tänään minuakin!

    • Anonyymi

      Minuakin koitti eilen huijata ja sitten alkoi kyselemään todella outoja juttuja. :(

    • Anonyymi

      Minua myös tänään yritti huijata! Kiitos tämän keskustelun selvisi, kun heräsi epäilys ”turvallisesta maksusta” mitä ei ole olemassakaan…

    • Anonyymi

      Ja huijjausyritykset vaan jatkuu, tänään yritti minuakin huijjata, P*SKAT postilla mitään kuriiripalvelua/tuommoista maksusysteemiä ole olemassakaan. Rikollista toimintaa, kun WA:ssa käyttää yritystiliä!!!

    • Anonyymi

      Eilen 17.2.2022
      358401862754 yritti jälleen ostaa tori.fi tuotetta ja ehdottaa maksua posti.fi kautta.
      0401862754

    • Anonyymi

      Täälä kans samahomma onneks "hanki rahaa" painike alkoi hälyttää kelloja mutta jatkoin silti korttitietoihin asti joita en sinne laittanut. Koskaan ei tarvita korttitietoja rahan vastaanottamiseen. Kerroin hänelle että nyt meni mönkään ja kiusallani vielä soittelin whatsappipuhelua perään kunnes tulin estetyksi. Toivottavasti sain edes vähän häirittyä hänen bisneksiä. Kirjoitankin tänne nyt oikeastaan siksi että kehotan kaikkia tekemään samoin saadaan hänelle haastetta päivään kun estelee soittelioita.
      Timo Miettinen kitkantie 14 kuusamo ja yllä mainittu numero on kaikki tiedot mitä irti sai ken tietää kuinka todenmukaisia on tiedot.

    • Anonyymi

      Minä estän kaikki tuntemattomat numerot. Ei jaksa kuunnella tyhjänpäiväistä kaupittelua.

    • Anonyymi

      Minulta yritti myös tori.fistä ostaa tavaraa, sanoin että ei postilla ole semmoista palvelua ja linkkasi jonku eu posti sivuston ( en edes avannut kun linkki oli epämääräinen ).

      Kehotin menemään oikeisiin töihin.

    • Anonyymi

      Mulla nyt langan päässä.

      • Anonyymi

        Kun olen maksanut tuotteesi ja toimituksen, minulla on linkki, joka minun on lähetettävä sinulle. Sinun on klikattava tätä linkkiä ja annettava pankkitietosi saadaksesi rahat.Saat rahat pankkitilillesi.
        Tällaista tulee online Whatsappö kautta.


    • Anonyymi

      Tori.fi nimissä on kuulemma Whatsapp kautta huijauksia. Tutustu tori.fi ohjeisiin tarkkaan.

    • Anonyymi

      Tänään yritti koijata minuakin. En mennyt halpaan.

    • Anonyymi

      Huh, läheltä piti, sama kaveri, onneksi rupesi epäilyttämään tuo nettiosoite ja kun linkki tuli, laitoin kaverin tiedot tänne ja näin tämän sivuon, kiitos että jo laittopi tämän tänne

    • Anonyymi

      Menin minäkin melkein halpaan, kävin postissa kysymästä palvelusta ”yllätys yllätys” kysistä palvelua ei postilla ole näin arvelinkin. Aika hyvin on huijaus tehty.

    • Anonyymi

      Kiitos infosta, ylläpitäjälle tein ilmoituksen, ei ollut edes puh numeroa viitsinyt vaihtaa. Varokaa ja kiitos vinkistä!!

    • Anonyymi

      Edelleen tulee ostoyrityksiä nrosta 358 40 1862754 ja nimi Timo Miettinen. Postin sovelluksella halusi maksaa tänään ja toimittaa kuriirin pakkasmaan tavarat. Postin sivuilla varoitetasn tästä maksuhuijauksesta!

    • Anonyymi

      Älkää tehkö mitään kauppoja henkilöiden kanssa joiden yhteydenotot tulevat prepaid liittymistä, ite oon tarkastanut esim. Fonecta finderista onko ko. henkilö oikeasti olemassa.

      • Anonyymi

        Tänään sama huijari yritti kauppoja.


    • Anonyymi

      Melkein menin halpaan tänään, onneksi kävin postilla kysymässä eka tästä maksuhommasta ennenkuin tein mitään.

    • Anonyymi

      Mä en yleensä tarkista puhelinnumeroita mutta tällä kertaa googlasin kun luki "yritysnumero". Tosiaan Timo lähettää WhatsApp viestiä kyseisestä numerosta ja minun ei tarvitse tuhlata aikani, kiitos!

    • Anonyymi

      Täällä tuli myös yritys, tekijä edelleen aktiivinen samalla nimellä ja numerolla 040 1862754. Kiitos ketjun aloittajalle.

    • Anonyymi

      Tein myös yrityksestä rikosilmoituksen ja linkkasin poliisit tänne.

      • Anonyymi

        Onko invaliidi poliiseja kerran linkkaavat. 🤣


    • Anonyymi

      WA tuosta numerosta Timo Miettiseltä tänään. Sattumalta tulin tänne, vaikka kauppoja ei syntynytkään, kun lähti tinkaamaan. Ai että tämmöistäkin sitä koitetaan...

    • Anonyymi

      Meillä on samanlainen homma menossa kyseisen henkilön kanssa. Mitä tehdä, jatkaa kauppoja ja ilmoittaa poliisille, että saisivat napattua?

    • Anonyymi

      Timo Miettinen Kuusamosta whatsappin kautta yritystilillä halusi ostaa minulta teltan tori.fi sivuilta. Onneksi löysin tämän keskustelupalstan. Epäilykset heräsi kun hän lähetti tällaisen viestin:

      ”Maksan tavarasi posti.fi:ssä. Linkin kautta vahvistat tapahtuman ja saat maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen toimituspalvelun lähetin ottaa sinuun yhteyttä. Maksan kaikki kulut. paketti pakataan kuriirin toimesta.🙂”

    • Anonyymi

      Samaa yrittää edelleen ja nyt on jo huhtikuu. Ilmeisen tuottava bisnes.

    • Anonyymi

      Halusi ostaaa minultakin tavaraa. Melkoisen epätoivoista toimintaa kyllä. Toivottavasti porukka ei mee noihin "Timon" kepposteluihin!

    • Anonyymi

      Sama huijari koitti ostaa minulta tänään tuotta! Tein rikosilmoituksen

    • Anonyymi

      Kusettaja yrittää vieläkin, postasin tän ketjun ap postauksen sille kuvakaappauksena niin loppu yrittäminen kuin seinään. Pitäis tehdä kans rikosilmoitus, mutta ei ehtinyt mulle laittaa linkkiä ku alko jo haiskahtaa..

    • Anonyymi

      Ja täälläkin suunnalla Timo tänään liikenteessä, ihan hieno yritys, mutta ei nyt onneksi läpi mennyt 😅

    • Anonyymi

      Yritti kusettaa minuakin eilen, samalla maksutavalla. Oli tori.fi ostamassa tuotetta.😡

    • Anonyymi

      Yrittää parhaimmillaan ostaa multa tori.fi kautta urheilukelloa!

    • Anonyymi

      Sama numero jatkaa ostelua whattsapin kautta, nyt kiinnostunut jääkiekkomailasta.
      Whattsapin kuvassa Nainen ja kaksi lasta veneessä.

      • Anonyymi

        Sama henkilö täällä ostattelee tori.fi tavaraa matkahuolto.fi kautta. Ilmoitan poliisille myös.


    • Anonyymi

      Nyt kokeili myös Matkahuollon kautta

    • Anonyymi

      Tänään just laittoi, että matkahuollon kautta maksu.. onneksi googlasin numeron.🙈

    • Anonyymi

      Olen varmasti tyhmä, mutta miten huijaus tapahtuu? Tavaran ei ole tarkoituskaan liikkua mihinkään, vaan minut on saatava klikkaamaan linkkiä. Mitä linkki tekee?

    • Anonyymi

      Edelleen sama numero ja siis "Timo Kuusamosta" koettelee kalastella. Yritti ostaa jääkiekkovarusteita posti.fi maksun avulla.

    • Anonyymi

      Rikosilmoitus tehty

    • Anonyymi

      Samaa yritti mulla tänään. Epäilytti niin löysin tämän ja tämä vahvisti epäilyni.

    • Anonyymi

      Tänään teki mulle osto yrityksen. Menin lankaan ja nyt on kortti ja nettipankki suljettu, mutta ei saanut multa onneksi Visalta rahaa 1300€, kun ei ollut katetta.. rikosilmoitus lähtee.

    • Anonyymi

      No jopas, minulla par aikaa menossa viestittely "Miettisen" kanssa. Samat ohjeet sain, kun näissä aiemmissa kommenteissa. Ilmeisesti musiikkimiehiä tämä Timo, kun rumpujen lautasia haluaisi ostaa.
      Kiitos teille kaikille, kun kirjoititte.

    • Anonyymi

      Taitaa olla Europolinkin kouran ulottumattomissa tämä "meidän TIMPPA"😡

    • Anonyymi

      Jep. Onneksi googlasin. Meinasi mennä Bossin nahkatakki.
      Saisipa tekijän kynsiini.

    • Anonyymi

      Jep epäilys kullä heräs heti ku kysi minun pankkikorttia juttelin pitkäänkin whutsupin kautta

    • Anonyymi

      Timo halusi tänään ostaa Ambika synamoduulin posti.fi:n kautta, kuriiri noutaisi, mun pitäisi vaan klikata hänen linkkiä. En päässyt niin pitkälle, kun klikkasin Googleen hänen puhelinnumeronsa ja täällä ollaan.

    • Anonyymi

      Eilen tämä Timo yritti ostaa minulta varjoliitimen,harrastaa ilmeisesti myös lentämistä.
      Yritti saada kortin tiedot tuon "Postin" linkin kautta ja kuriiripalvelu hoitaa loput,onneksi en mennyt lankaan.HUH,HUH.

    • Anonyymi

      Poliisi ei pysty tälle kaverille tekemään mitään, kun numero voi olla kaapattu tai toimii ulkomailta.

      Tori.fi aspaan on laitettu kanssa viestiä, että tämmöinen huijari liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe