Varoitus ettei viikonloppu mene pilalle jos vahingossa kanavalle eksyy
VAROITUS, Emma Kari Sannikan ohjelmassa tänään 20:00
32
93
Vastaukset
- Anonyymi
kamala akka
- Anonyymi
Kauhea ämmä.
- Anonyymi
Kiitos, pitääpä muistaa ettei pilaa iltaansa.
- Anonyymi
Voihan sille emma karille nauraa, ei sitä voi vakavasti ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sille emma karille nauraa, ei sitä voi vakavasti ottaa.
Emmalla kiva kolo hammasrivissä ja isukki vankilassa kait?
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Emmalla kiva kolo hammasrivissä ja isukki vankilassa kait?
Se hammaskolo on kätevä, siinä pysyy sätkä kivasti paikallaan vaikka puhuessa.
Anonyymi kirjoitti:
Se hammaskolo on kätevä, siinä pysyy sätkä kivasti paikallaan vaikka puhuessa.
Vihreitten sätkää kuulemma sanotaan "jointiksi"siinä on kaiketi "kukkaa" tupakan ohella.
- Anonyymi
Luvassa mielisairasta jankutusta.
- Anonyymi
Pitää katsoa kunnon komediaa tiedossa🤣👍
- Anonyymi
toivottavasti vetää sannikkaa turpaan ja hyppää ikkunasta
- Anonyymi
Ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Kuinka suojaatte lapsenne tuolta ohjelmalta?
- Anonyymi
Litiumit naamaan ja takaovesta ulos.
- Anonyymi
RKP homepillua ei kait ole studiossa?🤮🤮
- Anonyymi
Kiitos vinkistä! Pitää katsoa.
- Anonyymi
Voisi vierailija suuresta palkastaan hiukan laittaa "kalustonsa "hoitoon , ettei puhuessa olisi näkyvillä esteettinen "kolo "
- Anonyymi
Lieneekö miekkosensa makuun?? Ehkä Greenpeace suosittelee vinkuleluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö miekkosensa makuun?? Ehkä Greenpeace suosittelee vinkuleluja.
Se kolo voi olla vaarallinen suihinotossa, jos esinahka jää siihen kiinni, kiusallista soittaa ensipelastajat paikalle....
- Anonyymi
Kaksi vihervassurisuvakkia keskustelee keskenään. Ei voi olla hedelmällistä.
- Anonyymi
Työhaastattelussa on ansa - näin vältät sen...
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/38639ab6-fd4e-4eec-bfd4-c9978d055718
Vihreille Ohjeita?- Anonyymi
Ei koske meitä persuja. Emme muutenkaan mene koskaan töihin.
- Anonyymi
komediaa
https://www.youtube.com/watch?v=mtDxZEr0-qY
emma naiset ja lapset - Anonyymi
Muistan kun tv:n uutisissa Emma julisti pyhää antirasisista evankeliumia turvisleirin äärellä, jossa puhui hätää kärsivistä naisista ja lapsista, mutta taustalla hääräsi vain ja ainoastaan nuoria miehiä. Kaikenlaisiin nolouksiin ne maailmanparantajat sortuukin.
- Anonyymi
Hänen ilmeensä muuttui tuossa videossa hyvin fanaattiseksi, se oli jopa pelottava kokemus.
- Anonyymi
Emman kompleksit vankilassa miljoonien talousrikoksista lusiva kokoomuspamppu-isästä varmaan ajoivat nykyiseen alennustilaan. Luksusasuntoja välittävä äitee varmaan häpeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emman kompleksit vankilassa miljoonien talousrikoksista lusiva kokoomuspamppu-isästä varmaan ajoivat nykyiseen alennustilaan. Luksusasuntoja välittävä äitee varmaan häpeää.
Mistähän Emman vaalirahat on kotoisin?
- Anonyymi
Kummalla on isompi pää?
Hevosella vai aasilla.- Anonyymi
Sama koko taitaa olla myös seebralla ja kirahvilla?🤭🤭
- Anonyymi
Minä toivoisin että Esko Valtaoja kutsutaan tälläkin kertaa ohjelmaan mukaan. Kun Valtaoja on paikalla, saa keskustelu aina jämäkkyyttä ja asioihin tulee linjakkuutta.
Jos tuo rakennusasioista tuomion saanut rikollisen Ilkka J Karin tytär Emma Kari, eli nykyinen rakentamisesta vastaava asuntoministeri saa yksinään lässyttää koko 30 minuuttia, ei koko ohjelmassa ole mitään järkeä.- - Anonyymi
Kauhuelokuvan tapaista tulossa...
- Anonyymi
Luojan tähden paetkaa
- Anonyymi
Oli kyllä hirvittävä, niin ulkoisesti kuin puheiltaankin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654