Sastamalan ympäristöpalvelun pojat

Anonyymi

INVAparkkiin vaan tyylikkäästi ja eiku muusi ja lihapulla ostoksille. Cittarilla on kyllä riittävästi muitakin paikkoja tai sitten lappu lasiin.

14

936

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainos se on sekin.

• Anonyymi

Saman firman pakuauto ajoi päin punaisia röyhkeästi tänään s-valoissa.

• Anonyymi

Sillain...

• Anonyymi

No kertoo sitten asenteesta... lapsellista touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kertoo sitten asenteesta... lapsellista touhua.

Juuri näin. Täys ääliö

• Anonyymi

Jos ihmiset tekisi töitä eikä kyttäisi päivät pitkät mitä jossain parkkipaikalla tapahtuu olisi kaikki paremmin, nyt kyttääjät hakee sossusta rahaa ja menee kytikselle ja luulee olevansa jotain maailmanparantajia. Ihmistykää ja hakekaa työtä niin tuutte onnelliseksi.

• Anonyymi

Jos ihmiset ei kyttäisi somea ja puuttuisi epäasiallisuuksilla asiallisiin kommentteihin niin maailma olisi paljon parempi. Huonoon ja lainvastaiseen toimintaan pitää puuttua vaikkapa siitä tänne kirjoittamalla.

• Anonyymi

Oletko ihan tosissasi noin tyhmä.

• Anonyymi

No eipä pitkään mennyt kun ensimmäinen idiootti kyttäämis kommentteineen pamahti paikalle. Hoh hoh...

• Anonyymi

Ei se aina noin mene. Sattumalta voi huomata kaikenlaista kun itse kaupungilla liikkuu.

Työniloa.

• Anonyymi

Koitin kannustaa ihmisiä valitsemaan nautinnollisen elämän sen sijaan että istuu kahdeksan tuntia parkkipaikalla vahtimassa pysäköintiä toisaalta jos pysäköinnin vahtiminen on verissä voisi hakeutua vaikka Tampereelle lappuliisaksi silloin olisi itsellekin siitä jotain hyötyä, lähinnä ajattelen näiden onnettomien kyttääjien mukavuutta ja onnellisuutta.

• Anonyymi

Oliko joku oikein 8 tuntia kytännyt.? Mistä tiedät? Luulen että sinä olet sopiva Liisa niihin hommiin. Ainakin kirjoituksista päätellen olet melkoisen onneton ihminen. Ilmeisesti teillä on sukurakkautta ollut ennen syntymääsi 👍

• Anonyymi

Hah hah

• Anonyymi

Tuppukylässä menee lujaa.
        terv. Nääsvillestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6431
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      233
      793
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe