Kysymyksiä Ilkka Luomalle

Olen kyllästynyt Luoman syöttämään moskaan ja siihen, että hän ei saa vastattua yksiselitteisiin kysymyksiin. Alankin syöttää tämän avauksen alle kysymyksiä niin kauan, että herra saa vastattua.

42

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aluksi.

      Onko Kiinan poliittinen järjestelmä sinusta parempi kuin Suomella? Puhut Kiinasta niin ihannoivaan sävyyn, että niin täytyy olla?

      • Anonyymi

        Vastaa Ile!


    • Sitten.

      Onko demokratia sinusta huono vaihtoehto? Kun ilmeisesti ihannoit Kiinaa ja Venäjää, onko se huono asia, että Suomi kokee erilaisen järjestelmän paremmaksi?

    • Jos aluksi Ilkka vastaisit näihin kysymyksiin. Valveillahan sinä olet, koska käyt kehumassa omia avauksiasi jo neljän jälkeen.

    • Ja Ilkkahan epäilemättä vastaa.

    • Ja mieluusti Ilkka ihan nikillä, eikä anona tukijoukon edustajana. 🤣🤣🤣

    • Aivan varmaa Ilkka on, että pidän tämän ylhäällä.

    • Anonyymi

      Nosto.

    • Ilkka ei ole maailman innokkain vastaamaan, kun pitäisi perustella. Olisi kuitenkin reilua vastata näin yksinkertaisiin juttuihin.

    • Anonyymi

      Luoma on putinisti. Ei tuollaisen puheista kannata ottaa pulttia. Nuija, mikä nuija!

      • Anonyymi

        Sen verran äijä näkee vaivaa juttujensa eteen et voisi kyllä sitten ne perustella ja sanoa suoraan mitä haluaa! 😡😡😡


    • Anonyymi

      30-luvulla Ilkka olisi kehunut kuin Adolf on laittanut Saksan kuntoon ja Suomen olisi lähennyttävä Saksaa.

      • Vaikea sanoa, mitkä ovat Luoman motiivit. Äkkiseltään sanoisin, että joko joku maksaa tai sitten vain arvomaailma on varsin epäisänmaallinen.


    • Anonyymi

      Luoman Ilkka, entinen TuttuMieskö? :D

    • Anonyymi

      Se halavattu!

    • Anonyymi

      Luoma on avannut vyönsä ja mennyt kontilleen Putinin eteen, kun Prigozhin on laittanut tilipussin kuntoon.

    • Kuten lupasin, pidän avauksen ylhäällä. Pidän sen esillä niin kauan, että Ilkka-herra vastaa kysymyksiini.

    • Ja esillä pitäminenhön ei ole vaikeaa.

    • Anonyymi

      Tämä Venäjän mies ei vastaa ikinä.

    • Anonyymi

      Suomen media pimittää täysin Australian tilanteen.

      Meno alkaa olla kuin kauhuleffassa.

      • Ota yhteyttä Turtiaiseen. Saat lisää puolueetonta tietoa. 🤣🤣🤣


    • Tuskin vastaa ja hänen viestinsä ovat ehkä vaan provoja. Hihittelee ja kikattaa yksikseen, kun saa typerille viesteillen paljon huomiota.

      • En oikein usko. Niin paljon Ilkka näkee juttujensa kanssa vaivaa.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        En oikein usko. Niin paljon Ilkka näkee juttujensa kanssa vaivaa.

        Sinulle on ainakin mennyt ihon alle, lienet jäänyt pahasti jalkoihin keskusteluissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on ainakin mennyt ihon alle, lienet jäänyt pahasti jalkoihin keskusteluissa.

        Kas, Ilkka itse.

        En ole päässyt oukein keskustelemaan. En ole juuri viitsinyt ottaa kantaa teksteihin, jotka ovat lähinnä parodiakynnyksen ylittäneitä julistuksia ja Kiinaan ja Venäjään kohdistuneita kehumisia.

        Olen koettanut saada vastausta ihan helppoihin kysymyksiin. Ei ole vastauksia tullut. Osaatko sanoa syytä?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Kas, Ilkka itse.

        En ole päässyt oukein keskustelemaan. En ole juuri viitsinyt ottaa kantaa teksteihin, jotka ovat lähinnä parodiakynnyksen ylittäneitä julistuksia ja Kiinaan ja Venäjään kohdistuneita kehumisia.

        Olen koettanut saada vastausta ihan helppoihin kysymyksiin. Ei ole vastauksia tullut. Osaatko sanoa syytä?

        Ehkä et ole varteenotettava keskustelija, johtuneeko siitä? Esitäpä jotain älykästä, niin katsotaan. (En ole Luoma)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et ole varteenotettava keskustelija, johtuneeko siitä? Esitäpä jotain älykästä, niin katsotaan. (En ole Luoma)

        Et varmasti ole Luoma, et... 😍😍😍

        Minusta on varteenotettavaa esittää kysymys siitä, olisiko esimerkiksi Kiinan poliittinen järjestelmä Suomellekin varteenotettava vaihtoehto.

        Teksteissä kehutaan järjestelmää, jossa yksilö on merkityksetön ja demokratia vain lähinnä joutava teoreettinen malli. Jos seisot sanojesi takana, on kyllä ihan perusteltua keskustella asiasta laajemminkin.

        Ymmärrätkö, Ilkka?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Et varmasti ole Luoma, et... 😍😍😍

        Minusta on varteenotettavaa esittää kysymys siitä, olisiko esimerkiksi Kiinan poliittinen järjestelmä Suomellekin varteenotettava vaihtoehto.

        Teksteissä kehutaan järjestelmää, jossa yksilö on merkityksetön ja demokratia vain lähinnä joutava teoreettinen malli. Jos seisot sanojesi takana, on kyllä ihan perusteltua keskustella asiasta laajemminkin.

        Ymmärrätkö, Ilkka?

        Olet vainoharhainen ressukka.- jos minä kerron etten ole Luoma, niin en ole Luoma. Et esittänyt mitään älykästä, vaan joutavanpäiväistä henkilöarvailua. Olet demokratian kannattaja kuten minäkin, olen myös vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla. Jos EI-demokraattisissa maissa pidetään "lännen demokratiaa" rappiona, siihen mielipiteeseen heillä on täysi oikeus. Dermokratiaahan ei voi viedä (edes pakolla), eikä mitään muutakaan järjestelmää, jos muutokseen on tarvetta, se tapahtuu sisältä päin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vainoharhainen ressukka.- jos minä kerron etten ole Luoma, niin en ole Luoma. Et esittänyt mitään älykästä, vaan joutavanpäiväistä henkilöarvailua. Olet demokratian kannattaja kuten minäkin, olen myös vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla. Jos EI-demokraattisissa maissa pidetään "lännen demokratiaa" rappiona, siihen mielipiteeseen heillä on täysi oikeus. Dermokratiaahan ei voi viedä (edes pakolla), eikä mitään muutakaan järjestelmää, jos muutokseen on tarvetta, se tapahtuu sisältä päin.

        Älä käännä sivuun asiasta.

        Minä otan kantaa Luoman teksteihin. Siis siihen, mitä hän sanoo. Luomalla on oikeus mielipiteeseensä, mutta jos hän jotakin väittää, hänellä on oltava pokkaa käydä keskustelu loppuun saakka.

        Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma...😍😍😍


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Älä käännä sivuun asiasta.

        Minä otan kantaa Luoman teksteihin. Siis siihen, mitä hän sanoo. Luomalla on oikeus mielipiteeseensä, mutta jos hän jotakin väittää, hänellä on oltava pokkaa käydä keskustelu loppuun saakka.

        Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma...😍😍😍

        "Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma..."
        Et siis ole vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla, säälittävää kaksinaamaisuutta, oletko narsisti, kun kuvittelet että vain sinä saat esittää mielipiteen, mikä kaiken lisäksi on mielestäsi ainoa oikea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi ylipäätään ottaen puutut asiaan, kun et kerran ole Luoma..."
        Et siis ole vapaan ajattelun ja vapaan mielipiteen muodostamisen kannalla, säälittävää kaksinaamaisuutta, oletko narsisti, kun kuvittelet että vain sinä saat esittää mielipiteen, mikä kaiken lisäksi on mielestäsi ainoa oikea?

        Olet esittänyt mielipiteesi ja kommentoin sitä. Onko sinulla vielä muuta?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Olet esittänyt mielipiteesi ja kommentoin sitä. Onko sinulla vielä muuta?

        https://www.facebook.com/first.ilkka, tuon löysin hänen blogisivultaan. Ota yhteyttä suoraan häneen, jos noin kovasti haluat keskustella!


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.facebook.com/first.ilkka, tuon löysin hänen blogisivultaan. Ota yhteyttä suoraan häneen, jos noin kovasti haluat keskustella!

        Älä viitsi länkyttää turhaa. Täällä on jokainen vapaaehtoisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on ainakin mennyt ihon alle, lienet jäänyt pahasti jalkoihin keskusteluissa.

        On vaikea keskustella, kun toinen osapuoli pakoilee.


    • Anonyymi

      En saa tästä ketjusta palkkaa, joten ei kiinnosta. Ps. En ole Ilkka.

      • Näinhän se on.


    • Ilkan haluttomuusa vastata on aina yhtä matala. Ei se mitään. Saahan tämän esille aina uudestaan.

      • Ja niin minä myös aion tehdä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe