Miks mä vieläkin

Anonyymi

Mietin sua, miten sä voit tulla ajatuksiin kokoajan, ei tajua ei.. Eiks sen ois jo pitänyt mennä ohi.

59

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketäs sinä mietit koko ajan? Onko se mies?

      • Anonyymi

        Niinpä 🤭🤭🤭 mikäs meininki oon just eronnut pitkästä suhteesta 😂🤣


      • Anonyymi

        En mä mieti, se vaan tupasahtelee mieleen.. Rasittavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mieti, se vaan tupasahtelee mieleen.. Rasittavaa

        Onks se vapaa sano sille et kaipaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks se vapaa sano sille et kaipaat

        On se, mä tiedän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, mä tiedän!

        Mitä rimpuilet anna mennä kohti sitä 👍


    • Anonyymi

      Sama täällä. Mulle hyvää (sopivaa) naista en voi unohtaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä,koronarajoitukset lopetti suhteemme,1.5v.sitten himoitsen hänen katsetta,puhetta,sexikästä vartaloansa,kosketusta T.Sinkku 54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,koronarajoitukset lopetti suhteemme,1.5v.sitten himoitsen hänen katsetta,puhetta,sexikästä vartaloansa,kosketusta T.Sinkku 54

        Joku muu saa ne nyt sinkku kun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu saa ne nyt sinkku kun

        Tietysti kaipaava ihminen auttaa epätasa-arvoisessa tilanteessa olevaa, eikä leivo toisen tiedon puutetta naamaan


    • Anonyymi

      Ei..Kun se vähän sivuaa sinne suuntaan että keltaset vie voiton.

      Mutta eihän sitä ymmärrä mistä tässä sanaillaan.

      Niin kyllä taas vähästä kipuaa.

    • Anonyymi

      Sellaisia asioita ei kannata tänne liian tarkoin kertoa riepoteltavaksi, läheskään kaikilla ei ole hyvä tahto

      • Anonyymi

        Sanotaanko näin, hyviä ihmisiä on vain muutama kourallinen. Mutttttaaaa, onneks mun lähelle ei pääse, kuin hyvät ihmiset, kaikki muut karsiutuu nopeasti. Niiiin, hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin, hyviä ihmisiä on vain muutama kourallinen. Mutttttaaaa, onneks mun lähelle ei pääse, kuin hyvät ihmiset, kaikki muut karsiutuu nopeasti. Niiiin, hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen❤️

        ”Pohjimmiltaan” eli periaatteessa, tällaisesta tunnustuksesta hän on varmasti ihan onnen omena👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Pohjimmiltaan” eli periaatteessa, tällaisesta tunnustuksesta hän on varmasti ihan onnen omena👍

        No en tarkoittanut pahalla, hän itse sanoi niin🤷‍♀️.. Ja vaikka ei olisi sanonutkaan, mä vaan tiedän sen...


    • Anonyymi

      Miksi olisi pitänyt mennä ohi? Jotkut vaan jää mieleen.. miestä kaipaat?

      • Anonyymi

        Ei menekään.. hän ihana


      • Anonyymi

        Sellainen josta ei voi tulla mitään, on pakko mennä. Vaikka niiiin haluaisi niiiin sitä saa haluta. Vaikka,...... Tai ei edelleenkään mitään, oli lipsahtaa 🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen josta ei voi tulla mitään, on pakko mennä. Vaikka niiiin haluaisi niiiin sitä saa haluta. Vaikka,...... Tai ei edelleenkään mitään, oli lipsahtaa 🤐

        Niin,olet oikeassa,mistä ei voi tulla mitään niin pakko mennä eteenpäin. Joskus elämä on sitä ainakin tunneasioissa, ei men sillälailla kun itse olisi toivonut asioiden menevän. Tuntuu vaan joskus niin raadolliselta tää elämä,kun ne pienitkin onnen palaset katoaa. Etkä enää löydä niitä,vaikka haluaisit. Mitä jää kun käsikirjoitus häviää. Ei.mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen josta ei voi tulla mitään, on pakko mennä. Vaikka niiiin haluaisi niiiin sitä saa haluta. Vaikka,...... Tai ei edelleenkään mitään, oli lipsahtaa 🤐

        Niin toivon sydämestä,että hänellä on hyvä olla missä hän onkin. Oikea Rakkaus toiseen ei ole katkera, ei tunne vihaa, ei kahlitse. Vaan on onnellinen toisen puolesta ja toivoo vain hyvää hänelle. Jokaiselle voi löytyä,se oikea aarre minkä kätkee sydämeen, ikuisiksi ajoiksi. Vaikka mieli on alakuloinen ja apea pitää olla onnellinen jos on saanut kokea sydänlämpimiä tunteita jo henkilön kanssa vaikka häntä näkisikään enää. Mielestäni siinäkin on osa alue mitä Rakkaudeksi sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen josta ei voi tulla mitään, on pakko mennä. Vaikka niiiin haluaisi niiiin sitä saa haluta. Vaikka,...... Tai ei edelleenkään mitään, oli lipsahtaa 🤐

        Aika viisaasti päätelty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toivon sydämestä,että hänellä on hyvä olla missä hän onkin. Oikea Rakkaus toiseen ei ole katkera, ei tunne vihaa, ei kahlitse. Vaan on onnellinen toisen puolesta ja toivoo vain hyvää hänelle. Jokaiselle voi löytyä,se oikea aarre minkä kätkee sydämeen, ikuisiksi ajoiksi. Vaikka mieli on alakuloinen ja apea pitää olla onnellinen jos on saanut kokea sydänlämpimiä tunteita jo henkilön kanssa vaikka häntä näkisikään enää. Mielestäni siinäkin on osa alue mitä Rakkaudeksi sanotaan.

        Vihaan sinua niin paljon että tunnen sen sydän juuria myöden. Anteeksi en anna ikinä ja ansaitset olla vihattu ja halveksittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan sinua niin paljon että tunnen sen sydän juuria myöden. Anteeksi en anna ikinä ja ansaitset olla vihattu ja halveksittu.

        Miksi vihaat minua? Mitä olen sellaista tehnyt sinulle,että vihaat? Jos ihminen vihaa,ilman syytä. Niin eikö silloin kannattaisi hakea apua esim. Psygologin luona juttelemassa tai psykiatrin luona. Etthän edes tunne minua,miten voit vihata sydänjuuria myöten? En, ymmärrä sinua,miten tuntematonta voi vihata.Sinun pitää purkaa ta osata kanavoida tuo vihasi se ei ole terveydelle hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vihaat minua? Mitä olen sellaista tehnyt sinulle,että vihaat? Jos ihminen vihaa,ilman syytä. Niin eikö silloin kannattaisi hakea apua esim. Psygologin luona juttelemassa tai psykiatrin luona. Etthän edes tunne minua,miten voit vihata sydänjuuria myöten? En, ymmärrä sinua,miten tuntematonta voi vihata.Sinun pitää purkaa ta osata kanavoida tuo vihasi se ei ole terveydelle hyväksi.

        Viha ei ole kielletty tunne tai sairaus, saan tuntea suurta vihaa jos niin tuntuu. Eikä kenelläkään ole oikeutta tulla sanomaan että en saisi niin tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viha ei ole kielletty tunne tai sairaus, saan tuntea suurta vihaa jos niin tuntuu. Eikä kenelläkään ole oikeutta tulla sanomaan että en saisi niin tuntea.

        Saat tuntea kyllä vihaa,mutta ei vihaan tule helpotusta jollain anomyypalstalla. Onko ihminen ketä vihaat sinun tuttu,miten voit vihata jotain tekstin kirjoittajaa jota et edes tunne? Vai onko sinun vihalla,joku kohde henkilö oikeassa elämässä? Saa vihata tottakai,mutta onko joku tehnyt sinulle jotain pahaa,että vihaat. Tuolla vihantunteella,jos ihminen elää kauan aikaa,niin menee elämästä hohto pois. En ainakaan,itse vihaa ketään. No miksi vihaat minua? Kai vihan kohteela on oikeuskuulla miksi joku vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tuntea kyllä vihaa,mutta ei vihaan tule helpotusta jollain anomyypalstalla. Onko ihminen ketä vihaat sinun tuttu,miten voit vihata jotain tekstin kirjoittajaa jota et edes tunne? Vai onko sinun vihalla,joku kohde henkilö oikeassa elämässä? Saa vihata tottakai,mutta onko joku tehnyt sinulle jotain pahaa,että vihaat. Tuolla vihantunteella,jos ihminen elää kauan aikaa,niin menee elämästä hohto pois. En ainakaan,itse vihaa ketään. No miksi vihaat minua? Kai vihan kohteela on oikeuskuulla miksi joku vihaa.

        Melko hyödytöntä kyllä vihata jotain ja kuvitella että sen saisi kanavoitua muuhun kuin itseen jos ei asiaa käy vihan kohteen kanssa. Samapa asia pätee oikeastaan myös rakkauteen.

        Sen kun useampi tajuaisi niin varmaan loppuisi turha palstalla kirjoittelu. Tänne kirjoittelu kaikessa muodossa lisää vain ihmisten pahaa oloa.

        Vaikka kuinka sivaltaisit jotain täällä se epävarmuus jää lopulla siitä menikö se sittenkään perille. Ja vaikka menisi niin onko kyseisellä ihmisellä kosketuspintaa omaan tunteeseesi. Se kun voi olla toiselle täysin merkityksetön asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko hyödytöntä kyllä vihata jotain ja kuvitella että sen saisi kanavoitua muuhun kuin itseen jos ei asiaa käy vihan kohteen kanssa. Samapa asia pätee oikeastaan myös rakkauteen.

        Sen kun useampi tajuaisi niin varmaan loppuisi turha palstalla kirjoittelu. Tänne kirjoittelu kaikessa muodossa lisää vain ihmisten pahaa oloa.

        Vaikka kuinka sivaltaisit jotain täällä se epävarmuus jää lopulla siitä menikö se sittenkään perille. Ja vaikka menisi niin onko kyseisellä ihmisellä kosketuspintaa omaan tunteeseesi. Se kun voi olla toiselle täysin merkityksetön asia.

        Puhut provoille. Mies kirjoittaa itselleen vastauksia


    • Anonyymi

      Kyllä ne ajastaan menee, mutta hyvällä mielessä voi säilyttää. Ei rakkaus vihaa, vaan hyväksyy ja toivoo kaikille parasta.
      https://youtu.be/ct3JV-5BFOg

    • Anonyymi

      Ei,ne oikein lämpimät ja kauniit tunteet mene,noi vain ohi. No se on vähän tapaus kohtaista,toisilla menee toisilla ei. Itse olen tunne ihminen kyllä,niin ei ne tunteet noin vain häviä minekkään. Välillä on hetkellisesti vähän parempi mieliala, sitten taas jossain vaiheessa huono. Tunteet vaihtelee,menee kuin vuoristorata ylös alas. Pitäs osata puhuu tunteista ja kertoa toiselle että olet tärkeä ihminen minulle. Vielä silloin,kun se on mahdollista. Tuntuu pahalta,tuntuu kuin ois syyllistyny johonkin rikokseen, kun asiat jotka kokee tärkeiksi jää selvittämättä.

    • Anonyymi

      Ei pelkästään ajatuksiin, myös kalsareihin. Siis kakka. Ripulikakka.

    • Anonyymi

      Kyllä se menee ohi. Uskon niin. Pelkkää taistelua ollut tämänkin tunteen kanssa, kun en ole koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan näin syvästi kuin häneen.

      • Anonyymi

        Miksi sen pitäisi mennä ohi? Miksi ei voi yrittää tavoittaa toista, kun ei mitään olla viety maaliin saakka vielä, eikä tunneta toisiamme hyvin. Itse en halua mitään muuta niin paljon kuin sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi mennä ohi? Miksi ei voi yrittää tavoittaa toista, kun ei mitään olla viety maaliin saakka vielä, eikä tunneta toisiamme hyvin. Itse en halua mitään muuta niin paljon kuin sitä.

        Sitten varmaan teet jotain asian eteen, jos pystyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten varmaan teet jotain asian eteen, jos pystyt.

        Kyllä varmasti teenkin jos vielä tilaisuus annetaan. Haluan ihan oikeasti tunutea hänet paremmin, jos hänkin haluaa sitä ja tuntee jotain minua kohtaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi mennä ohi? Miksi ei voi yrittää tavoittaa toista, kun ei mitään olla viety maaliin saakka vielä, eikä tunneta toisiamme hyvin. Itse en halua mitään muuta niin paljon kuin sitä.

        Koska en jaksa enää. Olen ihan loppu ja en pysty enää ajattelemaan järkevästi. En jaksa enää sydänsuruja ja sitä kuinka toisesta luopuminen sattuu. Siksi parempi vain luovuttaa vielä kun siihen on mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en jaksa enää. Olen ihan loppu ja en pysty enää ajattelemaan järkevästi. En jaksa enää sydänsuruja ja sitä kuinka toisesta luopuminen sattuu. Siksi parempi vain luovuttaa vielä kun siihen on mahdollisuus.

        Jos nyt ei jatkuvasti ajateltaiskaan sitä sillä tavalla, että toisesta tarvii luopua. Eihän mitään ole vielä tapahtunut. Minä olen täällä edelleen ja sinä siellä. Ei otettais tätä niin raskaasti koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi mennä ohi? Miksi ei voi yrittää tavoittaa toista, kun ei mitään olla viety maaliin saakka vielä, eikä tunneta toisiamme hyvin. Itse en halua mitään muuta niin paljon kuin sitä.

        Mies, toi ei ole mun kirjoitus. Jos nyt olisit hän. Mikään ei ole mennyt ohi eikä tule menemäänkään ennen kuin me ollaan juteltu ja selvitetty tämä. Tuskin menee ohi sen jälkeenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, toi ei ole mun kirjoitus. Jos nyt olisit hän. Mikään ei ole mennyt ohi eikä tule menemäänkään ennen kuin me ollaan juteltu ja selvitetty tämä. Tuskin menee ohi sen jälkeenkään.

        Minä en enää tiedä mihin uskoa täällä... Toivottavasti mikään ei ole ohi, ei mun tunteet ainakaan. Mutta hän tietenkin päättää omistaan ja tekee mikä hänelle on parasta. Itse katson toiveikkaana tulevaisuuteen. Kyllä siellä jotain odottaa, kaiken kärsimyksen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ei jatkuvasti ajateltaiskaan sitä sillä tavalla, että toisesta tarvii luopua. Eihän mitään ole vielä tapahtunut. Minä olen täällä edelleen ja sinä siellä. Ei otettais tätä niin raskaasti koko ajan.

        Ajattelin enemmänkin luovuttaa omien tunteideni kannalta. Yrittää unohtaa ne ja haudata ne johonkin, luopua niistä. Olisi vähän kevyempi ja vapaampi olo kun ei tarvitsisi jatkuvasti miettiä mitään. Olisikin helppo lähteä ajattelemaan asiaa puhtaalta pöydältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää tiedä mihin uskoa täällä... Toivottavasti mikään ei ole ohi, ei mun tunteet ainakaan. Mutta hän tietenkin päättää omistaan ja tekee mikä hänelle on parasta. Itse katson toiveikkaana tulevaisuuteen. Kyllä siellä jotain odottaa, kaiken kärsimyksen takana.

        Keskustelet tässä kahden eri ihmisen kanssa. Täällä on monilla ihmisillä niin samankaltaisia juttuja meneillään että siksi tämä on niin sekavaa. Ei nämä tunteet mihinkään häviä, voimistuvat vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelet tässä kahden eri ihmisen kanssa. Täällä on monilla ihmisillä niin samankaltaisia juttuja meneillään että siksi tämä on niin sekavaa. Ei nämä tunteet mihinkään häviä, voimistuvat vaan.

        Helposti täällä menee sekaisin ja varsinkin tunteiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti teenkin jos vielä tilaisuus annetaan. Haluan ihan oikeasti tunutea hänet paremmin, jos hänkin haluaa sitä ja tuntee jotain minua kohtaan vielä.

        No mutta. Kuinka saadaan tilaisuus aikaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta. Kuinka saadaan tilaisuus aikaiseksi?

        Meidän on vaan oltava samassa paikassa samaan aikaan. Jollakin ihmeellä saatava sovittua että missä ja milloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, toi ei ole mun kirjoitus. Jos nyt olisit hän. Mikään ei ole mennyt ohi eikä tule menemäänkään ennen kuin me ollaan juteltu ja selvitetty tämä. Tuskin menee ohi sen jälkeenkään.

        Piä trolli se turpa o kiinni, ku sä et joka miestä saa, nii tyydy osaasi. Juokse sinne sateenkaari sillalle, jos niitä"miehiä" sieltä löytyy!!! Jätä toiset rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piä trolli se turpa o kiinni, ku sä et joka miestä saa, nii tyydy osaasi. Juokse sinne sateenkaari sillalle, jos niitä"miehiä" sieltä löytyy!!! Jätä toiset rauhaan!

        Mikäs sun ongelma on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän on vaan oltava samassa paikassa samaan aikaan. Jollakin ihmeellä saatava sovittua että missä ja milloin.

        Annetaan kohtalon hoitaa meidäm kohtaaminen. Kyllä se vielä saadaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan kohtalon hoitaa meidäm kohtaaminen. Kyllä se vielä saadaan.

        Uskon myös niin. Ei meillä ole hätää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piä trolli se turpa o kiinni, ku sä et joka miestä saa, nii tyydy osaasi. Juokse sinne sateenkaari sillalle, jos niitä"miehiä" sieltä löytyy!!! Jätä toiset rauhaan!

        En ole trolli ja sä voisit vähän rauhoittua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon myös niin. Ei meillä ole hätää. :)

        Onhan meillä vielä aikaa :)


    • Anonyymi

      Käännä jo sivua elämässäsi. Ei tossa ole mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Ihan kuin kuvittelisit seuraavasi täällä oikeita juonenkäänteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin kuvittelisit seuraavasi täällä oikeita juonenkäänteitä.

        Hae itsellesi trolli psykiatrista hoitoa, olet menettänyt järkesi kokonaan tällä palstalla!


    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma mut onneks vaan välillä. Kieltämättä rasittavaa et on kerrankin tyhjä hetki ja aikaa vaan olla niin eikös ajatukset jo askartele muualla. Tää on niin hassua oikeesti absurdia koska on niin ns turha mietintö. Mut jotenkin kesken jäänyt juttu.

      • Anonyymi

        Tää on ehkä mun ongelma kun ajatukset suuntautuu vääriin ihmisiin. Jotenki tää korona-aika on kummallista. Ajattelee enemmän syvällisiä. Kuolemaakin. Alun paniikin jälkeen ehkä miettinyt kenen kanssa haluaisi elämäänsä elää. Jos elämässä saisi haluamansa. Tahtoisin sielunystävän. Ja intohimoa. Vaikka vanheneminen ja rupsahdan on samat haaveet. Ehkä on hyvä että elämä välillä pakottaa miettimään.


    • Anonyymi

      Olen aina vaan sinuun mies ❤️

      • Anonyymi

        Voi sua rakasta. Minäkin aina sinusta ❤️


    • Anonyymi

      Eiköhän se lähde sillä millä on tullutkin 😆

    • Anonyymi

      Lesbolove?

    • Anonyymi

      Mitäpä muuta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe