Terska esillä

Anonyymi

Kiihottaako muita vetää esinahka pois terskan päältä, jotta terska olisi muiden nähtävissä? Terska voisi toki olla hyvin terskan päälläkin normaalisti. Itteäni kiihottaa pitää isoa terskaa esim uimahallissa esillä ja muiden nähtävänä.

9

3056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuis terska voi olla terskan päällä ?????

• Anonyymi

No se homostelee tietty ni on kaksi terskaa päällekkäin

• Anonyymi

mä tykkään ja uimahallis / kylpyläs vetää esinahan ihan taa jotta terska on hyvin näkösällä. jo olla sillee suihkussa että kaikki jotka tahtoo niin näkee varmasti. tuntuu hyvälle ku joku katsoo. kylpylän höyrysaunassa on kiva ku on välillä myös naisia jotka on sillee niinku ei huomaiskaa vaikka katsovat kyllä sillee salaa etten huomais...

• Anonyymi

Esittelet niitä sissijuustojas yök 🤑

• Anonyymi

Minulla on vähän päälle 12cm löysänä ja iso herkkumutteri.

Nudistirannoilla aina tulee vedettyä esari taakse että näkyy hyvin... ei näytä haittaavan ainakaan naisia.

• Anonyymi

Sulla on aika paha vajavaisuus miehen anatomiasta

• Anonyymi

Enpä tiije mulla ainakii on terska aina näkyvissä kun ei esinahka koskaan mee terskan päälle eikä pysy terskan päällä ,ei sit millään .

• Anonyymi

En tunne asiaa, mutta en kehottaisi kokeilemaan esim s-marketin kassajonossa, laskuttaisivat tuhdin lenkin, tai prinssinakin mukaan!

• Anonyymi

Apinarokko tulee

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5121
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1640
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1540
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1304
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      95
      1168
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1153
    Aihe