Terska esillä

Anonyymi

Kiihottaako muita vetää esinahka pois terskan päältä, jotta terska olisi muiden nähtävissä? Terska voisi toki olla hyvin terskan päälläkin normaalisti. Itteäni kiihottaa pitää isoa terskaa esim uimahallissa esillä ja muiden nähtävänä.

9

2991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuis terska voi olla terskan päällä ?????

• Anonyymi

No se homostelee tietty ni on kaksi terskaa päällekkäin

• Anonyymi

mä tykkään ja uimahallis / kylpyläs vetää esinahan ihan taa jotta terska on hyvin näkösällä. jo olla sillee suihkussa että kaikki jotka tahtoo niin näkee varmasti. tuntuu hyvälle ku joku katsoo. kylpylän höyrysaunassa on kiva ku on välillä myös naisia jotka on sillee niinku ei huomaiskaa vaikka katsovat kyllä sillee salaa etten huomais...

• Anonyymi

Esittelet niitä sissijuustojas yök 🤑

• Anonyymi

Minulla on vähän päälle 12cm löysänä ja iso herkkumutteri.

Nudistirannoilla aina tulee vedettyä esari taakse että näkyy hyvin... ei näytä haittaavan ainakaan naisia.

• Anonyymi

Sulla on aika paha vajavaisuus miehen anatomiasta

• Anonyymi

Enpä tiije mulla ainakii on terska aina näkyvissä kun ei esinahka koskaan mee terskan päälle eikä pysy terskan päällä ,ei sit millään .

• Anonyymi

En tunne asiaa, mutta en kehottaisi kokeilemaan esim s-marketin kassajonossa, laskuttaisivat tuhdin lenkin, tai prinssinakin mukaan!

• Anonyymi

Apinarokko tulee

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4215
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2546
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      208
      1011
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      952
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      911
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      120
      836
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe