Kiihottaako muita vetää esinahka pois terskan päältä, jotta terska olisi muiden nähtävissä? Terska voisi toki olla hyvin terskan päälläkin normaalisti. Itteäni kiihottaa pitää isoa terskaa esim uimahallissa esillä ja muiden nähtävänä.
Terska esillä
9
2991
Vastaukset
- Anonyymi
kuis terska voi olla terskan päällä ?????
- Anonyymi
No se homostelee tietty ni on kaksi terskaa päällekkäin
- Anonyymi
mä tykkään ja uimahallis / kylpyläs vetää esinahan ihan taa jotta terska on hyvin näkösällä. jo olla sillee suihkussa että kaikki jotka tahtoo niin näkee varmasti. tuntuu hyvälle ku joku katsoo. kylpylän höyrysaunassa on kiva ku on välillä myös naisia jotka on sillee niinku ei huomaiskaa vaikka katsovat kyllä sillee salaa etten huomais...
- Anonyymi
Esittelet niitä sissijuustojas yök 🤑
- Anonyymi
Minulla on vähän päälle 12cm löysänä ja iso herkkumutteri.
Nudistirannoilla aina tulee vedettyä esari taakse että näkyy hyvin... ei näytä haittaavan ainakaan naisia. - Anonyymi
Sulla on aika paha vajavaisuus miehen anatomiasta
- Anonyymi
Enpä tiije mulla ainakii on terska aina näkyvissä kun ei esinahka koskaan mee terskan päälle eikä pysy terskan päällä ,ei sit millään .
- Anonyymi
En tunne asiaa, mutta en kehottaisi kokeilemaan esim s-marketin kassajonossa, laskuttaisivat tuhdin lenkin, tai prinssinakin mukaan!
- Anonyymi
Apinarokko tulee
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802