Onko ilon aihe mennä älykkäänä helvettiin?

Anonyymi

Minä ainakin olen mielelläni vähemmän älykäs ja menen taivaaseen.

106

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateistit yrittävät saada itsensä näyttämään älykkäiltä koska pönkittävät sillä evosatua.

      • Anonyymi

        Älykkyys ei ainakaan näy mitenkään heidän s24 käytöksestään.


      • Anonyymi

        Hiekkakansan sadut ? olen hätää ja vainoa kärsivä , menee läpi uskovaisille 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        No ei se nyt niinkään ole.
        Kyllä me ateistit yritetään antaa hihhuleille tasoitusta ja asettua heidän tasolleen viestinvaihdossa. Mutta kun sekään rautalangasta väännetty yksinkertainen viesti ei vaan taida mennä heille jakeluun.


    • Siitä ”älykkyydestä” ei näytä olevan mitään hyötyä maailman tilannetta kun seuraa.

      • Anonyymi

        Evoluutio eli perimä takaa menestymisesi olosuhteissa, kun olosuhteissa !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio eli perimä takaa menestymisesi olosuhteissa, kun olosuhteissa !

        Minä en ole apinan jälkeläinen.


      • Anonyymi

        Niinkä äitisi kertoi.
        Isäsi ei siis ollutkaan asialla.
        Vähän kuin Marialla, jolle sattui ns. vahinko.


      • Anonyymi

        No teillä oli aikaa 2000 vuotta näyttää johtaako tyhmyytenne mihinkään.

        Ei johtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teillä oli aikaa 2000 vuotta näyttää johtaako tyhmyytenne mihinkään.

        Ei johtanut.

        Pakanoiden luku taivaaseen ei ole tullut vielä täyteen. Kun se on täynnä Jeesus tulee noutamaan omansa, ja sinä ilmeisesti jäät tänne kärvistelemään kun maa tuhotaan.


    • Anonyymi

      Missä ateistit nyt?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys!


      • Anonyymi

        olen fanaattisin ateisti en voi sietää valehtelua , sillä näen sen seuraukset 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen fanaattisin ateisti en voi sietää valehtelua , sillä näen sen seuraukset 😠

        Lopeta peiliin tuijottelu!


    • Anonyymi

      Ateistien viisaus pysyy hyvin piilossa.

      • Anonyymi

        Ehkä sitä ei olekaan....


      • Anonyymi

        kuka tahansa on nykyään viisas sen kun googlettaa 🤣


    • Anonyymi

      Minä olen niin älykäs, että menen minne vaan.:D:D

      • Anonyymi

        Mene sitten Somaliaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sitten Somaliaan.

        Somaliassa valkoisen ei ole hyvä olla 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somaliassa valkoisen ei ole hyvä olla 🤣

        Miten se ihonväri siihen vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somaliassa valkoisen ei ole hyvä olla 🤣

        Missä vaan on hyvä olla, kun on pään sisus kunnossa.


    • Toisaalta surullista kun ateistit jäävät omaan loukkuunsa vielä ,eivätkä löydä ulospäääsyä.
      Toivoisi silti ,että Jumalan voima laskeutuisi niin vahvana ,että tapahtuisi ateisteissa muutos.

      • Anonyymi

        totuudessa ei ole mitään loukkua, mutta se on valehtelijoille epämieluisaa.


      • Siinä se vika juuri on.

        Jos Jumala on, niin ei se missään mitään tee. Eli ei voi uskoa.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Siinä se vika juuri on.

        Jos Jumala on, niin ei se missään mitään tee. Eli ei voi uskoa.

        SinuIIa ei ole ollut koronaa.

        Totuus kaikkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SinuIIa ei ole ollut koronaa.

        Totuus kaikkeen.

        Aivan. Minulla on muuten vaan juuri korona-aikaan ollut kolme kertaa neljän viikon sairaus, ja mieheni työpaikalla kaksi kertaa koronan saaneita.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Aivan. Minulla on muuten vaan juuri korona-aikaan ollut kolme kertaa neljän viikon sairaus, ja mieheni työpaikalla kaksi kertaa koronan saaneita.

        Olet vanha ja huonokuntoinen. Syöt pelkkiä hiilareita ja ryyppäät, tottakai olet koko ajan sairaana kun sinulla ei ole vastustuskykyä.
        Kaiket päivät sisällä istumisesi ei auta asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanha ja huonokuntoinen. Syöt pelkkiä hiilareita ja ryyppäät, tottakai olet koko ajan sairaana kun sinulla ei ole vastustuskykyä.
        Kaiket päivät sisällä istumisesi ei auta asiaa.

        Surkea esitys.

        Olin juoksukisassa maaliskuu 2020. Kuun lopussa olin taudissa. Nyt meni vuosi, kunnes nyt taas.

        En siis ole koko ajan sairaana. En yleensäkään ole ollut sairaana kuin kerran viimeisen 10 vuoden aikana oltuani kovassa tuulessa.

        Tämä on ihan uutta tämä korona-aika. Tässä kaupungissa on kuollut 150 ihmistä koronaan.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Surkea esitys.

        Olin juoksukisassa maaliskuu 2020. Kuun lopussa olin taudissa. Nyt meni vuosi, kunnes nyt taas.

        En siis ole koko ajan sairaana. En yleensäkään ole ollut sairaana kuin kerran viimeisen 10 vuoden aikana oltuani kovassa tuulessa.

        Tämä on ihan uutta tämä korona-aika. Tässä kaupungissa on kuollut 150 ihmistä koronaan.

        Jep.

        Surkea esitys sinuIta váIesairaaIta toIIolta.

        Sinulla ei tosiaan kòronaa oIe ollut. Totuus aina kaikkeen.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Surkea esitys.

        Olin juoksukisassa maaliskuu 2020. Kuun lopussa olin taudissa. Nyt meni vuosi, kunnes nyt taas.

        En siis ole koko ajan sairaana. En yleensäkään ole ollut sairaana kuin kerran viimeisen 10 vuoden aikana oltuani kovassa tuulessa.

        Tämä on ihan uutta tämä korona-aika. Tässä kaupungissa on kuollut 150 ihmistä koronaan.

        Juoksukisoissa. 😂😂😂😂😂😂 Kampurajalkaisten eläkeläisten säälittävää konkkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.

        Surkea esitys sinuIta váIesairaaIta toIIolta.

        Sinulla ei tosiaan kòronaa oIe ollut. Totuus aina kaikkeen.

        Just noin!


    • Anonyymi

      Kerrankin ateistit eivät mellasta.

      • Anonyymi

        Mitä 8 min sitten minä olen kovaäänisin ateisti ja lopetan vasta haudassa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä 8 min sitten minä olen kovaäänisin ateisti ja lopetan vasta haudassa 🤣

        Et sinä ole muuta kuin typerä pankkokommentoja, ilman yhtään järkevää sanottavaa.


      • Anonyymi

        Kovin on monisanaista tämä ateisteista vapaa hihhuleiden keskusteluketju ?
        "Jeesus !"
        "Joo !"
        " ateistit on tyhmiä."
        " On ne, missähän ne on ?"
        " Jumalan viha on pyyhkäissyt."
        " Ylistys Jeesukselle."

        "Aloitetaanko kehän alusta ?"
        " Joooo jeee ! Jumala loi kaiken 6000 vuotta sitten. Kiitos, halle ja ylistys !"

        Eivät hihhulit kuitenkaan toisilleen todistele asiaansa raamatunjakeita copypeistaamalla debatoinnin referensiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on monisanaista tämä ateisteista vapaa hihhuleiden keskusteluketju ?
        "Jeesus !"
        "Joo !"
        " ateistit on tyhmiä."
        " On ne, missähän ne on ?"
        " Jumalan viha on pyyhkäissyt."
        " Ylistys Jeesukselle."

        "Aloitetaanko kehän alusta ?"
        " Joooo jeee ! Jumala loi kaiken 6000 vuotta sitten. Kiitos, halle ja ylistys !"

        Eivät hihhulit kuitenkaan toisilleen todistele asiaansa raamatunjakeita copypeistaamalla debatoinnin referensiksi.

        Voi ,että....sinä oot varmaan pitkään lukenut kun noin osaat mahdottoman hienoilla sanoilla pönkittää itsetuntoasi.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on monisanaista tämä ateisteista vapaa hihhuleiden keskusteluketju ?
        "Jeesus !"
        "Joo !"
        " ateistit on tyhmiä."
        " On ne, missähän ne on ?"
        " Jumalan viha on pyyhkäissyt."
        " Ylistys Jeesukselle."

        "Aloitetaanko kehän alusta ?"
        " Joooo jeee ! Jumala loi kaiken 6000 vuotta sitten. Kiitos, halle ja ylistys !"

        Eivät hihhulit kuitenkaan toisilleen todistele asiaansa raamatunjakeita copypeistaamalla debatoinnin referensiksi.

        Mä en ymmärrä tuota copypeistaamista. Tarkoitus lienee buustata uskovien aivokemikaalien eritystä, mutta se ei lainkaan toimi rauhallisempien filosofioiden harrastajilla.


    • Anonyymi

      olen oikeasti kuollut eli en ole se mikä olin ennen !!!
      Kokemukseni pohjalta tiedän kuolemaan päättyvän.

    • Kokemukseni ja tiedon pohjalta ateistin kohtalo on karmea.Siksi hartaasti toivon ,että mahdollisimman moni ateisti ottaisi Kuningas Jeesuksen vastaan pelastajanaan.
      Toisella puolella ei voi enää huutaa ,että ..Kyllä minä nyt uskon.
      Se täytyy sydämmellä uskoa nyt ja heti.Kohta saattaa olla äkkiä myöhäistä.

      • Anonyymi

        Taidat olla siis ensimmäinen ihminen joka on palannut virallisesti kuolleista . Laitatko linkkiä kait sinusta nyt edes yksi uutisjuttu tehtiin ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla siis ensimmäinen ihminen joka on palannut virallisesti kuolleista . Laitatko linkkiä kait sinusta nyt edes yksi uutisjuttu tehtiin ?

        Tämä sama tuli kieltämättä itselläni mieleen koska eihän asiaa voi muuten kokemuspohjalta tietää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla siis ensimmäinen ihminen joka on palannut virallisesti kuolleista . Laitatko linkkiä kait sinusta nyt edes yksi uutisjuttu tehtiin ?

        Hahaa... voi tätä vitsin rajatonta riemua ..😄


    • Anonyymi

      Aloitus on hullunkurinen. Älykkäät eivät usko taivaaseen eikä helvettiin.

      • Anonyymi

        onko sinun älykkyytesi mitattu ?


      • Anonyymi

        Kun tyttäreni oli kolemevuotias, hän oli sitä mieltä, että puillakin on kyky ajatella. Aikuiset pitivät sitä hullunkurisena, mutta hänelle itselleen se oli täyttä totta.


      • Anonyymi

        Ei ole viisasta väittää, ettei Taivaaseen ja Helvettiin uskovissa olisi älykkäitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tyttäreni oli kolemevuotias, hän oli sitä mieltä, että puillakin on kyky ajatella. Aikuiset pitivät sitä hullunkurisena, mutta hänelle itselleen se oli täyttä totta.

        " puillakin on kyky ajatella."

        Hyvin tuntuvat pärjäävän.
        Siis fiksuja ovat.
        Osaavat jopa lähyttää apua, kun esim tuholainen uhkaa. ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tyttäreni oli kolemevuotias, hän oli sitä mieltä, että puillakin on kyky ajatella. Aikuiset pitivät sitä hullunkurisena, mutta hänelle itselleen se oli täyttä totta.

        Aikuiset eivät enää pidä puiden ajattelukykyä naurettavana tai hullunkurisena, tästä on tänä päivänä jopa tieteellistä tutkimusta. Lapset ovat aikuisia viisaampia ja ymmärtäväisempiä, kun eivät asenteet vielä rajoita ajattelua.

        <<TIEDE
        BIOLOGIA
        |31.8.2020 16:57

        Tutkijoiden erikoinen väite: Kasvit osaavat laskea, ja ne muistavat tapahtumia ja jopa tunnistavat sukulaisensa

        Kasvit tunnistavat sukulaisensa, muistavat tapahtumia ja osaavat laskea sekä tehdä päätöksiä, väittää italialaisen Padovan yliopiston professori Umberto Castiello tutkimusraportissaan.

        Raportti julkaistiin kesäkuussa Journal of Comparative Psychology -tiedejulkaisussa.<<

        https://tekniikanmaailma.fi/tutkijoiden-erikoinen-vaite-kasvit-osaavat-laskea-ja-ne-muistavat-tapahtumia-ja-jopa-tunnistavat-sukulaisensa/

        Linkissä enemmän.


    • Anonyymi

      kyllä uskoo mailmassa on satoja miljoonia älykkäitä ihmisiä jotka uskovat vakaasti raamatun ilmoitukseen!

      • No ainakin tuon sinun tekstin pohjalta voi sanoa, että sinua ei ole suuremmin älyn lahjoilla "siunattu". Kuinka kukaan saa yhteen ainoaan lyhyeeseen lauseeseen mahtumaan noin paljon virheitä ...


      • Anonyymi

        Älykkyys ei auta jos viisaus puuttuu. Älykkäällä on sentään parempi kyky hankkia ja arvioida saamaansa tietoa.
        Siksi älykkyys suojaa tilastollisesti varsin hyvin uskovaisuudelta.


    • Anonyymi

      Se, joka joutuu helvettii ei voi olla älykäs.

    • Anonyymi

      Uskoohan toiset rokotteisiinkin. En pidä näitäkään kovin älykkäinä.

    • Anonyymi

      Totta, uskonto on älystä kiinni Raamatussa, koska Paavalin oppi johtaa helvettiin, mutta ei siinä älyyn vedotakaan, vaan itsekkyyteen ja ahneuteen. On sitten moraalinen probleema miettiä, että onko oikein höynäyttää itsekkäitä ja ahneita ihmisiä, mutta taivaaseen ei ole joka tapauksessa kukaan matkalla - ei tyhmä eikä älykäs - koska uskonnossa Jeesuksen mukaan se taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme, ja se on älykästä kiinni löytää se tässä elämässä, jota elämme. Uskonnolla ei siihen ole kyllä mitään jakoa syntioppeineen.

    • Anonyymi

      Miten taivaaseen matkustetaan, mennäänkö lentäen vai teleporttaaamalla? Saako jostain karttaa, oppaan vai miten sinne navigoidaan?

      • Minua nyt lähinnä kiinnostaa se, että jos kerran taivaassa ollaan ikuisuus, niin mitä siellä tehdään päivästä toiseen? Täällä on sanottu että ylistetään jumalaa. Tahtoo sanoa että ollaan polvillaan ja kumarrellaan koko ajan ja katsellaan ylöspäin kun jumala se vaan istuu tuolillaan.

        Kuulemma välillä päästään katsomaan helvetin tulijärveä, jossa pakanoita kiusataan ja kidutetaan. Siinä on äidin kiva katsella kun hänen pakanalapsiaan piinataan tosissaan. Siinä tikkujen kynsien alle työntäminen on kevyttä puuhaa. Alampana kuvaus helvetistä.

        Piinattavana John Lennon sen vuoksi, että meni sanomaan että Beatles on kohta suositumpi kuin Jeesus. Mitähän nykyinen maallinen oikeuslaitos tuumaisi rangaistuksesta ja etenkin sen toteuttamistavasta? Olisko tämän oikeudenmukainen tuomio:

        http://divinerevelations.info/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm

        "Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!”

        Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana.

        Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt. "


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minua nyt lähinnä kiinnostaa se, että jos kerran taivaassa ollaan ikuisuus, niin mitä siellä tehdään päivästä toiseen? Täällä on sanottu että ylistetään jumalaa. Tahtoo sanoa että ollaan polvillaan ja kumarrellaan koko ajan ja katsellaan ylöspäin kun jumala se vaan istuu tuolillaan.

        Kuulemma välillä päästään katsomaan helvetin tulijärveä, jossa pakanoita kiusataan ja kidutetaan. Siinä on äidin kiva katsella kun hänen pakanalapsiaan piinataan tosissaan. Siinä tikkujen kynsien alle työntäminen on kevyttä puuhaa. Alampana kuvaus helvetistä.

        Piinattavana John Lennon sen vuoksi, että meni sanomaan että Beatles on kohta suositumpi kuin Jeesus. Mitähän nykyinen maallinen oikeuslaitos tuumaisi rangaistuksesta ja etenkin sen toteuttamistavasta? Olisko tämän oikeudenmukainen tuomio:

        http://divinerevelations.info/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm

        "Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!”

        Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana.

        Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt. "

        Hyvää vauhtia kristinusko on ainakin pohjoismaista häviämässä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minua nyt lähinnä kiinnostaa se, että jos kerran taivaassa ollaan ikuisuus, niin mitä siellä tehdään päivästä toiseen? Täällä on sanottu että ylistetään jumalaa. Tahtoo sanoa että ollaan polvillaan ja kumarrellaan koko ajan ja katsellaan ylöspäin kun jumala se vaan istuu tuolillaan.

        Kuulemma välillä päästään katsomaan helvetin tulijärveä, jossa pakanoita kiusataan ja kidutetaan. Siinä on äidin kiva katsella kun hänen pakanalapsiaan piinataan tosissaan. Siinä tikkujen kynsien alle työntäminen on kevyttä puuhaa. Alampana kuvaus helvetistä.

        Piinattavana John Lennon sen vuoksi, että meni sanomaan että Beatles on kohta suositumpi kuin Jeesus. Mitähän nykyinen maallinen oikeuslaitos tuumaisi rangaistuksesta ja etenkin sen toteuttamistavasta? Olisko tämän oikeudenmukainen tuomio:

        http://divinerevelations.info/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm

        "Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!”

        Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana.

        Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt. "

        Kyllä minä pitäisin navigointiongelmaa ensisijaisena. Sielu leijailee tyypillisesti ensin katonrajaan, missä se tsiigailee vähän aikaa ruumistaan. Sitten sielu leijailee katolle ja sieltä ulkoavaruuteen. Kun ilmakehän ulkopuolelle menee niin siellä on pilkkopimeää. Tähtien avulla voi jotain tietty yrittää, mutta mihin suuntaan maapallolta tulisi lähteä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää vauhtia kristinusko on ainakin pohjoismaista häviämässä.

        Ihminen luulee tulleensa täällä kaikkivoipaiseksi, eikä muka tarvitse Jumalaa.
        Luopumusta on kautta maailman ollut ja tulee olemaanm sanoi Jeesuskin.


      • Anonyymi

        Jeesus ainakin meni pilven päällä.


      • Anonyymi

        "Miten taivaaseen matkustetaan, "

        Jeesus tulee noutamaan ja hän hoitaa kuljetuksen.

        Joh14:1. Älköön teidän sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan, uskokaa myös minuun.
        2. Minun Isäni kodissa on monta huonetta. Ellei niin olisi, sanoisinko teille, että menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Vaikka minä menenkin valmistamaan teille sijaa, tulen takaisin ja otan teidät luokseni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
        4. Ja minne minä menen, tien sinne te tiedätte."

        1Ts4:13. Veljet, emme tahdo teidän olevan tietämättömiä poisnukkuneiden osasta, ettette murehtisi niin kuin ne, joilla ei ole toivoa.
        14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin kuin uskomme, niin samalla tavoin Jumala myös on Jeesuksen kautta tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        15. Tämän me sanomme teille Herran sanana: Me, jotka olemme elossa ja jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi poisnukkuneiden edelle,
        16. sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasuunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
        17. Sitten meidät, jotka olemme elossa ja olemme vielä täällä, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin, ja niin saamme aina olla Herran kanssa.
        18. Lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minua nyt lähinnä kiinnostaa se, että jos kerran taivaassa ollaan ikuisuus, niin mitä siellä tehdään päivästä toiseen? Täällä on sanottu että ylistetään jumalaa. Tahtoo sanoa että ollaan polvillaan ja kumarrellaan koko ajan ja katsellaan ylöspäin kun jumala se vaan istuu tuolillaan.

        Kuulemma välillä päästään katsomaan helvetin tulijärveä, jossa pakanoita kiusataan ja kidutetaan. Siinä on äidin kiva katsella kun hänen pakanalapsiaan piinataan tosissaan. Siinä tikkujen kynsien alle työntäminen on kevyttä puuhaa. Alampana kuvaus helvetistä.

        Piinattavana John Lennon sen vuoksi, että meni sanomaan että Beatles on kohta suositumpi kuin Jeesus. Mitähän nykyinen maallinen oikeuslaitos tuumaisi rangaistuksesta ja etenkin sen toteuttamistavasta? Olisko tämän oikeudenmukainen tuomio:

        http://divinerevelations.info/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm

        "Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!”

        Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana.

        Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt. "

        "Kuulemma välillä päästään katsomaan helvetin tulijärveä, jossa pakanoita kiusataan ja kidutetaan. "

        Raamatun mukaan synnin palkka on kuolema, tuleminen maaksi jälleen, kadotus, häviäminen olemattomiin.
        Jlan armolahja on iankaikkinen elämä.

        Rm6:23. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä pitäisin navigointiongelmaa ensisijaisena. Sielu leijailee tyypillisesti ensin katonrajaan, missä se tsiigailee vähän aikaa ruumistaan. Sitten sielu leijailee katolle ja sieltä ulkoavaruuteen. Kun ilmakehän ulkopuolelle menee niin siellä on pilkkopimeää. Tähtien avulla voi jotain tietty yrittää, mutta mihin suuntaan maapallolta tulisi lähteä?

        "Kyllä minä pitäisin navigointiongelmaa ensisijaisena. "

        Minä en pidä navigointiongelmaa ensisijaisena.
        Ensisijainen haaste on hankkia viisumi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuulemma välillä päästään katsomaan helvetin tulijärveä, jossa pakanoita kiusataan ja kidutetaan. "

        Raamatun mukaan synnin palkka on kuolema, tuleminen maaksi jälleen, kadotus, häviäminen olemattomiin.
        Jlan armolahja on iankaikkinen elämä.

        Rm6:23. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

        Mikä ihmeen ”synti” se on jos ei usko jumalaanne? Jos tappaa jonkun tai varastaa jolta kulta niin sehän on selvä ”synti” ja tietysti myös rikos. Mutta miten ihmeessä se, että ei usko johonkin jumalaan, niin mitä se on tältä jumalaltanne ”pois”?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Mikä ihmeen ”synti” se on jos ei usko jumalaanne? Jos tappaa jonkun tai varastaa jolta kulta niin sehän on selvä ”synti” ja tietysti myös rikos. Mutta miten ihmeessä se, että ei usko johonkin jumalaan, niin mitä se on tältä jumalaltanne ”pois”?

        Silloin kun kyseessä on Synti Jumala Jahve, se on pois ja Synti, koska Jahve on niin mustasukkainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kyseessä on Synti Jumala Jahve, se on pois ja Synti, koska Jahve on niin mustasukkainen.

        Niinpä näyttää olevan. Narsisti joka odottaa että kaikki konttaavat hänen edessään. Ihmisenä tuollainen olisi todella pieni sieluinen tapaus...


      • No paljon mieluummin kaikkea tuota kuin sinun uv-lainen hörhö. Kerro toki mikä olikaan sinun ennustus viime EK-vaaleissa paljonko KD saa paikkoja? Niin ja kenen pitikään jatkaa USA:n pressana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ainakin meni pilven päällä.

        Wow, ihan kuin muumit!


    • Anonyymi

      Älykkäällä ei ole helvettiä.
      Mutta fiksumpaa sekin olisi kuin tyhmänä taivastelu.

      • Anonyymi

        Miten luulet olevasi fiksu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten luulet olevasi fiksu?

        En ainakaan kovittele satuhamoja kuten tonttuja peikkoja, maahisia tai jumalia todelliseksi.


    • Anonyymi

      Ilon aihe on olla tarpeeksi älykäs tietääkseen että helvetti on mielikuvitusta.

    • Anonyymi

      Nurnbergissä tehtiin aikoinaan pidätetyille natsijohtajille älykkyystestejä ja tulos oli se, että useimmat natsijohtajista olivat erittäin älykkäitä. Kun tulos selvisi liittoutuneet yrittivät lakaista nämä älykkyystestien tulokset piiloon.

    • Anonyymi

      On todella ikävää huomata, että suuri osa teistä tämän osion kirjoittajista todella uskovat helvettiin. Jos uskot että Jumala on rakkaus, uskon että uskot niin, silloin ei voi olla mahdollista, että rakastava Jumala olisi myös brutaali kiduttaja, nauttien ihmisen kidutamisesta jopa ikuisesti helvetissä, josta et koskaan pääse pois. Kyllä ihmiselle tulee väistämättä sellainen mielikuva Jumalasta, että hän jopa nauttisi päästessään kduttamaan kadotettuja sieluja, koska helvetistä kuten totesin ei koskaan pääse pois.
      Mutta miksi ihmeessä Jumala kiduttaisi omia luomuksiaan ns. helvetissä, jonka vertaista kidutusjärjestelmää edes syntiset ihmiset inkvisitioistaan huolimatta ole koskaan keksineet.
      Olen äärettömän kiitollinen siitä, että olen Raamattua syvällisesti tutkimalla ymmärtänyt ja vakuuttunut, ettei rakkauden ylivertainen Jumala KOSKAAN kiduttaisi omia luomuksiaan rankaisuna synneistään helvetissä.

      On syytä muistaa, että Jumala on myös koston ja rangaistuksen Jumala. Mistä hän rankaisee? Pahoista teoistamme. Tarkoittaa synnissä elämistä. Kuten Israelin kansan muistiin merkitty historia todistaa, Jumala rankaisi Israelilaisia heidän syneistään hyvin ankarasti. Hän oli myös armollinen ja anteeksiantava, sikäli mikäli kansa katui syntejään ja muutti käytöksensä Jumalan tahdon mukaiseksi. Täysin samat arvo ja tapa toimia ovat Jumalalle ominaisia tänäänkin. Raamattu sanookin Makian 3 luvussa, että "Jumala ei muutu". Hänen lakinsa ovat muuttumattomia riippumatta aikakaudesta, jossa ihmiset elävät.
      Israeliln kansan aikana Jumala varoitti heitä olemasta missään tekemisissä esimerkiksi kanaanilaisten kanssa, jotka uhrasivat jopa lapsia "epäjumalille". Oli erittäin järkyttävää että he polttivat lapsia elävinä uhreina lepyttääkseen omia "ihmistekoisia jumaliaan".

      Raamatunhistorioitsija Henry H. Halley kertoo , että tuolla alueella kaivauksia suorittaneet arkeologit ”löysivät suuren määrän ruukkuja, jotka sisälsivät Baalille [huomattavalle kanaanilaisten jumalalle] uhrattujen lasten jäännöksiä. Koko alue osoittautui vastasyntyneiden pikkulasten hautausmaaksi. – – Kanaanilaiset palvoivat antautumalla moraalittomiin nautintoihin jumaliensa edessä – mikä heillä oli uskonnollinen rituaali – ja sitten murhaamalla esikoislapsensa uhriksi näille samoille jumalille. Näyttää siltä, että Kanaanin maa oli suuressa määrin tullut eräänlaiseksi Sodomaksi ja Gomorraksi kansallisessa mitassa. - Henry H. Halley

      Jumala kuitenkin antoi kanaanilaisille aikaa katua ja muuttua yli 400 vuotta. Muutosta ei kuitenkaan tullut. Joten kun kanaanilaisten syntivelka tuli täyteen, Jumala ei voi sivuuttaa omia lakejaan. Siksi hän antoi Israelilaisille oikeuden sotia ja hävittä heidät. Miettikää hetki. 400 vuotta Jumala antoi armonaikaa kanaanilaisille! Se on monta sukupolvea. Kertooko tälläinen huikaiseva armollisuus Jumalasta, että hän todellakin haluaisi kiduttaa synnissä elävää ihmistä ikuisesti kuumassa helvetissä, josta ei ole mahdollisuuttaa päästä koskaan pois?
      Kuten totesin Jumala varmasti rankaisee synnistä mutta Ei kiduttamalla. Miten sitten?
      Tästäkin Raamatussa on paljon esimerkkejä. Tuomittiinko Aadam helvettiin? Hänhän sentään aiheutti ihmiskunnalle yhdessä kapinoivan enkelin kanssa kaiken tämän kaaoksen, synnin ja kuoleman, joka on koitunut jokaisen ihmisten kohtaloksi menneiden 6000 vuoden ajan. Aadamia ei tuomittu helvettiin. Hänen tuomio oli kuolema ts. elämän oikeuden menettäminen. Entäpä sitten vedenpaisumus. Miksei Jumala tuominnut Nooan aikaista väkivallan kyllästämää populaatiota siis ihmisiä helvettiin? Hyvä kysymys. Pääsivätkö he siis kuin koira veräjästä? Eivät. Jumala hävitti tuon väkivaltaisen sukupolven vedenpaisumuksessa. Missään Vanhan testamentin sivuilta emme voi lukea, että olisi olemassa helvetti niminen salainen kidutuspaikka. Helvetti on pahojen henkien toimiva valhe, joka valitettavasti on eksyttänyt miljoonat ihmiset kautta maailman.
      Olkaa iloisia siitä, että Raamattu vapauttaa teidät raskaasta helvetin tulen pelosta. Muista että totuus vapauttaa aina. Lukekaa ja tutkikaa syvällisesti Raamattua niin vakuututte näistä asioista henkilökohtaisesti aivan varmasti.

    • Anonyymi

      Helvetti on Rooman kirkon lanseeraama käsite, jolla ei ole mitään tekemistä Kristuksen Paavalille ilmoittaman evankeliumin kanssa. Koko sanakin (hell/helvete/Hölle) on lainattu pakanamytologiasta.
      Jeesus puhuu Jerusalemin kupeessa olevasta kaatopaikasta eikä mistän mystisestä helvetistä.
      Joten kannattaa olle hieman enemmän älykäs ja ottaa asioista selvää.

      • Anonyymi

        Kyllä Jeesus ihan selvin sanoin puhui helvetistä. Miksi yrität kieltää sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus ihan selvin sanoin puhui helvetistä. Miksi yrität kieltää sen?

        No eipä vaan puhunut. Katsos kun Jeesus ei puhunut suomea. Aina kun hän suomenkielisen Raamatun mukaan puhui "helvetistä", hän puhui itse asiassa kaatopaikasta Jerusalemin kupeessa. Konkreettisesta kaatopaikasta eikä mistään mystisestä pakanallisesta helvetistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä vaan puhunut. Katsos kun Jeesus ei puhunut suomea. Aina kun hän suomenkielisen Raamatun mukaan puhui "helvetistä", hän puhui itse asiassa kaatopaikasta Jerusalemin kupeessa. Konkreettisesta kaatopaikasta eikä mistään mystisestä pakanallisesta helvetistä.

        Mitä Jeesus puhui, siitä ei kenelläkään ole mitään tietoa. Ainoaa arveltua tietoa on se aitona mikä on säästynyt ennen Paavalin kristuskultin tekemistä syntiopilla ja kirjeillään.

        Tuo tieto on löytynyt Nag Hammadin saviruukuista, jotka papyrukset kirkko vaati hävittämään 300-luvulla, mutta munkit piilottivat ne.

        Mutta se kaikki tieto, joka on Raamatussa on tasan tarkkaan jonkun muun luomaa kuin Jeesuksen, ja aitoa Jeesuksen puhetta siellä on verrattuna nyt aikaan ennen Paavalin kirjeitä (vuodesta 50 alkaen) tutkijoiden mukaan korkeintaan 20 prosenttia.


    • Anonyymi

      Autuaita ovat tyhmyrit, koska heidän on taivasten valtakunta.

      • Anonyymi

        Jo Nietzsche puhui tästä aikoinaan. Koska kristityt ovat laatineet itselleen opin, jossa ylin hyve on teennäinen luikertelu ja nöyristely Luojan edessä, jostakin täytyy saada hyvitys tälle nöyristelylle ja nöyryytykselle. Koska yllä mainitusta (orjan) "hyveestä" tuleee pitää kiinni, hyvitys saadaankin sitten siitä, kun mollataan ei-uskovia vaikkapa siitä, että he ovat... älykkäitä!
        :D :D :D
        Ja sanon tämän siis Kristuksen ylösnousemukseen uskovana ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo Nietzsche puhui tästä aikoinaan. Koska kristityt ovat laatineet itselleen opin, jossa ylin hyve on teennäinen luikertelu ja nöyristely Luojan edessä, jostakin täytyy saada hyvitys tälle nöyristelylle ja nöyryytykselle. Koska yllä mainitusta (orjan) "hyveestä" tuleee pitää kiinni, hyvitys saadaankin sitten siitä, kun mollataan ei-uskovia vaikkapa siitä, että he ovat... älykkäitä!
        :D :D :D
        Ja sanon tämän siis Kristuksen ylösnousemukseen uskovana ihmisenä.

        Höpötät omituisia. Palaa tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo Nietzsche puhui tästä aikoinaan. Koska kristityt ovat laatineet itselleen opin, jossa ylin hyve on teennäinen luikertelu ja nöyristely Luojan edessä, jostakin täytyy saada hyvitys tälle nöyristelylle ja nöyryytykselle. Koska yllä mainitusta (orjan) "hyveestä" tuleee pitää kiinni, hyvitys saadaankin sitten siitä, kun mollataan ei-uskovia vaikkapa siitä, että he ovat... älykkäitä!
        :D :D :D
        Ja sanon tämän siis Kristuksen ylösnousemukseen uskovana ihmisenä.

        <<Ja sanon tämän siis Kristuksen ylösnousemukseen uskovana ihmisenä.<<

        Valitettavasti Raamattu itse todistaa, ettei mitään ylösnousemusta edes tapahtunut. Etsivä löytää myös historiallisia todisteita, ja Raamatun kertoma tapahtuma tapahtui Tämä tapahtuma on vuonna 53, jolloin Paavali kastoi ensimmäisen kerran opetuslapset 'Pyhällä hengellä' Jeesuksen nimeen, joka Matteuksen evankeliumin mukaan on Jeesuksen sanomana laittomuuden tekemistä. Tämä tapahtuma kumoaa sen, että olisi tapahtunut ylösnousemus, jonka piti olla Pyhän hengen vuodatus pian Jeesuksen kuoleman jälkeen noin vuonna 30. Löytyy Apostolien teoista, luvusta 19.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Ja sanon tämän siis Kristuksen ylösnousemukseen uskovana ihmisenä.<<

        Valitettavasti Raamattu itse todistaa, ettei mitään ylösnousemusta edes tapahtunut. Etsivä löytää myös historiallisia todisteita, ja Raamatun kertoma tapahtuma tapahtui Tämä tapahtuma on vuonna 53, jolloin Paavali kastoi ensimmäisen kerran opetuslapset 'Pyhällä hengellä' Jeesuksen nimeen, joka Matteuksen evankeliumin mukaan on Jeesuksen sanomana laittomuuden tekemistä. Tämä tapahtuma kumoaa sen, että olisi tapahtunut ylösnousemus, jonka piti olla Pyhän hengen vuodatus pian Jeesuksen kuoleman jälkeen noin vuonna 30. Löytyy Apostolien teoista, luvusta 19.

        Ja kun ylösnousemusta ei tapahtunut, niin nyt Kristusta seuraavat menevät siis perässä helvettiin, jonne Paavali Jeesuksen Kristusena kiroaa Raamatun Galatalaiskirjeen 3. luvun ja 13. jakeen mukaan. Ja näin tämä on myös Raamatussa - edelleen 1.Korintolaiskirje, 3. luku ja 13. jae. Nämä ovat parit keskenään samalla luku- ja jaenumerolla: kirous ja helvettiin meno.


    • Kaikki mitä Jumala on luonut, on ilon aiheita, myös helvetti tai raamatullisemmin ilmaistuna Hinnomin Laakso, joka toimi antiikin aikoina jätteiden kierrätyskeskuksena. Nykyään siellä on jo tuli sammunut koska jopa siellä päin maailmaa on jo paljon tehokkaampia tapoja kierrättää jätteitä.

      • Anonyymi

        Tosi Jumalalla ei ole helvettiä, se on saatanan synnin valtakunnassa. Eikä saatana myöskään voi olla houkuttelemassa viatonta ihmistä Luojajumalan paratiisissa, tai muuten kyseessä olisi helveti eikä paratiisi. Eikä paratiisissa näin ollen voi myöskään olla syntiä - tai vielä pahempaa - perisyntiä ollenkaan, jolloin ihminen joutuisi haluamattaan elämään synnin valtakunnassa.

        Paitsi tietysti uhraamalla tosi Jumala ja vaihtamalla saamalla taivaakseen helvetin.

        Luojajumalan sanoin, ihminen ei tullut syntiseksi, vaan jumalien kaltaiseksi tiedolla. Löytyy 1.Moos.3:22. Tuo luku 322 on muuten sama luku kuin toiseen maailmansotaan ja Hitleriin liittyvän salaseuran tunnusluku, jonka tiedetään nyt pitäneen melkoisen härskiä poliittista valtaa kiristyksin aina tuosta sodasta lähtien. Tutkinta ollut ja tuomioita luetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi Jumalalla ei ole helvettiä, se on saatanan synnin valtakunnassa. Eikä saatana myöskään voi olla houkuttelemassa viatonta ihmistä Luojajumalan paratiisissa, tai muuten kyseessä olisi helveti eikä paratiisi. Eikä paratiisissa näin ollen voi myöskään olla syntiä - tai vielä pahempaa - perisyntiä ollenkaan, jolloin ihminen joutuisi haluamattaan elämään synnin valtakunnassa.

        Paitsi tietysti uhraamalla tosi Jumala ja vaihtamalla saamalla taivaakseen helvetin.

        Luojajumalan sanoin, ihminen ei tullut syntiseksi, vaan jumalien kaltaiseksi tiedolla. Löytyy 1.Moos.3:22. Tuo luku 322 on muuten sama luku kuin toiseen maailmansotaan ja Hitleriin liittyvän salaseuran tunnusluku, jonka tiedetään nyt pitäneen melkoisen härskiä poliittista valtaa kiristyksin aina tuosta sodasta lähtien. Tutkinta ollut ja tuomioita luetaan.

        Ja tämä on luonut nyt melkoisen paineen kristinuskoa vastaan. Saa nähdä saavatko sen jotenkin pelastettua tässä myräkässä. Mooseksen lain uskovat, jota Mooseksen lakia Jeesus itse vastusti ja Jahve-jumalaa ainakin innokkaasti ovat upottamassa tuota kirkkovenettä tajuamatta hölkäsen pöläystä siitä, että mitä juuri nyt maailmalla tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on luonut nyt melkoisen paineen kristinuskoa vastaan. Saa nähdä saavatko sen jotenkin pelastettua tässä myräkässä. Mooseksen lain uskovat, jota Mooseksen lakia Jeesus itse vastusti ja Jahve-jumalaa ainakin innokkaasti ovat upottamassa tuota kirkkovenettä tajuamatta hölkäsen pöläystä siitä, että mitä juuri nyt maailmalla tapahtuu.

        Mooseksen laki oli juutalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on luonut nyt melkoisen paineen kristinuskoa vastaan. Saa nähdä saavatko sen jotenkin pelastettua tässä myräkässä. Mooseksen lain uskovat, jota Mooseksen lakia Jeesus itse vastusti ja Jahve-jumalaa ainakin innokkaasti ovat upottamassa tuota kirkkovenettä tajuamatta hölkäsen pöläystä siitä, että mitä juuri nyt maailmalla tapahtuu.

        "jota Mooseksen lakia Jeesus itse vastusti"

        Jeesus ei vastustanut Mooseksen lakia, vaan tuli täyttämään sen.

        Jeesus pyrki oikaisemaan sen ajan teologian professoreiden ja tutkijoiden virheellisiä tulkintoja Raamatusta eli Vanhasta Testamentista.
        Tämä tulee selvästi esiin evankeliumeja lukiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooseksen laki oli juutalaisille.

        "Mooseksen laki oli juutalaisille."

        Mitkä osat siitä?


      • Anonyymi

        Mitkä ne Palestiinan valtion rajat ovat???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mooseksen laki oli juutalaisille."

        Mitkä osat siitä?

        Kaikki paitsi moraalilaki on kaikille.


      • Anonyymi

        Miksi muuten arabit ovat sottaista väkeä? Israelissakin arabialueet ovat kuin kaatopaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jota Mooseksen lakia Jeesus itse vastusti"

        Jeesus ei vastustanut Mooseksen lakia, vaan tuli täyttämään sen.

        Jeesus pyrki oikaisemaan sen ajan teologian professoreiden ja tutkijoiden virheellisiä tulkintoja Raamatusta eli Vanhasta Testamentista.
        Tämä tulee selvästi esiin evankeliumeja lukiessa.

        On tietysti mahdollista, että et tiedä Raamatusta mitään, ja on tietysti mahdollista, että sataankaan kertaan todistettuna et ole tätä asiaa nähnyt ja on tietysti mahdollista, että et koskaan ole lukenut toisten viestejä ja tietysti on mahdollista, että älysi ei riitä edes todistettuna ymmärtämään tätä asiaa.

        Stefanoksen puolustuspuheesta - lähdeviitteet apostolien tekoihin - kun hänet kivitettiin kuoliaaksi, hänen opetettua Jeesuksen opetuksia Jerusalemin asukkaille, jolloin häntä syytettiin jumalanpilkasta, puhumisesta Jahven temppeliä ja Mooseksen lakia vastaan, kun hän päättäväisesti vastusti Jahven uhrikulttia ja rituaaleja - sitten kivitettiin kuoliaaksi.

        Tässä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Teksteillä Raamatussa ei ole mitään varsinaista tekemistä Jeesuksen puheiden kanssa. Ne eivät ole totta, eivät historiankirjoituksia, vaan saarnaajien julistuksia, jotka haluavat sinun käyttävän Jeesusta uhrilahjana Jahvelle teurastettuna pääsiäisen lampaana ja syövän kannibalistisella ihmissyöntiriitillä Jahven ylipapin ateriana, ja - ennen kaikkea - koukuttuaksesi hyväksikäytetyksi hölmöksi.


      • Anonyymi

        Miksi muuten arabit ovat sottaista väkeä? Israelissakin arabialueet ovat kuin kaatopaikkoja


    • Anonyymi

      <<Minä ainakin olen mielelläni vähemmän älykäs ja menen taivaaseen.<<

      Mutta kun sun uskonnossa ei ole edes taivasta, johon voit mennä, vaan kiirastuli. Ja älykäs sitten ymmärtää, eikä mene kiirastuleen. Raamatun mukaan sun taivaassa palaa tuli. Löytyy 1.Korintolaiskirje ja luku 3, jae 13. Sua on huijattu palvomaan tosi Jumalan uhraamista. Älykäs ymmärtää, että jos käyttää tosi Jumalaa uhrina, niin ainoa taivas sen jälkeen on saatananpalvonnalla helvetti, kuten Raamattu kertoo.

      • Anonyymi

        Raamatussa on erittäin älykäs kuvio uskontona siitä, että miten ihmiset koukutetaan pahuuteen ja samalla täydellisyyttä hipova huijaus, joka kertoo myös totuuden itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on erittäin älykäs kuvio uskontona siitä, että miten ihmiset koukutetaan pahuuteen ja samalla täydellisyyttä hipova huijaus, joka kertoo myös totuuden itsestään.

        Ihan omasta kokemuksestasiko puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omasta kokemuksestasiko puhut?

        Oma kokemus?! Kyllä kuule taidokkaat huijaukset puretaan pätkiin ja palasiin ja katsotaan, että mitä siinä on tapahtunut, eikä kokeilemalla tulla huijatuksi, aivan samalla tavalla kuin rikotutkijat selvittävät rikoksia voidaakseen sanoa niitä huijauksiksi. Tässä perusrikoksena, johon tämä huijaus perustuu, on ihmisen kidutuskuolema eli murha. (Tässä lukisi herjaus, jos haluaisin alentua sellaisen edellä kirjoittavalle sanomaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus?! Kyllä kuule taidokkaat huijaukset puretaan pätkiin ja palasiin ja katsotaan, että mitä siinä on tapahtunut, eikä kokeilemalla tulla huijatuksi, aivan samalla tavalla kuin rikotutkijat selvittävät rikoksia voidaakseen sanoa niitä huijauksiksi. Tässä perusrikoksena, johon tämä huijaus perustuu, on ihmisen kidutuskuolema eli murha. (Tässä lukisi herjaus, jos haluaisin alentua sellaisen edellä kirjoittavalle sanomaan).

        Ja mitä sitten omaan rikostutkijakokemukseen tulee, niin kyllä, ihan itse perehdyin tähän asiaan juurta jaksaen kokoamalla nuo edellä olevat palikat ja Lutherin tekstin pätkiä ja etsimällä logiikkaa, että miksi, helkkari vieköön, uskonnon mukaan pitää mennä tulenliekkeihin ja miksi uskovat luulevat tällä opilla menevänsä taivaaseen, kun odottavat todellisuudessa fyysistä ylösnousemusta. Tämä oli monen vuoden työ ja monen monta palikkaa ja kohtaa oli selvitettävä, ennen kuin syntyi looginen kokonaisuus, että mistä tässä todellisuudessa on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus?! Kyllä kuule taidokkaat huijaukset puretaan pätkiin ja palasiin ja katsotaan, että mitä siinä on tapahtunut, eikä kokeilemalla tulla huijatuksi, aivan samalla tavalla kuin rikotutkijat selvittävät rikoksia voidaakseen sanoa niitä huijauksiksi. Tässä perusrikoksena, johon tämä huijaus perustuu, on ihmisen kidutuskuolema eli murha. (Tässä lukisi herjaus, jos haluaisin alentua sellaisen edellä kirjoittavalle sanomaan).

        Tee ilmoitus poliisille, äläkä täällä kitise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee ilmoitus poliisille, äläkä täällä kitise.

        Just niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee ilmoitus poliisille, äläkä täällä kitise.

        Täh?! Etkö ole kuullut, että tammikuussa alkaa raamattukäräjät?! Sellainenhan on tehty jo. Missä ihmeen sameassa vedessä teidän järkenne oikein ui?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin!

        Ja sitten oikein peukutetaan. Just joo. Mikä olikaan ketjun otsake?!


    • Anonyymi

      Olisipa se mielenkiintoista tehdä tämän palstan 'taivaaseen menijöille' älykkyystesti.

    • Anonyymi

      On se 😈.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe