Sanna käyttäytyy kuin äkkirikastunut nousukas

Paitsi nyt juhlinta ja rahoilla leveily tapahtuu kansan rahoilla. Esivanhempamme häpeäisivät että annamme tuollaisen keikkua pääministerinä, jolla vain oma etu mielessä ja pääministerin tehtävien hoito jossain kaukana jämäsijoilla.
Marin ottanee ohjeensa ulkomailta ja siksi ei ole huolta huomisesta tämän kansan asioita ajettaessa. Jää aikaa rellestää kansan rahoilla.

Mallilla Haloska toisella kaudella eli kivoja lentomatkoja Afrikkaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
ja silleen tosin Sanna on vain pääministeri että hiukan vaatimattomalla tasolla mutta sama kaiku on askelten.
Vieläkö joku kehtaa väittää että sateenkaariperheestä voisi tulla normaali ja tasapainoinen ihminen

Pääministerin yksityiselämän piiriin ei kuulu rellestäminen veronmaksajien rahoilla. Pääministerin tulee hoitaa virkaansa osaavalla ja kansan etua ajavalla otteella.
Ymmärrän kyllä että änkyrävasurin on vaikea tätä ymmärtää, kun toisten rahat on teidän mielestänne omia rahoja ja kuuluu yksityiselämän piiriin.

Opiskelijabilettäjän nuppiinnousu. Tässä on kyse opiskelijapimatsun leikistä mafiajohtajana
Järjestetään porukoille juhlia ja näytellään kummisetää, jonka ei tarvitse noudattaa sääntöjä ja porukat juhlivat kaikkivaltiaana

Tästä on esimerkkejä ennenkin xxx

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/89126652-6191-4175-a2a3-0d5e64c02008 Vierailijatiedot hävitetään
Iltalehti on pyrkinyt selvittämään Kesärannan yksityistilaisuuksia pyytämällä sekä VNK:n keräämiä vierailijatietoja että valmiusyksikölle turvajärjestelyjen sopimiseksi tehtyjä ilmoituksia.

Vierailijatietojen osalta Valtioneuvoston kansliasta kerrotaan, että tiedot hävitetään joka päivän päätteeksi. Käytäntö on sama, jonka eduskunta omaksui sen jälkeen, kun tuomioistuin määräsi antamaan vierailijatiedot niitä julkisuuslain nojalla pyytäneille.

Valmiusyksiköstä kerrotaan, että Kesärannan yksityistilaisuuksista tehtyjä ilmoituksia ei säilytetä. Tilaisuuksien päivämäärät kyettiin kuitenkin vahvistamaan sisäisistä raporteista, joita ei turvallisuussyistä luovuteta Iltalehdelle.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kutsuja itse maksaa tilaisuuden kulut niin ei ole tarvista julkistaa vieraitaan mutta jos kansa maksaa niin vaikka Hesarin etusivulle julki jotta kansa tietää!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sannan vieraat ei todellakaan kuulu muille. Miten joku voi olla niin pervo, että vaatii sellaisra saada tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sannan vieraat ei todellakaan kuulu muille. Miten joku voi olla niin pervo, että vaatii sellaisra saada tietää.

        Jos kansa maksaa, pitää kansan tietää. Jos SS itse kustantaa niin kukaan ei isommin välitä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos kansa maksaa, pitää kansan tietää. Jos SS itse kustantaa niin kukaan ei isommin välitä!

        Marinin järjestämät kyllä varmasti liittyi virkaansakin. Mutta kun ei edusta kannattamaasi ryöstömafiaa niin olet tuota mieltä.

        No Sipilä piti tyttärensä häät nuuskabaareineen.

        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2995824

        Seiska.fi/Uutiset/Tallainen-oli-Kesarannan-nikotiinibaari-Juha-Sipilan-tyttaren-haissa-Riittavasti-siggeja-ja

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005361059.html

        Linkkejä löytyy tuohon vaikka kuinka paljon. Eikä missään mainita että Sipilä olisi itse osallistunut kustannuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin järjestämät kyllä varmasti liittyi virkaansakin. Mutta kun ei edusta kannattamaasi ryöstömafiaa niin olet tuota mieltä.

        No Sipilä piti tyttärensä häät nuuskabaareineen.

        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2995824

        Seiska.fi/Uutiset/Tallainen-oli-Kesarannan-nikotiinibaari-Juha-Sipilan-tyttaren-haissa-Riittavasti-siggeja-ja

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005361059.html

        Linkkejä löytyy tuohon vaikka kuinka paljon. Eikä missään mainita että Sipilä olisi itse osallistunut kustannuksiin.

        Lisätään vielä tuo kun ei tullut kokonaisuudessa.

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Tallainen-oli-Kesarannan-nikotiinibaari-Juha-Sipilan-tyttaren-haissa-Riittavasti-siggeja-ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marinin järjestämät kyllä varmasti liittyi virkaansakin. Mutta kun ei edusta kannattamaasi ryöstömafiaa niin olet tuota mieltä.

        No Sipilä piti tyttärensä häät nuuskabaareineen.

        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2995824

        Seiska.fi/Uutiset/Tallainen-oli-Kesarannan-nikotiinibaari-Juha-Sipilan-tyttaren-haissa-Riittavasti-siggeja-ja

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005361059.html

        Linkkejä löytyy tuohon vaikka kuinka paljon. Eikä missään mainita että Sipilä olisi itse osallistunut kustannuksiin.

        Nytkin taas uutiset kertovat SS:n luimistelleen juhlimassa komucoronaa uhmaten ilman yhteysvälineitä, joita PM:n tulisi pitää mukanaan. Vastuuton likka!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä tuo kun ei tullut kokonaisuudessa.

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Tallainen-oli-Kesarannan-nikotiinibaari-Juha-Sipilan-tyttaren-haissa-Riittavasti-siggeja-ja

        Seiska väitti jotta oli ties mitä ja kuvissakin, vaan ei tuonut mitään esiin joten kaikki jäi komuloistyyliin uskon varaan. Kumma juttu kun tehän aina moititte muita uskostaan kuten Sipilääkin mutta itse harjoitatte samaa uskomista silloin kun sillä voitte herättää epäilyksiä!

        Nythän kyse oli siitä, että jos me maksamme niin pitää tietää keitä kestitettiin mutta jos PM maksaa itse kaikki kulut niin kuka enää kiinnostuu Seiskaa ehkä lukuunottamatta! Tuohonhan et osannut vastata vaan taas lähdit karkuun aidan alta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Seiska väitti jotta oli ties mitä ja kuvissakin, vaan ei tuonut mitään esiin joten kaikki jäi komuloistyyliin uskon varaan. Kumma juttu kun tehän aina moititte muita uskostaan kuten Sipilääkin mutta itse harjoitatte samaa uskomista silloin kun sillä voitte herättää epäilyksiä!

        Nythän kyse oli siitä, että jos me maksamme niin pitää tietää keitä kestitettiin mutta jos PM maksaa itse kaikki kulut niin kuka enää kiinnostuu Seiskaa ehkä lukuunottamatta! Tuohonhan et osannut vastata vaan taas lähdit karkuun aidan alta!

        No miten on. Pitikö sinun ymmärryksen mukaan Suomen historian tuhoisin pääministeri Sipilä pääministerin virka asunnossa Kesärannassa tyttärensä häätkin veronmaksajien maksamana. Sipilän ja lähisukunsa bisneksetkin maksettu, kuten tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten on. Pitikö sinun ymmärryksen mukaan Suomen historian tuhoisin pääministeri Sipilä pääministerin virka asunnossa Kesärannassa tyttärensä häätkin veronmaksajien maksamana. Sipilän ja lähisukunsa bisneksetkin maksettu, kuten tiedät.

        Minua ei kutsuttu mukaan joten mistä minä tietäisin asiasta mitään?

        Voisit nyt hieman perustella noita Sipilän sukulaistenkin hommia kun kerran syyttelet! Ei kannata syytellä ellei samalla tuo kehiin todisteita!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minua ei kutsuttu mukaan joten mistä minä tietäisin asiasta mitään?

        Voisit nyt hieman perustella noita Sipilän sukulaistenkin hommia kun kerran syyttelet! Ei kannata syytellä ellei samalla tuo kehiin todisteita!

        "joten mistä minä tietäisin asiasta mitään?"

        No kovasti tunnut tietävän muita asioita vaikka et ole ollut mukana näkemässä. Olitko paikalla tuolla mihin Marinin osalta otit kantaa, vai etenetkö niissä ihan mutu tuntumalta. Pellehän sinä olet.

        "Voisit nyt hieman perustella noita Sipilän sukulaistenkin hommia kun kerran syyttelet! Ei kannata syytellä ellei samalla tuo kehiin todisteita!"

        Googleta. Kumpaakin asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "joten mistä minä tietäisin asiasta mitään?"

        No kovasti tunnut tietävän muita asioita vaikka et ole ollut mukana näkemässä. Olitko paikalla tuolla mihin Marinin osalta otit kantaa, vai etenetkö niissä ihan mutu tuntumalta. Pellehän sinä olet.

        "Voisit nyt hieman perustella noita Sipilän sukulaistenkin hommia kun kerran syyttelet! Ei kannata syytellä ellei samalla tuo kehiin todisteita!"

        Googleta. Kumpaakin asiaa.

        Sinä Lyyli otit Sipilän esiin, minä en!

        SS taas mokaa kokoajan ja koska hän esittää jotain olevansa niin häntä kyllä pitää arvostella koska, se kuiten nyt komucoronalinkona kapakoissa tomiminen on vastoin hänen omia ohjeitaan, joita hän muille esittää ja jopa taitaa vaatia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä Lyyli otit Sipilän esiin, minä en!

        SS taas mokaa kokoajan ja koska hän esittää jotain olevansa niin häntä kyllä pitää arvostella koska, se kuiten nyt komucoronalinkona kapakoissa tomiminen on vastoin hänen omia ohjeitaan, joita hän muille esittää ja jopa taitaa vaatia!

        Onko hauskaa nolata itsensä päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen.

        "on vastoin hänen omia ohjeitaan, joita hän muille esittää ja jopa taitaa vaatia!"

        No kerroppa lisää. Mistä omista ohjeista puhut joita muilta vaatii? Nauretaan sitten taas porukalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko hauskaa nolata itsensä päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen.

        "on vastoin hänen omia ohjeitaan, joita hän muille esittää ja jopa taitaa vaatia!"

        No kerroppa lisää. Mistä omista ohjeista puhut joita muilta vaatii? Nauretaan sitten taas porukalla.

        Miksi sitten nolaat itseäsi Lyylinä koko ajan?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi sitten nolaat itseäsi Lyylinä koko ajan?

        No sinäkin taas tuolla vastauksella nolasit itsesi. Yritä edes. Eihän sinulla ole yritystä asialliseen keskusteluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinäkin taas tuolla vastauksella nolasit itsesi. Yritä edes. Eihän sinulla ole yritystä asialliseen keskusteluun.

        Lyyli ei kykene asialliseen keskusteluun koska on osa laumaa! Toinen puoli voi olla mikä hyvänsä sivupersoonista. Sen näkee siitä, että kokoajan paljastuu jottei Lyyli muista mitä on aiemmin sanonut, vaikka Lyyli vastaa aina ja iäti jokaisen Lyylin kirjoituksista!


    • Anonyymi

      Marin on tuhonnut yhteiskunnan rahoja kymmeniä miljardeja. Demari on demari.

      • Anonyymi

        On setä miehillä murheet!


    • Anonyymi

      Voi näitä kateellisia änkyröitä jotka eivät tajua mistään mitään.
      Persut eivät edes ota rokotuksia kun pelkäävät että heitä kusetetaan, mutta kaikki muut ovat järkeviä ja ovat ottaneet rokotukset.

      • Anonyymi

        Eli ei koske sinua? Pölvästi?


    • Anonyymi

      Kaikki ei ole niin järkeviä kuten esm. Haavisto, ilman maskia ja turvaväliä altistamassa ihmisiä koronalle. Rokotukset ja koronapassi ei estä tartuntaa ja muiden altistamista, rokotuksista huolimatta maski ja turvaväli olisi ehdottamasti muistettava.
      Koronavirus leviää koska luotetaan liian sokeasti rokotuksiin ja passeihin, lisäksi koronan levittyä uskoteltiin ettei siitä ole vaaraa nuorille ja yli 70-vuotiaat velvoitettiin karanteeniin. Rokotukset olen ottanut mutta käytän maskia, suojakäsineitä ja ruokakaupassa huolehdin turvavälistä, ravintolat ja muut turhat pippalot jätän käymättä.

      • Anonyymi

        Marin on tyhmä. Halveksii äänestäjiään, ex äänestäjiään. Sdp:n kannatus kiitää kohti kaivoa.


      • Anonyymi

        Olisko käynyt vieraalla kakkareiällä, josta korona.


    • Anonyymi

      Kyllä se tuntuu katkeralta kun tällainen boomeri ja uskollinen demarien äänestäjä on menettänyt pandemian aikana työtulonsa mutta toiset vaan bailaa yhteiskunnan piikkiin samalla kun meitsit on pantu neljän seinän sisälle odottelemaan valoisampaa tulevaisuutta. En tiedä voinko enää ikinä äänestää Demareita!

      • Anonyymi

        Ryhdistäydy. Tietenkin äänestät demareita. Älä mene näiden nostatettujen tyhjänpäiväisten kohujen ansaan. Tiedämme kyllä ketkä ovat niiden takana.


    • Anonyymi

      Hyvä se vaan onkin vetää pää sekaisin kun rupeaa tiedostamaan mihin surman loukuun sauli niinistö ajaa suomea

    • Anonyymi

      Putella on monta palatsia ja kultaiset vessanpytyt. Ahkerasti on säästänyt presidentin palkastaan.

    • Anonyymi

      Demarit ei ole enää meidän perheen puolue, jatkakaa samaan tyyliin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe