Isoa mustaa Joensuusta?

Anonyymi

Naisystävä haluaisi kokea, miltä tuntuu oikeasti iso musta kalu. On blondi ja aina haaveillu tälläisestä. Kuullu, että se tosi hyvää. Nainen 162cm. 62kg. Nätit C kuppi rinnat. Vähän ujo. Joudut käyttämään kortsua. Eikä vastauksia miltään valkoihoisilta.

19

2796

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekee tosi hyvää....kun saa kunnon munaa ja isoa mustaa...

      • Anonyymi

        ois kyllä kiva katsella miksei ittekki antaa peppua jos mahtuu ja mahtuuhan se


    • Anonyymi

      Sinun kannalta miettisin vielä antaisinko kokeilla. Voi käydä kuten minulle ja munasi ei enää riitä hänelle. Jäät aisankannattajaksi kuten minä tai hän lähtee koknaan lätkimään ja kyllä monella mustalla miehellä on aikamoinen kulli ja ovat kovia panomiehiä. Itse olen jäänyt vain kulissiaviomieheksi tuttuja ja sukulaisia varten ja seksielämää meillä ei ole. Olisin lähtenyt itse jo mutta vaimo on varakas ja olen tottunut leveään elämäntyyliin. Voi meitä suomimiehiä nyt kun naiset ovat taloudellisesti meistä riippumattomia ja jos pääsevät ison munan makuun niin vaihtavat meidät mustiin miehiin vielä kaikki.

      • Anonyymi

        eikös pääasia ole naisen nautinto mies vain siitoseläin katos ny yks sonni 20 lehmää kohden


    • Anonyymi

      Blondit on todistetusti tyhmiä aivojen tilalla ei ole ku pelkkä tuulitunneli

    • Anonyymi

      kokeilkaa molemmat miltä tuntuu

    • Anonyymi

      Sovittiin että voi kokeilla mustaa. Mutta kumi olisi ehdoton. Saisin olla mukana katsomassa. Oltiinhan sentään kihloissa. Yritin niitä kumeja kyrpien pälle. Minulle suuria mutta heille ei mahtuneet. Painoivat sitten paljaaltaan vaikka yritin estellä. Vaimo oli niin kiimainen ettei välittänyt. Muutti sitten raskausajaksi mustien soluasuntoon. Katsotaan sitten lapsen väristä kenen kanssa jatkaa.

    • Anonyymi

      Vastapäiseen taloon on minulla suora näköala yhden nuoren naisen makuuhuoneeseen. Tää muija on ihan helvetin hyvännäköinen punatukkainen hoikka ja isot pystyrinnat. Sillä käy kylässä pelkästään mustia miehiä joilla on ihan helvetin isot kyrvät. Katselen aina kiikareilla pimeässä asunnossani kuinka nää isomunaiset kaverit panee tätä kaunotarta hänen makuuhuoneessaan oikein kunnolla ja vedän käteen.
      Moikkaan sitä aina pihalla ja se hymyilee mulle siillä tavalla että luulen sen tietävän että tirkistelen sen touhuja.

    • Anonyymi

      koitapa ite ottaa isoa mustaa tunnet kyllä eron

    • Anonyymi

      Eilen oli punatukkasella kaunottarella sellaiset panot että laukesin kahdesti kiikaroidessani kuinka tosi paksumunainen musta mies pani häntä tunnin ajan kunnolla. Verkkokalvoilleni jäi kyllä ikuisesti näky kun hän oli kontillaan sängyllä kasvot minuunpäin ja mustan miehen tunkeutuessa takaapäin hänen isot rintansa heiluivat edestakaisin ja hänellä oli suu auki ja silmät kiinni ja saatoin nähdä suuremmoisen nautinnon ilmeen hänen kasvoillaan.
      Olen rakastunut .

    • Anonyymi

      Istuin juuri keittiössä syömässä iltapalaa ja katselin punaverikön makuuhuoneseen kun hän marssi alasti vain pyyhe kierrettynä hiuksiinsa suoraan ikkunalle ottaen kiinni verhoista. Sitten hän katsoi suoraan minuunpäin hymyillen ja veti verhot kiinni ja valot sammuivat huoneesta. Hän tietää varmasti että katselen hänen panojaan ja ilmeisesti tekee sen tahallaan ja nauttii siitä. Oli pakko taas runkata pelkästä ajatuksesta että hän tietää minun runkkaavan pimeässä.

      • Anonyymi

        Kiihotavaa!


    • Anonyymi

      Tänään punatukkaisella kaunottarella oli taas sama paksumunainen mustamies panemassa häntä. Hän oli taas kontillaan sängyllä kasvot ikkunaanpäin kun musta mies pani häntä takaapäin niin että isot rinnat heiluivat villisti ympäriinsä. Sain 'pienessä' humalassa hyvän idean ja sytytin keittiöön valot ja jäin ikkunan eteen runkkaamaan pientä munaani.
      Hän näki minut ja hymyili leveästi samalla kun musta mies paukutti hänen vittuaan yhä kovempaa ja laukesi sisään. Kaunotar jäi tuijottamaan minua ja nuoleskeli huuliaan ja sai minut tulemaan samantien. Sitten tajusin että joku muukin voi nähdä mut ja luikin sammuttamaan valot.

    • Anonyymi

      Nojailin tänään parvekkeen kaiteella röökillä ja katselin lähestyvää myrskyä kun punatukkainen kaunotar kulki alhaalla ja huomasi minut. Hän heilutti minulle ja huusi että tulisinko kylään käymään, no minähän lähdin siltä seisomalta. Alhaalla hän tervehti esitellen itsensä Johannaksi ja johdattin hymyillen minut kotiinsa ja keitti kahvit meille. Istuskelin hermostuneena keittiössä ja katselin hänen täydellistä takamustaan kun hän hääräsi puuhissaan.
      Joimme kupposet ja juttelimme mukavia nauraen omituisille ihmisille joita naapurustossa asusteli. Sitten hän äkkiä sanoi että haluaa nähdä munani ja voisinko riisua housuni. Nousin seisomaan innoissani ja laskin housut alas. Hän katseli hymyillen munaani ja avasi paitansa napit paljastaen rintansa. Hän alkoi hieroa kauniita rintojaan ja sanoi että ala runkkaamaan pikku munaasi. Ei tarvinnut toiste käskeä ja aloin runkkaamaan pippeliäni etusormella ja peukalolla samalla kun tuijotin hänen isoja rintojaan.
      Hän nauroi samalla kun katsoi runkkaamistaan ja kysyi nautinko katsellessani kun isomunaiset mustat miehet panevat häntä. Vastasin myöntävästi ja kiihotuin entisestään ja ei aikaakaan kun ruikkasin lastit lattialle. Johanna katsoi ihmetellen lattialle ja kysyi tuossako kaikki mitä sinulta tuli. Vastasin myöntävästi ja hän nauraen ihmetteli sperman pientä määrää ja tokaisi että tuon siivoamiseen sinulla ei kauaa mene joten alahan nuolla joka tippa lattialta.
      Polvistuin nolona lattialle ja nuolin omat spermat lattialta Johannan hieroessa vittuaan samalla ja nauttien tilanteesta. Ymmärsin että olisin tästä lähtien hänen cuckboynsa ja nautin ajatuksesta.
      Hän saattoi minut ovelle ja sanoi että seuraavalla kerralla voit päästä katselemaan paikan päälle kuinka oikea mies panee minua ja pääset siivoamaan sotkut pikkupoikaseni.

    • Anonyymi

      Eilen pääsin vihdoin paikanpäälle katsomaan vierestä kun Johannaa pantiin mustalla jättikullilla. Yllätyksekseni paikalla oli toinen nainenkin, tosi kaunis nuori ruskeaverikkö. Hän oli pitkä , hoikka ja isorintainen ja isoperse.
      Katselin nurkkassa pukeutuneena naisten punaisiin pitsipöksyihin kuinka tämä lihaksikas musta mies tyydytti molemmat naiset jumalattoman paksulla kyrvällään.
      Nuolin lopuksi molempien naisten vitut puhtaaksi ja sain käsihoidon Johannalta palkkioksi. Pääsin laukeamaan nuoren naisen rinnoille ja nuolin ne sitten puhtaaksi. Mahtava ilta.

      • Anonyymi

        Hae apua. Et voi hyvin.


    • Anonyymi

      Minä olen valkoinen, mutta mulokku on 26 cm. Voin värjätä sen mustaksi, niin voit kuvitella olevasi nekkeriukon kanssa.

    • Anonyymi

      Mutta olet homo ja et vittu kiinnosta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe