Rakastan sitä miestä

Anonyymi

elämäni loppuun asti. On ollut hetkiä että olen ajatellut sen menevän ohi. Erehdyn aina. Tämä rakkaus ei lopu vaikka ei enää koskaan törmättäisi missään. Tiedoksi tämä koko maailmalle - tai sen suomea puhuvalle osalle aluksi.

82

1665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos rakas.

• Anonyymi

Ole hyvä "rakas".

• Anonyymi

Rakastan sitä naista elämäni loppuun saakka. Ei ole ollut hetkeäkään ilman lämmintä ajatusta hänestä. Minulle saa nauraa vaikka koko maailma. Olen mikä olen, ja rakastunut häneen. Sydämmeni tulee olemaan varmaan ikuisesti vajaa...

• Anonyymi

Ihanasti sanottu. Voi kun saisit hänet ja minä sen ihanan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti sanottu. Voi kun saisit hänet ja minä sen ihanan.

Luoja yksin tietää onko se edes mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja yksin tietää onko se edes mahdollista.

Samaa mieltä. Ei mitään käsitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei mitään käsitystä.

Tiedän vain, että kaipuu on aitoa, ja kyyneleet joita tänään vuodatan... Anteeksi draama, mutta nyt ei vaan kulje vahvasti... Toivottavasti hänellä on paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vain, että kaipuu on aitoa, ja kyyneleet joita tänään vuodatan... Anteeksi draama, mutta nyt ei vaan kulje vahvasti... Toivottavasti hänellä on paremmin.

Aitoa on munkin kaipaus häneen. En oikeasti tulisi näille palstoille enää ellen häntä kaipaisi. Toivon sulle parempaa iltaa, että olisit hetken iloinenkin tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoa on munkin kaipaus häneen. En oikeasti tulisi näille palstoille enää ellen häntä kaipaisi. Toivon sulle parempaa iltaa, että olisit hetken iloinenkin tänään.

Kiitos paljon. Samasta syystä itsekin täällä tuuleen huutamassa. Aina koitettava löytää ne ilon asiatkin joka päivästä. Työpäivä oli ainakin ihan hyvä. Vapailla tulee oltuakin sitten liikaa itsekseen ja on aikaa kaivella. Ei tämä tietenkään itkemällä parane. Eikä olokaan paljon helpotu. Eiköhän tämä tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon. Samasta syystä itsekin täällä tuuleen huutamassa. Aina koitettava löytää ne ilon asiatkin joka päivästä. Työpäivä oli ainakin ihan hyvä. Vapailla tulee oltuakin sitten liikaa itsekseen ja on aikaa kaivella. Ei tämä tietenkään itkemällä parane. Eikä olokaan paljon helpotu. Eiköhän tämä tästä.

Mulla ainakin olo yleensä paranee itkemällä. Vaikka se tuntuu sillä hetkellä pahalta, se auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakin olo yleensä paranee itkemällä. Vaikka se tuntuu sillä hetkellä pahalta, se auttaa.

Niin se yleensä tekee, mutta tämä on ollut jotenkin tavallista lohduttomampaa... Kai tarviin kohta apua. Menen laittamaan ruokaa. Nyt on nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se yleensä tekee, mutta tämä on ollut jotenkin tavallista lohduttomampaa... Kai tarviin kohta apua. Menen laittamaan ruokaa. Nyt on nälkä.

Siitähän se johtuikin. Sulla on nälkä. Mieli paranee heti kun syöt. Miksi olet noin surullinen? Mitä teille on tapahtunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän se johtuikin. Sulla on nälkä. Mieli paranee heti kun syöt. Miksi olet noin surullinen? Mitä teille on tapahtunut?

heh, no ei se sitä ollut vaan ikävää ja ikävässä ei muista edes syödä kunnolla... Kuka kyselee? En jaksa sitä aina mainostaa täällä. Se tietää joka tietää. Voi olla myös, että toista osapuolta ei vois vähempää kiinnostaa, mutta sillon hänellä on kaikki hyvin ja mun pitää vaan yksin selvitä tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heh, no ei se sitä ollut vaan ikävää ja ikävässä ei muista edes syödä kunnolla... Kuka kyselee? En jaksa sitä aina mainostaa täällä. Se tietää joka tietää. Voi olla myös, että toista osapuolta ei vois vähempää kiinnostaa, mutta sillon hänellä on kaikki hyvin ja mun pitää vaan yksin selvitä tästä.

Kyllä se nälkäkin vaikuttaa olotilaan. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Toivon että asiasi selviää ketä sitten kaipaatkin.

• Anonyymi

Miksi sinulle nauraisi koko maailma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollit kiusaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulle nauraisi koko maailma?

Jospa te kaksi yksinäistä löydätte täältä toisenne. Ennusmerkit on ainakin hyvät, ties kuinka monta parisuhdetta täällä on jo solmittu.

• Anonyymi

Milloin kerrot tämän IRL?

• Anonyymi

Sitten kun nähdään siten, että häntäkin kiinnostaa nähdä mut.

• Anonyymi

Koska olette törmänneet viimeksi?

• Anonyymi

Enemmän silloin kuin rakastuin. Nyt ei enää aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän silloin kuin rakastuin. Nyt ei enää aikoihin.

hahha... koska olette törmänneet viimeksi oli kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahha... koska olette törmänneet viimeksi oli kysymys

Ei koskaan he ole törmänneet! Olisko joku hänen kuvistaan, hahmoistaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koskaan he ole törmänneet! Olisko joku hänen kuvistaan, hahmoistaan?

Ollaan törmätty usein. Mulla ei ole mitään hahmoja eikä kuvia. Olet sairas! Vituako sinä Iehmä Iesbo minussa roikut täällä jatkuvaan.

• Anonyymi

Höpö. Olet luulotautisuuteen taipuvainen,uskot vahvasti omiin harhoihisi. Hae apua.

• Anonyymi

Ei rakkaus ole asia mihin haetaan apua. Jos tämä tunne on harha niin en todellakaan hae apua. Paras tunne mitä olen koskaan kokenut. Menkää te hankkimaan elämä muista ohjailemasta. Te eli sinä ja tuo kakkospersoonasi, joka itsellesi kommentoi.

• Anonyymi

Sinä taidat olla se apua tarvitseva maalittaja ja purat täällä kiukkuasi kun IRL juttusi saa konservatorion kellarirotatkin vaihtamaan hiippakuntaa ja pelkäät aina viikonlopputömpötellessäsi seuraavaa viikkoa, mutta ehkä januskasvot on jo valahtaneet jos ns liveluennoillesi ei osallistu enää oikein kukaan ja tahtisi selvästi kiihtyy ennen viikon alkua. Se, ettei sinua enää kuunnella ei kuitenkaan korvaa aiheuttamaasi tuottamuksellista vahinkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat olla se apua tarvitseva maalittaja ja purat täällä kiukkuasi kun IRL juttusi saa konservatorion kellarirotatkin vaihtamaan hiippakuntaa ja pelkäät aina viikonlopputömpötellessäsi seuraavaa viikkoa, mutta ehkä januskasvot on jo valahtaneet jos ns liveluennoillesi ei osallistu enää oikein kukaan ja tahtisi selvästi kiihtyy ennen viikon alkua. Se, ettei sinua enää kuunnella ei kuitenkaan korvaa aiheuttamaasi tuottamuksellista vahinkoa.

Anna joupp0jen maalittaa omiaan. Ei ole multa pois. Kännipäivähän tämä on suurimalle osalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna joupp0jen maalittaa omiaan. Ei ole multa pois. Kännipäivähän tämä on suurimalle osalle.

Ei se nyt aivan noin mene, että ”juopot” saa noin vain maalittaa omiaan, se riippuu tavasta ja volyyymista, millä se tehdään. Jos on sellaisessa asemassa, että on mahdollista vaikuttaa eri organisaatioihin väittämällä toisia esimerkiksi päihde- ja mielenterveysongelmaisiksi ja/tai ammattirikollisiksi, niin se on tuottamuksellisuuden merkit täyttävää ajojahtia se. Ja on kyse vähän siitäkin, että mitkä tahot tuollaiselle viheliäisyydelle antaa siunauksensa tai kohauttelee laskelmoivasti olkiaan, vaikka ovat varmasti olleet tietoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt aivan noin mene, että ”juopot” saa noin vain maalittaa omiaan, se riippuu tavasta ja volyyymista, millä se tehdään. Jos on sellaisessa asemassa, että on mahdollista vaikuttaa eri organisaatioihin väittämällä toisia esimerkiksi päihde- ja mielenterveysongelmaisiksi ja/tai ammattirikollisiksi, niin se on tuottamuksellisuuden merkit täyttävää ajojahtia se. Ja on kyse vähän siitäkin, että mitkä tahot tuollaiselle viheliäisyydelle antaa siunauksensa tai kohauttelee laskelmoivasti olkiaan, vaikka ovat varmasti olleet tietoisia.

Miksei ihmiset saa jutella täällä tunteista. Miksi aihe menee aina palstaan ja siihen ketä täällä on miksi milloin tai miten. Mua ei kiinnosta kuka täällä maalittaa ja ketä. Mua ei edes kiinnosta ketä täällä käy. Tahdon kirjoittaa rakkaudestani tänne kun ei se ketään muuallakaan kiinnosta. Rakastan yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ihmiset saa jutella täällä tunteista. Miksi aihe menee aina palstaan ja siihen ketä täällä on miksi milloin tai miten. Mua ei kiinnosta kuka täällä maalittaa ja ketä. Mua ei edes kiinnosta ketä täällä käy. Tahdon kirjoittaa rakkaudestani tänne kun ei se ketään muuallakaan kiinnosta. Rakastan yksin.

En pidä sinua aitona, tuo ”minä rakastan sitä miestä” on lähinnä itsensä jalustalle nostamista, näin sen kyllä heti otsikosta ja kukaan ei oikeasti käsittele tunteitaan noin köykäisesti ja julistavasti. Arkuutta siinä on anonyyminakin, olet feikki ja mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä sinua aitona, tuo ”minä rakastan sitä miestä” on lähinnä itsensä jalustalle nostamista, näin sen kyllä heti otsikosta ja kukaan ei oikeasti käsittele tunteitaan noin köykäisesti ja julistavasti. Arkuutta siinä on anonyyminakin, olet feikki ja mies

Kyllä minä nainen olen. Ihan sama mitä mieltä sinä olet musta. En ole kiinnostunut teistä palstalla tuntemattomia vainoavista reppnoista millään tapaa. Ajattele mitä ajattelet. Minä todellakin rakastan sitä miestä. Se on mulle totta, sulle se voi olla joku hauska leikki jonkun chattikaverisi kanssa vai mikä tuo mies onkaan kenet täällä kaikissa näet. EI kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä nainen olen. Ihan sama mitä mieltä sinä olet musta. En ole kiinnostunut teistä palstalla tuntemattomia vainoavista reppnoista millään tapaa. Ajattele mitä ajattelet. Minä todellakin rakastan sitä miestä. Se on mulle totta, sulle se voi olla joku hauska leikki jonkun chattikaverisi kanssa vai mikä tuo mies onkaan kenet täällä kaikissa näet. EI kiinnosta.

Ymmärrän sinua, Nainen olen itsekkin ja kaipaan, ikävöin...Niin että muu elämä kärsii. Tässä tapauksessa rakkaus on liian vahva sana, mutta olen paljasti häneen ihastunut. Kaikkeni yritän että jän unohtuisi - ehkä joku päivä se onnistuu. Voimia sinne❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sinua, Nainen olen itsekkin ja kaipaan, ikävöin...Niin että muu elämä kärsii. Tässä tapauksessa rakkaus on liian vahva sana, mutta olen paljasti häneen ihastunut. Kaikkeni yritän että jän unohtuisi - ehkä joku päivä se onnistuu. Voimia sinne❤

Voimia sullekin. Tiedän että iso osa tällä käy oikeasti kaipaamassa. Voi kun joku edes saisi sen ketä kaipaa niin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko sinä toisen naisen aviomiehestä ja sinä outo ihminen rakasyavasi häntä ja olet mies itsekkin! Täällä sinä mustamaalaat miestä, vaikka kuin ilkeesti, etkä tajua edes hävetä! Eipä se haittaa, koskaolet kiusaaja trolli, huomioi kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun jotkut ajattelee vielä tunteella niinkuin sinä,sinun aloitus oli tunteita täynnä. Täällä joskus tuntuu,kuin ihmisillä ei olisi tunteita ollenkaan. Jotkut oikeasti tuntevat. Ei tämä ole kaikille ole mikään leikki niinkuin kirjoitit. Heräsin just äsken huonosti nukutti. Vaikka nukahdin eilen niin aikaisin,taitaa ola uni velkaa. Itsellä samat ajatukset, kuin sinulla. Olisin itse voinut tehdä samanlaisen aloituksen. Minä vaan rakastan naista. Kaipaan häntä,joka aamu,päivä ilta ja yö. Sen takia on näköjään,unirytmit sekaisin. Kun ei tämä tunne helpota yhtään, onneksi unessa ei tunne tätä kaipauksen tuskaa. Kyllä tää syö voimia,vatsassa tuntuu kipu kun ei ruoka maistu,vaikka pitäs aina jotain syödä. Yksin kun istuu ja miettii asioita, eikä huvita nähnäkkään ketään. Sitä vaan oottaa että aika korjais,mutta hidasta tää on. Pitäs vähän aikaa olla pitkällään vielä. Tuntuu kun aina vain väsyttäs. No,kaikkee hyvää sinulle ja jaksamista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun jotkut ajattelee vielä tunteella niinkuin sinä,sinun aloitus oli tunteita täynnä. Täällä joskus tuntuu,kuin ihmisillä ei olisi tunteita ollenkaan. Jotkut oikeasti tuntevat. Ei tämä ole kaikille ole mikään leikki niinkuin kirjoitit. Heräsin just äsken huonosti nukutti. Vaikka nukahdin eilen niin aikaisin,taitaa ola uni velkaa. Itsellä samat ajatukset, kuin sinulla. Olisin itse voinut tehdä samanlaisen aloituksen. Minä vaan rakastan naista. Kaipaan häntä,joka aamu,päivä ilta ja yö. Sen takia on näköjään,unirytmit sekaisin. Kun ei tämä tunne helpota yhtään, onneksi unessa ei tunne tätä kaipauksen tuskaa. Kyllä tää syö voimia,vatsassa tuntuu kipu kun ei ruoka maistu,vaikka pitäs aina jotain syödä. Yksin kun istuu ja miettii asioita, eikä huvita nähnäkkään ketään. Sitä vaan oottaa että aika korjais,mutta hidasta tää on. Pitäs vähän aikaa olla pitkällään vielä. Tuntuu kun aina vain väsyttäs. No,kaikkee hyvää sinulle ja jaksamista!

Mullakin on ruokahalu kadonnut viime päivinä johonkin. Jokin murrosaika meneillään. Ei enää tiedä mistään mitään. Kuten kirjoitin, että rakastan vaikka en enää törmäis. Jotkut tunteet ei vaan katoa ja hänessä oli jotain niin pysäyttävää, että tunteetkin pysähtyi häneen. Miehessä siis. Aloittajalta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko sinä toisen naisen aviomiehestä ja sinä outo ihminen rakasyavasi häntä ja olet mies itsekkin! Täällä sinä mustamaalaat miestä, vaikka kuin ilkeesti, etkä tajua edes hävetä! Eipä se haittaa, koskaolet kiusaaja trolli, huomioi kiusaaja!

Olen nainen, en puhu kenenkään aviomiehestä. Sinä et vaan yksinkertaisesti ole terve. Kuvittelet näihin viestiketjuihin asioita joita näissä ei lue. Jostain harhoistasi ammennat. Kun vaan jättäisit muut rauhaan. Mutta minkäs peIIe itselleen voi. Täällä ei ole mitään miehenä esiintyvää naista. Teillä muutamalla on vaan palstamopo levinnyt alle jo ilmeisesti kauan kauan sitten. Tsemppiä teille tyhmät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä asiassa esiinnyt muka naisena, vaikka oletkin mies. Aiotko taas suututtaajotakin? Kiusaaja ku olet! Älä välitä kyllä se e mies sua vielä palvoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen, en puhu kenenkään aviomiehestä. Sinä et vaan yksinkertaisesti ole terve. Kuvittelet näihin viestiketjuihin asioita joita näissä ei lue. Jostain harhoistasi ammennat. Kun vaan jättäisit muut rauhaan. Mutta minkäs peIIe itselleen voi. Täällä ei ole mitään miehenä esiintyvää naista. Teillä muutamalla on vaan palstamopo levinnyt alle jo ilmeisesti kauan kauan sitten. Tsemppiä teille tyhmät!

Yksi niitä vaan on. On vaan mummolla niin vahvat harhat jonkun edesmenneen ukon suhteen, että sivupersoona tulee ukon täällä oloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi niitä vaan on. On vaan mummolla niin vahvat harhat jonkun edesmenneen ukon suhteen, että sivupersoona tulee ukon täällä oloa.

*tukee ukon täällä oloa*

• Anonyymi

Painapa ctrl F ja pistä haku päälle ja hae tästä sanalla "naisena".
        Tuota Iutkamaisita valitustasi ei jaksa kukaan täällä lukea enää.

• Anonyymi

Minulla on tunne, että tulen rakastamaan sinua aina ja muistan rakkaudella kaikkea mitä meillä oli. Tämä on naiselta miehelle.

• Anonyymi

Minulla on tunne, että tulen rakastamaan sinua aina ja odotan rakkaudella kaikkea mitä meillä tulee olemaan. Tämä on aloittajalta miehelle.

• Anonyymi

Minulla on tunne ettei sydämmeni valitse enää koskaan ketään toista. Itsekin luotan tulevaan. On vain jaksettava odottaa. Tämä oli mieheltä, joka vastasi ensimmäisenä aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tunne ettei sydämmeni valitse enää koskaan ketään toista. Itsekin luotan tulevaan. On vain jaksettava odottaa. Tämä oli mieheltä, joka vastasi ensimmäisenä aloitukseen.

Ei ensimmäisenä vaan pitempään äh... antaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ensimmäisenä vaan pitempään äh... antaa olla.

Ymmärrän kuka vastailija olet. Jos olet mun hän niin muista, että minä en luovuta. Haluan sitä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kuka vastailija olet. Jos olet mun hän niin muista, että minä en luovuta. Haluan sitä myös.

Se on hyvä kuulla ja antaa toivoa. Oloni parani huomattavasti nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sun hän, olen naimisissa, enkä muita kaipaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sun hän, olen naimisissa, enkä muita kaipaa!

Olet seköpaa. En ole väittänyt että joku sinä olet se ketä kaipaan. Mistä ihmeestä sinä niin päättelet. Ole pelkkä troIIi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt sitten muuttunut mieheksi? Näin äkkiävoi tsiisus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet seköpaa. En ole väittänyt että joku sinä olet se ketä kaipaan. Mistä ihmeestä sinä niin päättelet. Ole pelkkä troIIi.

You are trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ajan ollut mies ja vastaillut mulle naiselle. Menkää Iehmät hoitåån jo.

• Anonyymi

Sinusta forssan mummo on ilmoitettu taas ylläpitoon niin monta kertaa että hiljenet hetkeksi taas. Ostahan vodkaa ja länkytä wordiin hetki taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä kuulla ja antaa toivoa. Oloni parani huomattavasti nyt.

Sehän on mukava kuulla jos olosi parani eilen. Kunpa voisin oikeasti olla lähellä.

• Anonyymi

Tuo ei ollut multa naiselta, jota mieheksesi kuvittelet. En kirjoita sydäntä noin kahdella ämmällä. Olen fiksu ja hyvä kirjoittaja. Käytä päätäsi troIIi kun tulkkaat. Älä ole tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin yhtäkkiä, koko ajan se on ollutkin. Mukavaa maanantaita jo etukäteen

• Anonyymi

Ihan oikein. Viisaat sanovat, että kaipuu hyvään pitää hengissä miljoonia ihmisiä maailmassa.
      Ja tietysti tsemppausta...ehkä vielä onnistutte...

• Anonyymi

Voi kun saisi tuon kuulla! 🥰

• Anonyymi

Kauanko on suhteestanne?
      Montako suhdetta on ollut sen jälkeen?

Jos vastaus jälkimmäiseen on suurempi kuin 5 tai edelliseen suurempi kuin 10,
      niin alkaa olla harhoista kyse ;)

• Anonyymi

Meillä ei ole ollut suhdetta. En kirjoita nettipalstoille exille. Mulla on heille suora linja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä ei ole ollut suhdetta. En kirjoita nettipalstoille exille. Mulla on heille suora linja.

No millon viimeks tapasitte?
        Onko toisella hajuakaan sun tunteista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millon viimeks tapasitte?
        Onko toisella hajuakaan sun tunteista?

En tiedä onko. Sanoin joskus asioita, jotka oli "vähän yli" tilanteessa. Ne vaan lipsahti. Miten se ne otti. En tiedä. Pitäisi kysyä siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko. Sanoin joskus asioita, jotka oli "vähän yli" tilanteessa. Ne vaan lipsahti. Miten se ne otti. En tiedä. Pitäisi kysyä siltä.

millane asia meni "ylI"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

millane asia meni "ylI"?

En jaksa olla tänään troIIien ruokana. Tyhmiä ovat. Minä nappaan sen miehen ja se siitä :)

• Anonyymi

En minä täällä palstalla ole ketään nappaamassa. Asiat tapahtuu muualla. Täällä kirjoitellaan ja hehkutellaan tunteita ulos. Tämä sivusta aloittajalta.

• Anonyymi

Nainen olen ja miehen nappaan. Haloo palstamummo! Eikö harhat helpota millään.

• Anonyymi

Sinä tarvitset yhden ystävän, joka auttaa sut ulos aIkoholismistasi. Vai etkö haluakaan parantua tuosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa olla tänään troIIien ruokana. Tyhmiä ovat. Minä nappaan sen miehen ja se siitä :)

Tässä tulee hirmuinen trolli jne....

• Anonyymi

Niin, sekin olisi jokin uusi juonenkäänne vaihteeksi ja nämä tietyt puupäät suu vaahdossa uskomassa juttuihin taas ei mitään uutta auringon alla. Saa kysyä, että kukahan se tämän palstan kautta oikein elää jos hahmot alkaa tuntua kovinkin totellisilta

• Anonyymi

Rakkautta vain tuntea hetken sain, ei se kestänyt vain. Onnea on turha etsiä kaukaa,se voi löytyy läheltäkin kun sen oivaltaa. Ruuvaan irti sydämmen rennosti taskuun heitän sen jalat säädän kulkemaan paratiisiin ihanaan. Adios

• Anonyymi

Joo,niin minäkin Rakastan häntä, en koskaan kerennyt sitä hänelle kertomaan. Se satuttaa kauheesti sydäntäni. Nyt on viikko kulunut, tunteet laahaa surussa. En voinut,tajuta tätä,olenko liian herkkä maailmaan sittenkin? Kolme päivää itkin itkemistä ja vieläkin kyyneeleet tulee silmiin. Niin kuin äsken. Ennen olisin turvautunut tälläisissä tilanteissa pulloon. Mutta en nyt, kun en juo enää. Kun menisi tää tuska ohi, kaipaus saa jää asumaan sydämeen. Sitä en aja pois koskaan. Ja olen mies. Joka tuntee.

• Anonyymi

Toivottavasti voit jo paremmin. Sitä toivon sulle.

• Anonyymi

Sinä teet sitä minulle naiselle, aloittajalle, mustamaalaat ja olet harhoissasi. Miten sinä et näe itse. Sinä väität minua maanisesti mieheksi ja mustamaalajaksi. Olen nainen, kirjoitellut muutaman vuoden ja koko ajan olet ollut kimpussani harhaisena. Miten huIIu joku voi olla, en tajua tätä. Ole vaan. Ei ole multa pois sun huIIuus. En voi uskoa tuota käytöstä. Ajattelin välillä että troIIaat, mutta herran jumaIa tuo tyyppi on tosissaan.. nämä vastailijat tietää että en vastaile itselleni, koska he vastaavat mulle naiselle ihan itse. Olet ainoa joka ei näe totuutta harhoiltaan.

• Anonyymi

Tuo kommentti ei ollut multa. Miksi jättäisin blankot pois ykskaks? Te olette oikeasti sairaita ihmisiä harhojenne kanssa.

• Anonyymi

Kukaan ei vie sinua harhaista juoppoa vihille. Koskaan. Mene mt-palstoille sivujuoppo.

• Anonyymi

Voitteko tehdä tälle mustamaalajalle jotain. Hän hätää muut kirjoittelijat täältä. Tämä kommentoija on oikeasti ongelma, joka hiljentää nämä palstat. Eikä teidän pitäisi tehdä jo asialle mitään?

• Anonyymi

Mitä ihmiselle täytyy tapahtua, että hän alkaa maanisesti vääntämään asioita ja mustamaalaamaan jotakuta?

Sinähän sen sanoit. Mitä sinulle tapahtui kun aloit mustamaalata ventovieraita naisia nettipalstoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmiselle täytyy tapahtua, että hän alkaa maanisesti vääntämään asioita ja mustamaalaamaan jotakuta?

Sinähän sen sanoit. Mitä sinulle tapahtui kun aloit mustamaalata ventovieraita naisia nettipalstoilla?

Miksi sinä edes juttelet tuon sairaan kommentoijan kanssa? Tuet vaan sen sairautta reagoimalla. Älä reagoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä edes juttelet tuon sairaan kommentoijan kanssa? Tuet vaan sen sairautta reagoimalla. Älä reagoi.

En tiedä. Enkä aina kommentoikaan. Harhainen tyyppi nettipalstalla, joka on vielä kaiken lisäksi tyhmä. Tyhmyys on ihan ok, mutta kun sitä käytetään ilkeyteen niin mä vaan provosoidun. Sääliähän tuota pitäisi, tiedän sen.

On vaan niin vaikea olla sanomatta sille mitään. Mun on vaikea ymmärtää täydellistä pahuutta, sairautta ja harhaisuutta. Lähipiirissäni ei ole ollut ketään harhaista. En ymmärrä noita sairaimpia tarpeeksi, luulen että ne ymmärtää puhetta vaan ei.

• Anonyymi

Niin minäkin rakastan aviomiestäni ikuisesti!

• Anonyymi

Hehkuu.....

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82