Tutkimus: 12% persuista ei ota rokotetta

Muissa mitatuissa viidessä suurimmassa puolueessa vastaava luku on ainoastaan välillä 0-2%.

Veikkaan että KD-puolueessa lukema olisi ollut vielä suurempi kuin persuksilla, mutta sitä ei mitattu.

Ei mikään yllätys, että persuissa rokotusta vastustavia on ylivoimaisesti eniten.

Sekään ei yllätä, että heilläkin luku on ainoastaan 12%.
Persujen metelistä päätellen luku olisi ollut jopa 50%

Se vaan on niin että Kremlin aivopesemiä Q-Anonilaisia salaliittolaisia ei ole kuin mitätön määrä, mutta pitävät kamalaa älämölöä ja ovat kaikki sulloutuneet persuihin ja KD-puolueeseen.
Nyt persuksien johto onkin potkimassa taas joukoistaan pois yhtä pahimmista qanonilaisista, kun Tiihosta ei päästetä vaaleissa ehdokkaaksi.

ttps://www.aamuposti.fi/uutissuomalainen/4394629

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on vaan niin että pääministerimme pyörii kehotuksista huolimatta baareissa ryyppäämässä vaikka koronaan mahdollinen altistuminen oli tiedossa, siinäpä sitä esimerkkiä.

      • Pääministeri ei ole persu, eikä rokottamaton.

        Nyt on kyse persuksista, jotka pyörivät paikallis-räkälöissään ilman rokotetta.


      • Pyörii baareissa ryyppäämässä = vietti yhden illan ravintolassa aviomies mukanaan.

        Vastaavia "totuuksia" olisi varmaan luvassa paljonkin, jos saisimme persujen johtaman hallituksen.


    • Anonyymi

      Itse asiassa ne kaikki viisi anolaista on sulloutunut näillle persujen palstoille kun omilla eivät saa mitään kuulijakuntaa

    • Anonyymi

      Jostain kumman syystä ei tarvitse tälläkään kertaa yllättyä sillä, että maahanmuuttokriitikot loistavat typeryydellään tässäkin asiassa.

      • Anonyymi

        Missäpä ne nyt eivät olisi suuna päänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpä ne nyt eivät olisi suuna päänä?

        Täällä ainaakin katsellessa, kysymys kuuluu, missä todellakin ovat suuna päänä, täällä ei ainakaan näy.


    • Anonyymi

      Yle näytti grafiikan, jonka mukaan 5% vihreistä epäröi rokotusten ottamista. Jostain syystä tästä ei puhuttu mitään.

    • Anonyymi

      jos kyseessä olisi isorokko niin ottaisin , en ota influenssa rokotustakaan , koska en kuulu riskiryhmään.

      • Anonyymi

        Levität siis mielelläsi sitäkin riskiryhmäläisille.


      • Anonyymi

        Uusimpien tietojen mukaan kaikki kuuluvat enempi tai vähempi koronan riskiryhmiin.

        Nyt korona on iskenyt hyväkuntoisiin nuoriin ja lapsiinkin jonkin verran ja mikä pahinta, se on aiheuttanut pysyviäkin vaurioita.

        Sekin tiedetään että rokotuksen saaneilla oireet ovat mitättömiä, verrattuna rokottamattomiin.
        Ero on vähintään 30-kertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimpien tietojen mukaan kaikki kuuluvat enempi tai vähempi koronan riskiryhmiin.

        Nyt korona on iskenyt hyväkuntoisiin nuoriin ja lapsiinkin jonkin verran ja mikä pahinta, se on aiheuttanut pysyviäkin vaurioita.

        Sekin tiedetään että rokotuksen saaneilla oireet ovat mitättömiä, verrattuna rokottamattomiin.
        Ero on vähintään 30-kertainen.

        Niinpä. Ilmeisesti geeniperimällä voi olla tekemistä vakavan sairastumisen kanssa eikä kukaan tiedä etukäteen, omaako altistavat geenit.

        "Tutkimusten mukaan esimerkiksi ihmisillä, joilla on geenivariaatioita kromosomi 3:n alueella, on noin 50–70 prosenttia muita suurempi riski sairastua vakavaan koronatautiin. Suomalaisista tällaisia ihmisiä on noin 20 prosenttia, eli joka viides."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levität siis mielelläsi sitäkin riskiryhmäläisille.

        Tuntuu, että ihmiset eivät ymmärrä, että rokottamiseen kuuluu KAKSI asiaa: suojata itsensä ja suojata muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ilmeisesti geeniperimällä voi olla tekemistä vakavan sairastumisen kanssa eikä kukaan tiedä etukäteen, omaako altistavat geenit.

        "Tutkimusten mukaan esimerkiksi ihmisillä, joilla on geenivariaatioita kromosomi 3:n alueella, on noin 50–70 prosenttia muita suurempi riski sairastua vakavaan koronatautiin. Suomalaisista tällaisia ihmisiä on noin 20 prosenttia, eli joka viides."

        Mutta eihän persuja edes ole 20 prosenttia, onko ne osa sitten KD-läisiä?


      • Anonyymi

        ''....koska en kuulu riskiryhmään.''

        Tietoa vai mutua:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levität siis mielelläsi sitäkin riskiryhmäläisille.

        Riskiryhmäläinen ei ole vielä kuollut, köhinyt koko ajan mutta voimissaan.
        Jos kuolee niin perin ja minut sitten jotkut perii 🤣
        En ole tekopyhä paska , joka jeesustelee 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu, että ihmiset eivät ymmärrä, että rokottamiseen kuuluu KAKSI asiaa: suojata itsensä ja suojata muut.

        Se ei ainakaan tunnu onnistuvan koronarokotuksilla.


    • Anonyymi

      Koska persu on ollut vastuullinen. Ei koskaan eikä mistään.

    • Anonyymi

      Eli vain 2 ½ % persuista rokotettuja 🤣🤣

    • Anonyymi

      Persut on perseestä niin kuin yleisesti tiedetään.

    • Anonyymi

      Näyttääkin olevan "erikoissuojeluksessa" tämäkin avaus, kun ei järkeviä vastauksia hyväksytä, vaan ne poistetaan. Alkaa kieltämättä olla hullulla mallilla keskustelupalstana tämäkin nerouden helmi, jossa tuntuu "ylläpito" olevan aina keskusteluissa toinen osapuoli, eli se, joka estää kaiken järjellisen julkaisemisen, ja suosii näitä "sananvapauden" helmien levittämisiä.

      • Kyllä järkevät vastaukset on hyväksytty.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Kyllä järkevät vastaukset on hyväksytty.

        Ei, vain "oikeita" mielipiteitä. Järkeä on vaikea noihin omituisuuksiin vaikeaa sijoittaa.


    • Anonyymi

      Kristillisissä olivat kaikki koronapassia vastaan, joten todennäköisesti nämä taikauskoiset pelkäävät rokotettakin.

    • Anonyymi

      Demarit itkee tyhmyyttään kaikkialla. Demarit ei osaa muuta kuin hakkua ja pyytää armoa kun töpeksivät ihan kaikessa. Vieläkö me toivotaan, että kansalaiset uskoo koronamääräyksiä- suosituksia , kun demarien esimerkki on toista. Tarkoittaako tämä sossujen mielestä sitä, että ei tarvitse uskoa mitään suositusta puhumattakaan mistään pakosta.

    • Anonyymi

      Kylmä totuus on että on täytetty maa elinkelvottomilla ja nyt sitten maksetaan sitä velkaa.

      Mitkään rokotukset ei pelasta, kun ihmisiä on 7000 miljoonaa !!!

      • Anonyymi

        Siinä on se positiivinne puoli , että suomalaisten perimä eroaa niin paljon muusta väestöstä ja määrät on niin pienet, ettei taudin kannata suomalaisten kautta levitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on se positiivinne puoli , että suomalaisten perimä eroaa niin paljon muusta väestöstä ja määrät on niin pienet, ettei taudin kannata suomalaisten kautta levitä.

        Onko tuo laskettu Tavion helmitaululla?
        Asiantuntijat sanovat että jokainen rokottamaton sairastuu, ennemmin tai myöhemmin, mutta sairastuu varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo laskettu Tavion helmitaululla?
        Asiantuntijat sanovat että jokainen rokottamaton sairastuu, ennemmin tai myöhemmin, mutta sairastuu varmasti.

        Totta kai, sehän menee ihan kaavan mukaan, rokottamattomia on niin vähän, ja rokotetut hilluvat vapaasti tartuttamassa niin toisiaan kuin väkisinkin rokottamattomiakin. Mitä taas tulee "asiantuntijoihin", minähän alan "asiantuntemus" mahtaa olla ja mistä, miten hankittu. Ei ainakaan Koronan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai, sehän menee ihan kaavan mukaan, rokottamattomia on niin vähän, ja rokotetut hilluvat vapaasti tartuttamassa niin toisiaan kuin väkisinkin rokottamattomiakin. Mitä taas tulee "asiantuntijoihin", minähän alan "asiantuntemus" mahtaa olla ja mistä, miten hankittu. Ei ainakaan Koronan kanssa.

        Hyvinkin mahdollista, että jokaiseen tarttuu covid-virus jossain vaiheessa ja silloin rokottamattomista osa kuolee, makoilee tehoosastolla pitkään, kärsii lievemmistä oireista ja/tai saa pysyviä vammoja.
        Toinen osa rokottamattomista voi selvitä säikähdyksellä.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Hyvinkin mahdollista, että jokaiseen tarttuu covid-virus jossain vaiheessa ja silloin rokottamattomista osa kuolee, makoilee tehoosastolla pitkään, kärsii lievemmistä oireista ja/tai saa pysyviä vammoja.
        Toinen osa rokottamattomista voi selvitä säikähdyksellä.

        Noinhan tulee käymään rokotettujenkin suhteen, ja silloin onkin mielenkiintoista, ketä silloin syytetään, kun ei ole rokottamattomia, mutta rokotteesta sairastuneita, ja jopa kuolleita. Vielä vuosiin emme tiedä näiden rokotteiden todellista vaikutusta ja niiden aiheuttamista pitkäaikais vaikutuksista ja muutoksista elimistössä.


    • Anonyymi

      Persut on valehdelleet kyselyissä. Ei niillä kellään rokotusta ole.

      • Anonyymi

        Sellaisia juuri nuo kyselyt ovat, välillä, useimmiten ei edes kystä keneltäkään, vaan laaditaan vastaukset itse. Nopeampaa ja halvempaa, lisäksi vastaukset parempia haluttuihin tuloksiin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe