Heips.
Sisäänajo on shikaanin tapainen ja olen uskaltanut ajaa siitä kerran läpi jolloin naarmutin oikeaa vannetta kun se karahti kontaktiin korkean korokkeen kanssa.
Edellä oleva auto mateli shikaanista ja karautti silti vasemman etupyörän peräti korokkeen päälle ja varmaan naarmutti vannetta prosessissa.
Miksei sisäänajo voi olla helppo kuten Ratinassa tai Frenckelissä? Niissä on tasainen asfaltti ajaa sisään eikä mitään shikaanikorokkeita.
Kuuluuko tuosta shikaanista päästä läpi (kolhimatta autoaan) pitämällä ratti suorassa parhaan taitonsa mukaan vai mukailenalla shikaanin S-mallia joka on todella vaikeaa kun se on niin kapea ettei auton sivuilla olevia korokkeita näe ajaessa🙄
Hyvää Itsenäisyyspäivää.
Taysin parkkihallin sisäänajo
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kannattaa mennä julkisilla, jos oman auton pysäköiminen tuottaa noin kiperän ongelman.
- Anonyymi
Eipä ole yhtään kiperää enää, tänään ajoin ja oli shikaani kadonnut ja ihan helppo sisäänajo
- Anonyymi
Muutaman kerran tuolla käyneenä voin sanoa, että tuossa ei pitäisi olla mitään ngelmaa. Mun vanteet on edelleen täysin naarmuttomat.
- Anonyymi
Ei olekaan enää ongelmaa kuten yllä jo todettiinkin
- Anonyymi
Juu, päivässähän se katosi.
- Anonyymi
No Haloo, edellinen yritys oli vuosi sitten eikä pv
- Anonyymi
Ja mistähän se saattaa arvata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899