Marssiiko persujen 612-kulkue suoraan presidentinlinnaan ja siirttää Putinin valtaan Suomessa?

Anonyymi

Siirtääkö putinisti-persupuolue Suomen Putinin Venäjän osaksi vai itsemäärääväksi Venäjän alaiseksi alusmaaksi?

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      persunasikathan oli juuri uutitissa varustautuneina asein ja pommein?

      • Anonyymi

        = persu-nassikat


    • Anonyymi

      Suomalaiset luopuivat itsenäisyydestä kansanäänestyksessä 1994.

      EU:n lait menee aina kaikkien Suomen lakien edelle.

    • Anonyymi

      Käännättekö te uutisianne suoraan venäjästä suomenkielelle? Vai saksastako uutisenne tulevat? Ihailen kielitaitoanne, osaatte muutakin, kuin ruotsia!

    • Anonyymi

      Häirikkömarsilleko siis vielä pitäisi itsenäisyyspäivänä mukamas mennä?

      • Anonyymi

        Suomalaiset menee marssiin natseja vastaan-marssille.

        venäjämieliset menee persujen häirikkömarssille 612?


    • Anonyymi

      Eivät pääse, Sanna hortoilee ryyppyremminsä kanssa edessä.

      • Anonyymi

        Sanna hoitas suomen asiat kännissäkin paremmin kuin porvarien EU-hallitukset, jotka romutti suomen hyvinvoinnin ja itsenäisyyden.

        Sannalle voimia kun höpöpersuporvari-mediat tekee kunnianloukkauksia pääministeriämme vastaan ja heikentää Suomea ja suomen asemaa maailmassa tällä tavoin.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei taida elää tässä todellisuudessa.

    • Kyllä sun ulostulosi on täyttäpaskaa, taidat olla musujen perseennuolijaseurakuntaan. Menehän silittelemään aatekaverien kanssa vaikka alpakoita.

      • Anonyymi

        perssu sanoo 'harassoo'


      • Anonyymi kirjoitti:

        perssu sanoo 'harassoo'

        Kyllä ne on Kekkosen "perilliset" jotka sinne Kremliin päin kumartaa ja saman aikaisesti yrittävät nuoleksia Brysselin eliittiä.


    • Anonyymi

      Hoh hoijaa kyllä.on taas aloitus keskustelu kyllä saunan takana olisi tilaa

      • Anonyymi

        kokoomuspersuilla isot saunat rakennettu kansalta riistetyillä rahoilla kun on vielä kuopanreunalle tilaa?


    • Anonyymi

      Terrori persuista ei koskaan voi olla varma

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe