uudempi 2.7 moottori ,onko jo hyvä?

Anonyymi

Chrysler300c 2.7 koneella ja vuosimalli 2009.
Tässähän jotain muutoksia tehty vanhempiin verrattuna koska teho tippunut 177hepoon.
Onko ketju/vesipummpu/nostaja/nokka akseli ongelmat jo saatu korjattua näinkin uusiin? 2000luvun alussa ongelmia oli paljonkin mutta koska ne loppu vai loppuiko ne ollenkaan?

7

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kyselemässä ihan väärällä palstalla, ei täältä mitään asiallista vastausta saa mihinkään. Etsi merkkiharrastajien palstat tms. niin sieltä löytyy.

• Anonyymi

Paskahan tuo motti on!

• Anonyymi

3.5 on paras V6 motti . 2.7 se tehokkaampikin 197hp tai jotain laiska. Plus sit se vielä ei kestä 200tkm huoletonta ajoa. Nokka akseli vikoja ja niitä ketjun venymistä.
      2.7 moottorilla ajanut mutta en ole omistanut.
      3.5 hyvä mut onhan siinä välillä se hihnan vaihto.
      3.5 koneinen auto itellä ja ongelmat liittyneet alustaa ja sähköihin. Muuta vikaa ei ole ollut. Ehkä pientä ruostetta alkaa oleen

• Anonyymi

" ketju/vesipummpu/nostaja/nokka akseli "
      vesipummmpu.... nokka aksli.
      amis 🤡 somettaa

• Anonyymi

Amikset näillä autoilla ajaakin ja korjaa. Noloja on noi jotka ajaa nissaneilla tai millä lie sähköautoilla eikä osaa pyyhkijän sulkia vaihtaa.
      Amiksilla sentään yritystä ja halua oppia autostaan jotain

• Anonyymi

Täällä amis kirjoittaa 300tkm 2.7 koneella. Hyvin pienillä korjauksilla. Korjattavaa lähinnä alustassa ja jotain muuta pientä

• Anonyymi

Onko ne isommatkaan korjaukset oikeasti niin merkittäviä kokonaiskustannuksissa?

Tuollainen 300tkm ajaminen bensan nykyhinnoilla tarkoittaa sitä, että pelkästään auton polttoainekustannuksiin on mennyt noin 60t euroa.

Siinä ei muutama moottoriremontti tunnu missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe