Narsistiäiti on kuollut ja kuopattu

Anonyymi

Narsistiäitini kuoli pari vuotta sitten ja täytyy sanoa ettei ole kyllä tullut ikävä. Parasta tähän mennessä mitä minulle on tapahtunut, pääsin lopullisesti hänestä eroon. Pahin painajaiseni on että hän nousisi kuolleista. Toivon etten tapaisi häntä tässä enkä tuonpuoleisessa elämässä. En vie kynttilää jouluna hänen haudalleen maatkoon ämmä ikuisessa pimeydessä ja toivotaan ettei häntä herätetä viimeisenä päivänä jos ylösnousemus on totta.

Oli sen verta paska akka.

8

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma narsisti äitini makaa hoitokodissa. Ensimmäinen kerta kun hän on lääkkeissä ja vaikuttaa jo inhimilliseltä. mutta liian myöhään.

      Varmaan tulee hetkiä milloin on ikävä, mutta suurin tunne on se että vihdoin saa hengittää.

      • Anonyymi

        Takaan että helpottaa. Kuolema on aina epämiellyttävä vaikka se tapahtuisi narsistille, minä en tuntenut ikävää äitini kuoleman jälkeen, vaan silloin kun hän oli viimeisillään sairaalassa. Kun hän kuoli, asiat tulivat päätökseen ja tajusin että se on nyt ohi. Hänen vaikutuksensa lakkasi heti. En tuntenut riemua, mutta jotenkin tuntui että jotakin hyvää on tapahtunut minulle sillä hetkellä. Ikävää ei ole tullut vaan jonkinlainen tyytyväisyys, en osaa asiaa paremmin kuvata. Ikävät muistot ovat kyllä edelleen läsnä ja kaikki ne asiat jotka eivät toteutuneet minun elämässäni narsistiäidin toiminnan vuoksi vieläkin aiheuttavat pahaa mieltä, mutta itse pääpirusta eron pääseminen on se tärkein asia.


      • Anonyymi

        Narsistiäidit luulevat olevansa jumalan asemassa koska ovat luoneet tänne omat lapsensa.
        He ovat tyytyväisiä lapseensa niin kauan kun lapsella ei ole kunnolla omaa tahtoa, kun lapsi alkaisi itsenäistyä omaksi persoonakseen heille tulee paniikki kun lapsi onkin erilainen kuin heidän suunnittelema ihminen, He ovat suunnitelleet sen kuinka lapsi toisi heille kunniaa ja mainetta ja se visio uhkaa jäädä toteutumatta. Lapsella voi alkaa silloin symbolisesti ristin raahaaminen orjantappurakruunu päässä ruoskaniskujen siivittämänä joka kestää ja kestää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaan että helpottaa. Kuolema on aina epämiellyttävä vaikka se tapahtuisi narsistille, minä en tuntenut ikävää äitini kuoleman jälkeen, vaan silloin kun hän oli viimeisillään sairaalassa. Kun hän kuoli, asiat tulivat päätökseen ja tajusin että se on nyt ohi. Hänen vaikutuksensa lakkasi heti. En tuntenut riemua, mutta jotenkin tuntui että jotakin hyvää on tapahtunut minulle sillä hetkellä. Ikävää ei ole tullut vaan jonkinlainen tyytyväisyys, en osaa asiaa paremmin kuvata. Ikävät muistot ovat kyllä edelleen läsnä ja kaikki ne asiat jotka eivät toteutuneet minun elämässäni narsistiäidin toiminnan vuoksi vieläkin aiheuttavat pahaa mieltä, mutta itse pääpirusta eron pääseminen on se tärkein asia.

        Sinulla on erikoinen äitisuhde. Tiedän, että hän kuoli kun elimme vielä markka-aikaa.
        Vainajille pitäisi antaa oma arvonsa. Kun sä joskus itte kuolet, et ehkä halua jonkun sanovan; hyvä kun se lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on erikoinen äitisuhde. Tiedän, että hän kuoli kun elimme vielä markka-aikaa.
        Vainajille pitäisi antaa oma arvonsa. Kun sä joskus itte kuolet, et ehkä halua jonkun sanovan; hyvä kun se lähti.

        Te olette saattaneet elää markka-aikaa me elimme € aikaa. Jos olisin ollut jollekin yhtä ilkeä ja veemäinen kuin äitini minulle tietäisin että hänelle olisi helpotus kuolemani.

        Voin sanoa vieläkin: minun kannalta katsottuna oli hyvä kun äitini kuoli. Ja olisi vain kuollut jo paljon aiemmin. Jo pelkkä hänen hahmonsa näkeminen sai jo negatiivisen reaktion minussa aikaan äidin eläessä. Jos ajattelen häntä niin näen sen negatiivisen hahmon ja edelleenkin tulee sama tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette saattaneet elää markka-aikaa me elimme € aikaa. Jos olisin ollut jollekin yhtä ilkeä ja veemäinen kuin äitini minulle tietäisin että hänelle olisi helpotus kuolemani.

        Voin sanoa vieläkin: minun kannalta katsottuna oli hyvä kun äitini kuoli. Ja olisi vain kuollut jo paljon aiemmin. Jo pelkkä hänen hahmonsa näkeminen sai jo negatiivisen reaktion minussa aikaan äidin eläessä. Jos ajattelen häntä niin näen sen negatiivisen hahmon ja edelleenkin tulee sama tunnu.

        Näen vieläkin silmissäni sen kuvan kuinka äitini käveli ulkona pihalla vahtimassa mitä muut tekevät, hän oli pituudeltaan lyhyt ja ruumiinrakenteeltaan siis tasapaksu ja kun hän käveli pitkä, melkein maahan asti ulottuva takki päällä, väkisin tuli mieleen k_yrpä, jossa on kortsu päällä. Kaiken kruunasi vielä hänen päässään oleva villabaskeri jossa keskellä päälaella oli nuppi, samanmuotoinen joka ehkäisyvälineessäkin on. Hän muistutti juuri sitä mikä olikin.


    • Anonyymi

      Narsistiäiti saattaa elää omassa kuplassa jonka lapsi puhkaisee jonka jälkeen narsistiäiti syyttää kaiken pilaamisesta. Olen tuon itse lapsena kokenut kun äitini maailma romahti eikä nukkekotileikki ollutkaan totta.

      Narsistiäiti kuvittelee kaiken. Kun lapsi leikkii nukkekodilla tai nukeilla hän elää omassa mielikuvitusmaailmassaan jonka hän kuvittelee. Normaalisti lapsi oppii ja tajuaa kasvettuaan ettei maailma ole kuviteltu vaan todellinen. Narsistiäidille tuo kuvitteellinen maailma on todellisuutta, hänellä jokin on henkisessä kasvamisessa mennyt pieleen ja hän elää edelleen mielikuvituksensa luomassa täydellisyyden maailmassa joka on hänen aikaansaama. Hän ei saa mitään oikeita asioita hoidettua ja tästä syntyy niin suuri häpeä, että hän erkanee koko hommasta ja alkaa kuvitella. Hän ei tee millekään asialle mitään mutta sanoo tehneensä kaiken. Kaikki asiat menevät oman onnensa varassa ja lapset joutuvat tekemään kaiken työn.

      Narsistiäiti on perheensä kanssa uppoavassa veneessä josta lapset lappavat vettä henkensä hädässä ettei vene uppoa ja äiti hukkuisi. Narsistiäiti ei itse tee mitään hän vain katselee haaveillen muualle hän ei osallistu veden poistamiseen veneestä mutta valehtelee ja kertoo myöhemmin kuinka hän yksin esti veneen uppoamisen. Hän siis oli yksin sankari. Jos narsistiäidillä on mahdollisuus poistua veneestä pois turvaan hän tekee sen ja jättää lapset veneeseen sanoen että kaikilla on ennakkoon järjestetty kohtalo, teidän pitää tyytyä siihen. Hänen kohtalonsa oli päästä turvaan ja teidän kohtalonne on hukkua. Sille ei mahda mitään, elämä tuo ja elämä vie...

      Narsistiäiti leikkii edelleenkin nukkekotileikkiä joka ei vastaa lainkaan todellista elämää. Se on kuin satua. Siinä elämässä ei ole epäkohtia tai kärsimystä. Kaikki on fantastisen hyvin. Siihen ei kuulu että lapset valittaisivat jostakin asioista, joista he aidosti kärsivät. Jos lapsi tuo julki jokin huonon asian hän samalla pilaa narsistin luoman fantasian ja narsistiäiti alkaa syyttää lasta asioiden pilaamisesta. Kaikki asiat olivat ennen paremmin kuin hyvin, mutta kun lapsi sanoi totuuden kaikki muuttuikin huonoksi. Siis lapsi teki sen, pilasi asiat ja lasta täytyy siitä rankaista, koska hän aiheutti kaiken ja särki narsistiäidin mielikuvitusidyllin. Lapsi puhkaisi kuplan jossa äiti eli, ja todellisuus iski päin narsistia niin kovaa ettei narsistiäiti kestä sitä, vaan hän kieltää todellisuuden ja alkaa puhaltaa uutta idyllikuplaa itsensä ympärille.

      • Anonyymi

        Narsistit ovat narsisteja kuolemaansa saakka, niin oli äitinikin. Mikään ei saa heitä muuttumaan, heiltä puuttuu aivoista se alue joka tutkisi itseään ja toteaisi että teki jotain väärin. Narsistiäiti on aina oikeassa, vaikka olisi väärässä. Hän ei kykene itseironiaan tai vastaavaan. Lapsena koettu mitätöinti ja mitättömyyden tunne on muuttunut täydellisyyden ja ylemmyyden tunteeksi. Yksi sana heistä ja he pitävät sitä syytöksenä, heille ei voi sanoa mitään huonoa, he ovat täydellisiä ja kaikki sanominen on heille kuin arvonalennus ja sitä pitää puolustaa kaikin keinoin. Siksi narsistiäiti ei koskaan muutu tai kehity, hän saa tehdä mitä vaan ja miten vaan ja kaikki hänen tekonsa aina oikein, mitä silloin mitään muuttamaan.

        Mitään huonoa ei saa hänessä olla, eikä se ole narsistiäidin maailmassa mahdollistakaan että olisi, itseään koskevat huonot asiat valuvat sormien läpi kuin vesi. Narsistin maailma on täynnä hänen hyviä tekojaan ja hän todistuttaa tuon asian muilla, ulkopuolisilla ihmisillä joita hän passaa ja palvelee todistaakseen omille lapsilleen että he ovat väärässä. Hän sanoo kuinka muut kehuvat ja kiittävät häntä ja te, omat lapset, sanotte että hänessä olisi jotain huonoa tai vikaa. Omat lapset ovat väärässä ja muut oikeassa, lasten tulisi vain alistua sille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe