Apuaaa!!! Mul on tyttöystävä (oon lesbo lol) mut en osaa harrastaa seksiä!!:(Voisiko joku kertoa kun jos en osaa ja teen väärin🥲Joten jos joku tietää vois kertoa🙏
En osaa harrastaa seksiä:D
11
85
Vastaukset
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Minä voin opettaa livenä sulle !
- Anonyymi
Ei kiitos😅
- Anonyymi
Mutta jos voisit kertoa😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos voisit kertoa😅
Kasvotusten tietenkin voinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos😅
Kyllä.sä naisena tiedät mikä tuntuu hyvälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten tietenkin voinkin
Ajatus on toki kiihottava mutta minulla on nainen
- Anonyymi
Menin kerran erään lesbon kanssa tekemään tuttavuutta. Siis minä olen mies. Kysyin, että mitä ne lesbot tekevät. Vastaus tuli, että juodaan kaljaa nuoltaan vittuja. Minä siihen vastasin, että minäkin olen lesbo, kun juon kaljaa ja nuolen vittuja. Arvatkaapa sainko korvilleni?
- Anonyymi
Hyväilen häntä ja alat riisua samalla suutele hänen rintojaan ja yhä alempaa suudellen reisien sisä pintaa ja sitten pikkarit pois jotta voit hyväillä pilluvakoa...kielellä😛
- Anonyymi
Kiitos:)
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem492828HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat272098- 201775
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491013
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868