A6 Audia olen tässä suunnitellut kakkosautoksi. Bensa (kilometrejä tulee noin 12tkm/v) pitäisi olla sekä automaatti.
Vm noin 2005 malleja löytyy kohtuu paljon ml ollessa noin 200-260tkm, hintaa noin 5000eur.
Kokemusta A6:sta ei ole, ilmeisen tilava ja hyvä ajettava?
Nyt pähkäilen kumpi moottori olisi Audiin parempi, lähinnä luotettavuus. 2.4 on ilmeisen luotettava, mutta kallis esim jakopään huollon osalta. Tfsi ilmeisesti melko vikaherkempi noilla kilometreillä?
Suorituskyky noissa on aikalailla sama. Tfsi jälleenmyyminen varmaan helpompaa, koska kulutus pienempi.
Multitronic kummassakin ja on jo ilmeisesti aika luotettava kumppani?
Kertokaa omia kokemuksia asiaan.
A6 2.0 Tfsi vai 2.4 V6
11
383
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa suunnitelin minäkin. Soitto automaatti laatikon korjaajalle torppasi oston jos multitronic.
- Anonyymi
Olet nyt ostamassa vanhaa autoa jolla on ajettu jo jonkunverran. Siinä on lisäksi perusongelmina:
-vaihdelaatikko, korjaus maksaa, 5000 euroa?
-moottorivaihtoehto 1, kuluttaa öljyä, korjaus, 8000 euroa?
-moottorivaihtoehto 2, jakopää on ikävässä paikassa, korjaus 4000 euroa?
Noiden riskien lisäksi tulee vanhan auton jännittävät ongelmat ja korjaukset ja automerkki, jossa ei osat ole mitenkään edullisia.
Jos on pakko saada A6 audi tuosta ikäluokasta niin ainakin minä ottaisin manuaalivaihteisen dieselin. - Anonyymi
Ei viidellä tonnilla saa kunnon autoa saati priimiumia.
- Anonyymi
Jos olet tee se itse mies ja sinulla tilat missä korjata mitä tarvitsee, mutta jos olet korjaamoiden varassa unohtaisin täysin moiset Audit. Kummassakin liuta kalliita ”tyyppivikoja” tiedossa, tosin varmaan jo kertaalleen korjattuja noin paljon ajetut. Molemmat myös aika janoisia tehoihin nähden. Harkitse tarkkaan..
- Anonyymi
Kyllähän se mahdollista on, mutta saa olla kovan luokan tee se itse mies että laittaa multitronicin kuntoon.
Myös männänrenkaiden vaihto tai moottorin nosto pois, jakopään vaihtamista varten, on mielestäni kovan luokan suorituksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se mahdollista on, mutta saa olla kovan luokan tee se itse mies että laittaa multitronicin kuntoon.
Myös männänrenkaiden vaihto tai moottorin nosto pois, jakopään vaihtamista varten, on mielestäni kovan luokan suorituksia.Niin ovat, siksi kannattaa harkita ko. Audin hankintaa. Korjaamolla teetettynä hinnat karkaavat korkealle ja ei ole kannattavaa.
- Anonyymi
... Ilmeisesti samoilla spekseillä VW Tsi & DSG kannattaa kierrättää kaukaa?
- Anonyymi
Jätä väliin ja osta japsi. Toinen vaihtoehto on lisätä budjettiin 0 perään. Sillä saat kunnon A6:sen
A6 joskus omistaneena voin suositella, mutta ei 5te hintaluokassa - Anonyymi
Minä en vilkaisekkaan Audia, vaikka rahaa on 20 tuhatta jolla nyt etsin autoa . En kylläkään muitakaan saksanromuja osta ! Parempia löytyy kyllä .
- Anonyymi
Ok. Tämä selvä ja selkeä juttu.
- Anonyymi
Hienosti vastasit kysymykseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822