Tapsa esiintyy Saarenmaalla 1,3 7 2005

Ou P

tulevana kesänä.

9

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ou P

on oikein päivämäärän kanssa.

• Ritu

Saarenmaan valssifestivaali on upea tilaisuus. Olen kerran ollut siellä. Mahtavat maisemat, tunnelma ja puitteet muutenkin.
        Hienoa ,että Tapsa esiintyy siellä. Kyllä noin hyvää, karismaattista ja komeaäänistä artistia kelpaa Virolaistenkin kuunnella. Tapsa on vähän niinkuin Suomen Georg Ots.

• Tosi upeeta ,että Tapsa esiintyy tuolla! Saavat naapurimaan ihmisetkin nähdä ja kuulla oikein livenä suomalaista kultakurkkua. Varmasti Tapsan charmi puree sielläkin.
        Olisi upeeta mennä tuonne paikanpäälle itsekkin, vaan taitaa olla aika kallis matka.

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

Tosi upeeta ,että Tapsa esiintyy tuolla! Saavat naapurimaan ihmisetkin nähdä ja kuulla oikein livenä suomalaista kultakurkkua. Varmasti Tapsan charmi puree sielläkin.
        Olisi upeeta mennä tuonne paikanpäälle itsekkin, vaan taitaa olla aika kallis matka.

Ei nuo Viron ja Saaremaan matkat vielä kovin hinnakkaita ole! Kävin toissa kesänä Virossa, vaan en ihan Saarenmaalle asti ehtinyt. Toki tuonne festareille voi olla lisämaksu, mutta kantsii kysellä matkatoimistoilta, josko on halua sinne mennä. Ainakin Matkapojat on järjetänyt matkoja Saarenmaalle!

• Niin että
        Justiinax kirjoitti:

Tosi upeeta ,että Tapsa esiintyy tuolla! Saavat naapurimaan ihmisetkin nähdä ja kuulla oikein livenä suomalaista kultakurkkua. Varmasti Tapsan charmi puree sielläkin.

oli tangokunkku ja Suomen miesartisti numero 1 Jari Sillanpää esiintymässä ,joten niille on jo esitetty ,mitä musa on Suomen huipulla

• Saapas kirjoitti:

Ei nuo Viron ja Saaremaan matkat vielä kovin hinnakkaita ole! Kävin toissa kesänä Virossa, vaan en ihan Saarenmaalle asti ehtinyt. Toki tuonne festareille voi olla lisämaksu, mutta kantsii kysellä matkatoimistoilta, josko on halua sinne mennä. Ainakin Matkapojat on järjetänyt matkoja Saarenmaalle!

Kiitti tiedoista "Saapas" :D Täytyykin ottaa selvää ,että paljonko se Matkapoikien järjestämä matka Saarenmaalle maksaa . Jospa se olisi oivallinen kesämatkakohde tänäkesänä :)

Tuolla Saarenmaan valssifestifaalejen sivuilla luki ,että konsertti lähetettään Viron televisiossa ,mutta eipä taas tietenkään suomen telkkarissa :(

• Kikka

OU JEE!!!:DD Sinne olisi päästävä !!! :D

• päästä

ja varmaan kiva kosnsertti

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe