Minulla oli seksuaalinen suhde veljeni kanssa nuorempana.

Anonyymi

Olen biseksuaali (jonka saatoin tietää veljeni kautta) miespuolinen aikuinen ja tämä on tarina yhdestä ajasta, jolloin minulla ja veljelläni oli seksisuhteita, kun olimme nuorempia. Se ei todellakaan ole traumatisoiva (omasta mielestä), koska pidimme silloin hauskaa seksuaalisuutemme kanssa, enkä tunne siitä tällä hetkellä negatiivisia ajatuksia. Olin noin 13-vuotias ja hän 14-vuotias. Muistan pelanneeni pelejä ja sitten leikimme totuutta tai tehtävää, missä haastoin hänet olemaan alasti 10 sekunttia. Hän riisuitui ja hänellä oli suuri erektio, ja olin hämmästynyt hänen vehkeen koosta. Yksi asia johti toiseen ja hän kannusti minua vetämään häntä käteen, pidin siitä aika paljon. Jatkoimme sitten tätä joka päivä suihkussa ja illalla makuuhuoneessamme. Eräänä iltana hän ehdotti minua imemään hänen munaa, ja minä tein sen innolla, se tuntui erittäin hyvältä. En muista kuinka kauan jatkoimme tätä rutiinia, mutta luulen, että se kesti pari kuukautta. "Rutiinimme" päättyi siihen, että sanoin jotain "hyi, en halua" kerran, kun en halunnut tehdä mitään hänen kanssaan. Nyt olen 19 ja tämä muisto pyörii päässäni edelleen melkein joka kuukausi ja päivä. En tiedä, onko tämä väärin, mutta tekisin sen uudelleen jos voisin.

2

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ettiä noita seksijuttuja kyl ihan aikuisten oikeesti muualta kuin omasta perhepiiristä.

• Anonyymi

Niin, kyllä 13-14v ikäinen pystyy asioista päättämään eikä siitä traumaa ainatule.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1232
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      95
      1230
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      935
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      794
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      740
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe