Avataan rentoa keskustelua aiheen ristikkolehdestä. Ainoana toiveena on, ettei Keisari pilaa tätä säiettä vaatimuksillaan, paheksunnallaan ja päsmäröinnillään. Onneksi tämä on epätodennäköistä, koska hän on köyhä eikä osta ristikkolehtiä. Muuten sana on vapaa.
Iisakin ristikot 12 joulukuu 2021
22
1459
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei kyllä ole rentoa keskustelua luvassa. Sivun 5 Annika Savolaisen ristikko tarjoaa vihjeen omot, jonka ratkaisusana on intit. Nyt kyllä on turvaton tila ja sensitiivinen olo. Miten tällainen rasistinen vihje on päässyt painettuun lehteen? Olen järkyttynyt.
- Anonyymi
No jo on! Ei ole normaalia tämä. Miten on mahdollista tämä. Eikö mikään ole enää pyhää. Miksi tämä on lehdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on! Ei ole normaalia tämä. Miten on mahdollista tämä. Eikö mikään ole enää pyhää. Miksi tämä on lehdessä?
Oho! Onpa Iisakki rasistinen lehti. En osta enää ikinä.
En sio pilata paheksunnalla. Olen samaa mieltä muiden kanssa siitä, että käsitelty vihje on epäasiallinen Mutta ei mielestäni yhden huonon vihjeen takia kannata päätyä lehden oston lopettamiseen. Uskon, että kyseessä on kuitenkin kokonaisuutta ajatellen melko laadukas lehti. <itsellä on tosin lehdestä melko vähän kokemusta.
Ohjeistan sen verran, että Iisakin ristikoista voi lähettää palautetta s-postilla (ristikkopalaute[at-merkki]kolmiokirja.fi). Kannattaa antaa mahdollisimman tarkat tiedot.
Mitä ristikoissa auttamiseen tulee, voin omalla foorumillani antaa vinkkejä. En suosittele tämän foorumin käyttöä, jos ratkoja toivoo vain vihjeisiin apuvinkkejä eikä halua tietää ratkaisusanoja. Tässä foorumissa ei ole takeita siitä, että vinkkien pyytäjän toivetta kunnioitettaisiin. Vinkin sijaan joku voi antaa ratkaisusanan.
Joku avata foorumiini myös aivan vapaasti avata vinkkisäikeen. Jos minulta ei haluta apua lähettämällä minulle ristikosta kuva, seuraan vain sitä, että sääntöjä noudatetaan. Epäasialliset kommentit poistan. Ratkaisusanoja sisältävät kommentit poistan, jos ristikolla on vielä aikaa osallistua palkintokisaan. Olisi kyllä hyvä tietää, mikä on käytäntö. Milloin on esum. 12/2021 ristikoiden viimmeinen palautuspäivä.- Anonyymi
Uskomaton tapaus tämä Keisari. Aloittaja nimenomaan toivoi:
”Ainoana toiveena on, ettei Keisari pilaa tätä säiettä vaatimuksillaan, paheksunnallaan ja päsmäröinnillään.”
Ja mitä Keisari tekee? Hänhän tunkee joka paikkaan mainostamaan sivustoaan ja pummaa kuvia ristikoista. Anonyymi kirjoitti:
Uskomaton tapaus tämä Keisari. Aloittaja nimenomaan toivoi:
”Ainoana toiveena on, ettei Keisari pilaa tätä säiettä vaatimuksillaan, paheksunnallaan ja päsmäröinnillään.”
Ja mitä Keisari tekee? Hänhän tunkee joka paikkaan mainostamaan sivustoaan ja pummaa kuvia ristikoista.Mainostan sivujani siksi, että tämän sivuston kommentoijiin ei voi luottaa, jos haluaa saada vain vinkkiä. Jos sivuston kirjoittajiin voisi luottaa, sivujeni mainostamista ei tarvittaisi.
En pummaa ristikkokuvia. Minulla ei ole tarvetta pummaukseen, koska ratkottavia ristikoita minulla on ennestään liiankin kanssa. Mutta voin kyllä auttaa ristikoissa, joita minulla ei ole. Ainoa tapa auttamiseen on lähettää minulle ristikosta kuva.
Antamani s-postiosoie voi olla hyödyksi.- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Mainostan sivujani siksi, että tämän sivuston kommentoijiin ei voi luottaa, jos haluaa saada vain vinkkiä. Jos sivuston kirjoittajiin voisi luottaa, sivujeni mainostamista ei tarvittaisi.
En pummaa ristikkokuvia. Minulla ei ole tarvetta pummaukseen, koska ratkottavia ristikoita minulla on ennestään liiankin kanssa. Mutta voin kyllä auttaa ristikoissa, joita minulla ei ole. Ainoa tapa auttamiseen on lähettää minulle ristikosta kuva.
Antamani s-postiosoie voi olla hyödyksi.Keisari: "Antamani s-postiosoie voi olla hyödyksi." Yllätys, yllätys: Kyllä se palautetta varten oleva meiliosoite mainitaan siinä lehdessä.
Keisarin perustelut epäeettiselle postaukselleen vaikuttavat pitkälti valheellisilta. "Hän vaihtaa puheenaihetta ja puhuu itsestään" lauloi jo Tuomari Nurmio. Anonyymi kirjoitti:
Keisari: "Antamani s-postiosoie voi olla hyödyksi." Yllätys, yllätys: Kyllä se palautetta varten oleva meiliosoite mainitaan siinä lehdessä.
Keisarin perustelut epäeettiselle postaukselleen vaikuttavat pitkälti valheellisilta. "Hän vaihtaa puheenaihetta ja puhuu itsestään" lauloi jo Tuomari Nurmio.Niinpä tietenkin. No halusin rohkaista palautteen antamiseen. Sen luulisi vaikuttavan Kolmiokirjan toimintaan. Tarkastaja voisi kai itsekin tällaisessa tapauksessa muuttaa vihjettä.
Turhaahan kirjoittamiseni tänne on, koska söikeen tuntui aloittaneen minut entuudestaan tuntevan. Anteeksi kirjoitteluni.
Pahoittelen aidosti sitä, ettämän säikeen keskustelu pysähtyi. Tulin varoittamaan HP:n toimintatavasta, jossa ratkaisusanoja saa, vaikka niitä ei edes kysytä.
Loin foorumiini osion Iisakin Ristikoille:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/forum/sanaristikot/iisakin-ristikot/
Hieman minulta Iisakin ristikoistakin on kysytty.- Anonyymi
Yrititkö oikein kovastikin olla kirjoittamatta tänne? Aloittaja ei esittänyt kuin yhden toiveen ja senkin nätisti. Tässä on tulos. Mikä sinua tänne hylkiöfoorumiin oikein vetää?
Anonyymi kirjoitti:
Yrititkö oikein kovastikin olla kirjoittamatta tänne? Aloittaja ei esittänyt kuin yhden toiveen ja senkin nätisti. Tässä on tulos. Mikä sinua tänne hylkiöfoorumiin oikein vetää?
1) Haluan tarjota toisenlaisen vaihtoehdon kuin mitä HP tarjoaa. Siksi tuli tähänkin söikeeseen kirjoitettu. Pyysin kyllä nätisti anteeksi. 2) Satunnaisesti tarvitsen täältä apua. En valitettavasti saa aina muualta vastausta ongelmiini.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
1) Haluan tarjota toisenlaisen vaihtoehdon kuin mitä HP tarjoaa. Siksi tuli tähänkin söikeeseen kirjoitettu. Pyysin kyllä nätisti anteeksi. 2) Satunnaisesti tarvitsen täältä apua. En valitettavasti saa aina muualta vastausta ongelmiini.
Eli tämä hylkiöfoorumi on sinulle vain mainospaikka omille sivuillesi. Enpä ole koskaan kuullut näin erikoisesta suhtautumisesta toiseen sivustoon. Varsinkin sellaiseen, jota tämä henkilö syvästi inhoaa.
- Anonyymi
Kuukauden aulis on kiva. Kuvan oikea puoli takkuaa. Vinkit ja ratkaisusanatkin olisivat tervetulleita.
- Anonyymi
Miksi kukaan ei apusta?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan ei apusta?
Laitoin asian esille myös https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/iisakin-rustikot-12-2021/#post-23422
jos joku sattuisi siellä vastaamaan. Täällä en voi auttaa.Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Laitoin asian esille myös https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/iisakin-rustikot-12-2021/#post-23422
jos joku sattuisi siellä vastaamaan. Täällä en voi auttaa.Korjasin osoitetta. Korjaa ospitteessa rustikot > ristikot. Hiivatin kirjoutusvirheeni 5ärsyttää itseänikin niin ...).
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Korjasin osoitetta. Korjaa ospitteessa rustikot > ristikot. Hiivatin kirjoutusvirheeni 5ärsyttää itseänikin niin ...).
Toimii korjaamattakin (ohjelma taitaa säilyttää vanhankin nimen). Laitoin loppuun kommentteja vain siksi, että täällä ei ole vastattu vähän yli vuorokauden aikana Jos kysymys on esillä muuallakin, vastaamisen todennäköisyys kasvaa. Minulta on hieman kyselty Iisakin ristikoihin apua, mutta vastaustodennäköisyys muiden lehteä ratkovien suhteen ei ole suuri.
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
jos joku sattuisi siellä vastaamaan. Täällä en voi auttaa.Kysyin yhdeltä nettitutulta voisiko hän auttaa. Hän ei ollut vielä ratkonut yhtään tehtävää. Hän voi auttaa vasta kun on itse ratkonut ristikon.
Mainitsin asiasta sivuillani myös PuPe 6/2021 säikeessä, mutta siitä ei ole ollut apua.- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Kysyin yhdeltä nettitutulta voisiko hän auttaa. Hän ei ollut vielä ratkonut yhtään tehtävää. Hän voi auttaa vasta kun on itse ratkonut ristikon.
Mainitsin asiasta sivuillani myös PuPe 6/2021 säikeessä, mutta siitä ei ole ollut apua.Asiantuntijasivuston mukaan Iisakissa laatii piilosanoja Teuvo Teräs.
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntijasivuston mukaan Iisakissa laatii piilosanoja Teuvo Teräs.
Kiitos huomiosta 👍 Olen kiitollinen täällä tällaisista huomautuksista (parempi jopa, että saan tällaiset täällä).
Täällä nimi oli oikein eikä minun tarvinnut korjata sitä tänne:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/google-driveen-tallennettuja-ristikoita-2/#post-22781
Joku aiemmin kysyi:
"Kuukauden aulis on kiva. Kuvan oikea puoli takkuaa. Vinkit ja ratkaisusanatkin olisivat tervetulleita."
Joku lähetti minulle keskeneräisen Auliksen ristikon, jonka ratkoin loppuun asti. Annoin siihen vinkkejä ehkä liiankin avokätisesti. Yksi kirjain meni arvaukseksi. Olen laittanut arvuuttelukohdan toiseen säikeeseen
Kysyin aohdasta myös eräältä nettitutulta.
En laittanut tänne, koska tässä säikeessä kommentoinnistani ei pidetä. Mutta kun nyt joku mainitsi sivustoni, otan tuonkin esille.Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Kiitos huomiosta 👍 Olen kiitollinen täällä tällaisista huomautuksista (parempi jopa, että saan tällaiset täällä).
Täällä nimi oli oikein eikä minun tarvinnut korjata sitä tänne:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/google-driveen-tallennettuja-ristikoita-2/#post-22781
Joku aiemmin kysyi:
"Kuukauden aulis on kiva. Kuvan oikea puoli takkuaa. Vinkit ja ratkaisusanatkin olisivat tervetulleita."
Joku lähetti minulle keskeneräisen Auliksen ristikon, jonka ratkoin loppuun asti. Annoin siihen vinkkejä ehkä liiankin avokätisesti. Yksi kirjain meni arvaukseksi. Olen laittanut arvuuttelukohdan toiseen säikeeseen
Kysyin aohdasta myös eräältä nettitutulta.
En laittanut tänne, koska tässä säikeessä kommentoinnistani ei pidetä. Mutta kun nyt joku mainitsi sivustoni, otan tuonkin esille.Hacker's Keybord näppis teki äsken virheitä. Vaikka kirjoitin oikein, laittoi vääriä kirjaimia. Vaihdoin näppiksen tähän kommenttiin standardinäppikseksi. Ehkä laitteeni ei tykännyt kesken kirjoittelun näppiksen vaihtamisesta.
Tässä kohtaa on tänne tähän lehteen laittamani lehteä koskeva kysymys :
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17260563/ratkontatavinkkeja-3#comment-112035003- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Hacker's Keybord näppis teki äsken virheitä. Vaikka kirjoitin oikein, laittoi vääriä kirjaimia. Vaihdoin näppiksen tähän kommenttiin standardinäppikseksi. Ehkä laitteeni ei tykännyt kesken kirjoittelun näppiksen vaihtamisesta.
Tässä kohtaa on tänne tähän lehteen laittamani lehteä koskeva kysymys :
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17260563/ratkontatavinkkeja-3#comment-112035003Koska kysyin asiasta nettitutultani ja hän oli samaa mieltä, ei asiaa sen kummemmaksi muutu jos saan useampia mielipiteitä. Katsotaan tämä käsitellyksi. Ks.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/iisakin-ristikot-12-2021/#post-23628
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886