Marko Gustafsson näki 14.11.2021 näyn Jumalasta luopuneen Finlandia-laivan uppoamisesta Titanicin tavoin, mutta täystuhon jälkeen Jumala tekee liiton häneen uskovan jäännöksen kanssa ja Suomesta tulee vahva kansa. Lue koko näky ja selitykseni: http://www.jouko-piho.fi/448167880 .
Finlandia-laiva uppoaa
16
1428
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuon mukaan nyt ehkä kannata Eckerö-varustamoa ruveta varoittelemaan!
- Anonyymi
Ja kun näin ei taaskaan käy, niin onko sinussa tällä kertaa miestä tulla myöntämään että valehtelit taas?
Kun teissä ennustajaukoissa on se vika että olette pelkureita ettäkä seiso sanojen takana tai kaadu niiden mukana. Vaan sinäkin juokset karkuun, koska pelkäät kohdata todellisuuden.- Anonyymi
Puhut itsestäsi ulkoistaen ongelmasi muille.
Ps. unohdit haukkua Venäjän! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut itsestäsi ulkoistaen ongelmasi muille.
Ps. unohdit haukkua Venäjän!Ja miksi se olisi ongelma että nämä ennustaja ukot luulevat tietävänsä tulevaisuuteen? Ja miksi se olisi minulle ongelma että nämä hörhöt ovat myös pelkureita; juoksevat heti karkuun kun nämä ennustukset eivät toteudu?
- Anonyymi
Kuka ihmeen Marko Gustafsson? Miksi pitäisi uskoa hänen kuvitteluihinsa?
Mutta eikö Jeesus palaa takaisin?
Uskoisin, että tuhatvuotisessa valtakunnassa kaikki kansat ovat vahvoja, toisia sortamatta.- Anonyymi
Yhdyn tähän näkyyn, olen nähnyt samankaltaisen unen viime kesänä
t Kuhmon mies - Anonyymi
Minäkin olen nähnyt näyn uppoavasta laivastam jonka annoin Pihon sivuille.
- Anonyymi
http://www.jouko-piho.fi/211357862
13.9.2014
Nimimerkin "Karhunen" uni laivasta
"Sain eilen ja tänään ilmeisesti kolminkertaisen vahvistuksen siitä, että "laiva", jossa ihmiset vain juhlivat pohjakerroksissa (useimmat eivät ole varautuneet siihen, että laivalle kävisi mitään), tulisi uppoamaan kuin Titanic.
1. Ajaessamme kauppaan autolla eilen, puhuin mieheni kanssa siitä, miten Titanic upposi ja miten typerää oli, että siitä oli sanottu "tätä ei upota itse Jumalakaan".
2. Samana päivänä tuli televisiosta juttua, miten Estonian uhreja muistettiin vuosien takaisen turman johdosta.
3. Yöllä näin unen, että olimme laivassa, missä vain muutamia ihmisiä oli yläkerroksissa miettimässä mahdollisia uhkakuvia, jos laiva kokisi onnettomuuden, sillä veden pinnalla oli jäähilettä, joka saattoi merkata jäälauttoja, mihin laiva voi törmätä..."
Unessa laiva törmäsi ja upposi. Muistan vielä sen unen, kun näin ikkunasta katsoen miten vesiraja nousi sen ulkopuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
http://www.jouko-piho.fi/211357862
13.9.2014
Nimimerkin "Karhunen" uni laivasta
"Sain eilen ja tänään ilmeisesti kolminkertaisen vahvistuksen siitä, että "laiva", jossa ihmiset vain juhlivat pohjakerroksissa (useimmat eivät ole varautuneet siihen, että laivalle kävisi mitään), tulisi uppoamaan kuin Titanic.
1. Ajaessamme kauppaan autolla eilen, puhuin mieheni kanssa siitä, miten Titanic upposi ja miten typerää oli, että siitä oli sanottu "tätä ei upota itse Jumalakaan".
2. Samana päivänä tuli televisiosta juttua, miten Estonian uhreja muistettiin vuosien takaisen turman johdosta.
3. Yöllä näin unen, että olimme laivassa, missä vain muutamia ihmisiä oli yläkerroksissa miettimässä mahdollisia uhkakuvia, jos laiva kokisi onnettomuuden, sillä veden pinnalla oli jäähilettä, joka saattoi merkata jäälauttoja, mihin laiva voi törmätä..."
Unessa laiva törmäsi ja upposi. Muistan vielä sen unen, kun näin ikkunasta katsoen miten vesiraja nousi sen ulkopuolella.Ja näit unen. Miksi luulet että se kertoi mitään tulevaisuudesta? Etkö tiedä miten unet syntyvät, kun luulet niiden näyttävän tulevaisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näit unen. Miksi luulet että se kertoi mitään tulevaisuudesta? Etkö tiedä miten unet syntyvät, kun luulet niiden näyttävän tulevaisuutta?
Minä tiedän sinut...
- Anonyymi
Laivan uppoaminen tarkoittaa, että velkakemuissa ja valheellisessa hyvinvoinnissa elävä Suomi-laiva törmää euro-jäävuoreen ja uppoaa. Joku päivä euro hajoaa ja samalla kaatuu Suomen talous. Tähän voi mennä vielä vuosia. Laivan taittuminen kahtia voi tarkoittaa myös sitä, että euro tuhoaa etuosan ja uuden Neuvostoliiton hyökkäys laivan takaosan vrt. Puolan jakaminen 1939. Suomi, suomalaiset sekä rietas loosieliitti saavat maksaa täyden hinnan rikoksistaan ja EU-elämästään.
- Anonyymi
Ja millä perusteella tuo laivan uppoaminen tarkoittaisi yhtään mitään?
Ja miksi "näette" vain negatiiviisia asioita? Tämä itse asiassa kertoo enemmän ihmisestä kuin siitä että hän muka osaisi ennustaa tulevaisuuteen.
Lapsellista touhua kumminkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä perusteella tuo laivan uppoaminen tarkoittaisi yhtään mitään?
Ja miksi "näette" vain negatiiviisia asioita? Tämä itse asiassa kertoo enemmän ihmisestä kuin siitä että hän muka osaisi ennustaa tulevaisuuteen.
Lapsellista touhua kumminkin.Tulevaisuus on negatiivinen ja näitähän näkyjä on useita ja eripuolilta esim. David Wilkerson: Näky. Paras on tietenkin ilmestyskirja.
Joten keskiluokkaisen pikkupaskiaisen on turha nillittää ja täristä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus on negatiivinen ja näitähän näkyjä on useita ja eripuolilta esim. David Wilkerson: Näky. Paras on tietenkin ilmestyskirja.
Joten keskiluokkaisen pikkupaskiaisen on turha nillittää ja täristä.Paholainen syytti taivaassa, kunnes heitettiin maan päälle. Ja se on havaittavissa.
- Anonyymi
Jo 2012 kun Shofar torvet soi ilmakehässä eri puolilla maailmaa enkelit ilmestyivät ja kielsivät juhlimisen. Sanoivat että juhlapaikat suljetaan. Sitten vuodesta 2020 alkaen on korona tehnyt sen todeksi.
Eräässä muslimien suufi musiikkivideossa oli laulu, jossa toivottiin Alin johdolla vietettävän yksi vuosi kokonaan. Ymmärsin niin että marttyyrien muistoksi pidettävä vuosi. Eräänlainen paasto vuosi. Aion yrittää sitä 2022 alusta lukien.
Selvää kehotusta ei vielä ole tullut, mutta se on ilmeisesti valmisteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514