Nyt on 2018 3-sarjalainen alla sitten :)

Anonyymi

Ja lupaan, että ainakin yksi ei-mulkku bemarikuski liikkuu maanteillä nyt. En roiku perässä enkä kaahaile tai ohittele turhaan.

Aletaan parantamaan bemarikuskien mainetta me kaikki muutkin, kyllä tämä vaan niin hieno auto on että ansaitsee parempaa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet varmaankin kuullut sananlaskun, että, mitä yhteistä on BMW:llä ja kortongilla?...

    • Anonyymi

      Pystytkö noudattamaan liikennesääntöjä, ja nopeusrajoituksia, vai onko se ihan mahdoton ajatus? Ruksasithan myös lisävarustelistalta vilkut siihen?...

    • Anonyymi

      "En roiku perässä enkä kaahaile tai ohittele turhaan."

      Näille riisiritsalla ajaville itkemiskynnys ylittyy joka kerta kun edes näkee bemun liikenteessä. Vaikka sillä ajaisi kuinka siististi tahansa.

    • Anonyymi

      Bemaristien itkemiskynnys ylittyy sitten, kun oivaltaa miten paljon pitää laittaa fyrkkaa sen kiesin korjaamiseen ja merkkikohtaisiin työkaluihin...

    • Anonyymi

      Mulla oli aiemmin 3-sarjalainen 2016 uudesta ostettuna kolmisen vuotta.
      Tutuksi tuli se että aina oli joku Focus tai Golf kinnaamassa takapuskurissa sekä taajamassa että maantiellä. Itse en takapuskurissa ole ikinä halunnut roikkua.

      Kanssaautoilijat suhtautuu bemarikuskeihin idoottimaisesti. hyvä puoli oli se että yksikään bemaristi ei puskurissa roikkunut vaan piti kohteliaan välin tai meni pikaisesti ohi.

      Ihmisillä on joku out juttu. Puhuvat että tietyn merkin kuskit on kusipäitä mutta enemmän sitä kusipäisyyttä on tiettyjä merkkejä kohtaan.

      • Anonyymi

        Kyllä huomaa liikenteessä kaikenlaista, kun liikun isolla Volvolla saan ajella ja ohitella kaikessa rauhassa. Kun ajan vaimon pienellä kauppakassilla ihan samalla tavalla on välittömästi useampi kiilailemassa tai roikkumassa puskurissa. Moottoritiellä kun ohitat isomman auton niin johan tuo saa vahtia ja ajaa hetken päästä ohi. Kyllä liikenne ja autot on kummaa psykologiaa


    • Anonyymi

      Onnea uudelle autollesi. Mukavia kilometrejä!

      • Anonyymi

        Ketjun ainoa asiallinen vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun ainoa asiallinen vastaus.

        2018 vuosimalli ei ole uusi, joten epäasiallinen vastaus.


    • Anonyymi

      Itse BMW kuskina neuvoisin sinua kuitenkin käyttäytymään kuten BMW kuskin pitää.

      Ajetaan reilusti ylinopeutta, kiilataan, ajetaan punaisia päin, ei käytetä vilkkua missään tilanteessa, ei anneta jalankulkijalle kulkua suojatiellä, roikutaan nopeusrajoitusta noudattavien puskurissa ja ohitettaessa näytetään tientukolle sitä kansainvälistä käsimerkkiä.
      Lisäksi on hyvä myös esim. pysäköidä auto siihen mistä on lyhin matka kohteeseen mm. invapaikalle tai kaupan oven eteen.

      Näillä neuvoilla uskon sinun pääsevän alkuun aitona BMW kuskina ja ylpeydellä kuljettavan oikean valinnan tehneenä laatuautoa.

      • Anonyymi

        LOL!
        t: ketjun aloittaja


      • Anonyymi

        Tuohan on suora lainaus BMW:n omistajan käyttöohjekirjasta. 😆


    • Anonyymi

      Kallista ajaa bemulla, joutuu maksamaan muidenkin törttöilyistä kalliiden vakutusmaksujen muodossa. Hyvä auto kai kuitenkin, muutamalla olen ajanut, en ole illennyt vielä omaksi ostaa.

    • En minäkään todennut pilini pienenevän, kun aikoinaan omistin bemarin.

      Täysin varustellun: siinä oli sekä nopeusmittari että vilkut. Ennakoiva ajotapa oli omasta takaa.

    • Anonyymi

      Otan osaa.

    • Anonyymi

      Onnittelut. Hyvä auto ja oikea asenne.

      Nuorempana käytössä oli 320 kuutoskoneella ja voi sitä ajamisen iloa. Oli myös 325 tykki :) noh siihen aikaan kyllä.

      Nyt mennään toisella aakkosten alkupään saksalaismerkillä rauhallisesti ja muut huomioon ottaen eteenpäin.

      Myös autoilusta voi nauttia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe