Kenelle talvi on joku aikakamppailu jossa viimeinen sula veneen vesilläolopäivä hakataan suvun graniittikirjoihin aiheuttamaan mukakateutta muille tai jotain, ja aivan minimissään instagramiin postataan ylösnosto pakkassäässä? Turun sanomatkin julkaisseet oikein kuvan ja artikkelin. Sama scarab oli muuten viime talvenakin ruissalossa 6 asteen pakkasessa yhteyslaiturissa. Mistä näitä "talviveneilijöitä" oikein sikiää ?
https://www.ts.fi/uutiset/5505062
Wellcraft scarab kv 21 aurajoessa
8
1106
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein, aloittaja ei siis omista muskelivenettä?
- Anonyymi
Ei pitäis omistaa tän Scarab-tyypinkään...
- Anonyymi
Aika väliinpitämätöntä, onhan tuommoisessa rahaakin kiinni.
Toki on voinut sairaus, vankila tai vastaava tehdä tepposet ja riippuen läheisverklstosta, niin ei välttämättä löydy apua... - Anonyymi
Samanlaisella näkyi ajavan pari kaksvitosta jannua toissa kesällä aurajoessa
- Anonyymi
Tämä paattihan oli ensin Marjaniemen laiturissa Ruissalossa jonkun kuukauden, ei ole todellakaan mikään vuokralaituri. Sen jälkeen siirtyikin tuonne Vähätorin viereen. Merkillepantavaa on, ettei juuri koskaan ollut poissa kyseisiltä paikoilta, eli ei paatilla oikeasti merellä koskaan oltu...
Aikaisempina vuosina olen bongannut paatin mm. Martinsillan alta, joten pummiparkkeja on poju tai tytsy suosinut. Eli summa summarum : hommaan näyttävän, nopean veneen, johon mulla ei ole varaa ja pistän sen yhteiskunnan, lue: meidän veronmaksajien maksettavaksi. Näin tulee menemään, sanokaa mitä sanotte,,,- Anonyymi
Ei välttämättä ole pelkästään rahan puute ongelmana, vaan huoleton hälläväliä luonne, jossa kenties kylkiäisenä addiktioita huonoihin juttuihin. Veneen voi vaan mennä ja ostaa. Mutta seuran jäsenyys tai kaupungin laituripaikka pitäisi anomus täyttäen hakea, samoin talvisäilytyspaikka. Myös nosto pitäisi sopia ja järjestellä. Normot ei ymmärrä miten vaikeaa toi kaikki voi olla joillekin. Samat tyypit ei välttämättä maksa laskujaan vaikka rahaa olisi, kun ei osaa eikä pysty. Jos he on yrittäjiä, niin vaikeaa voi olla niinkin positiivinen asia kuin jo tehdyistä töistä laskujen laatiminen. Ei tää elämä kuulkaa ole helppoa kaikille., olkaa iloisia jos olette terveitä normoja.
- Anonyymi
Taisi mainos lehdessä tepsiä, minusta paatti oli "hävinyt" joesta, hii op autolla varmaan onnistui.
Vielä ksksi hupi vehjettä siellä oli yksi hydrokopteri jolla ei varmaan suurta ongelmaa ja sitten 60/70 luvun vanhasta fiskarista hytitetty "raato" - Anonyymi
Hydrokopteri on bussikeisarin kulkuväline, ja kulkee sillä huvilalleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984