Katsekontaktin välttely

Anonyymi

Miksi ihmeessä mies välttelee katsetta? Muutoin on vaisu ja ystävällisen oloinen, toisille juttelee kuitenkin reippaasti ja naureskelee. Joskus harvoin katseiden kohdatessa pää painuu heti alas tai katsoo muualle ja räpyttelee silmiään aivan kuin niissä olisi kilo hiekkaa.

Itse olen ihastunut mutten uskalla lähestyä kun ei tuo katsekontaktin ottaminen aina onnistu. Ei vaan ole kiinnostunut senkään vertaa?

36

2160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset ei tykkää mulkoilla vastaantulijoita silmiin

    • Anonyymi

      Ilmeisesti vaivaantunu sinu ikävästä ulkonäöstä

      • Anonyymi

        ... ☹️


      • Anonyymi

        Onko sinulla ikävä ulkonäkö kun solvaat tuntemattomia tällä tavalla? Sivusta kyselee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ikävä ulkonäkö kun solvaat tuntemattomia tällä tavalla? Sivusta kyselee

        sillä on sinapit vaipassa ja vaipat sinapissa, mikäs muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä on sinapit vaipassa ja vaipat sinapissa, mikäs muu.

        Ehkä se siitä vielä kuivahtaa


    • Anonyymi

      Minä en pysty katsoa ollenkaan toista silmiin, en yhtään. Tämä vaiva alko paniikkihäiriön myötä 13veenä ja nyt 41v mies.
      Ja pirullinen sairaus muutenkin sillä sen takia jääny ihmissuhteet muodostamatta ja työpaikat saanatta, opiskelut opiskelematta.

      • Anonyymi

        Siis perus ujouden päälle kun lykätään sairaus joka lamaa täysin ja vie välillä sairaseläkejaksoille, ei kiva. Ainoo minkä voimalla on mahollista missään liikkua, on vahvat bentsot.

        Se kuka tietää mikä on Xanor, tajuaa kuin paljo on 6mg päivässä. Ja ihan lääkärin määräämä ohje. Xanoriin verraten Diapam, Opamox ja Riva on namuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis perus ujouden päälle kun lykätään sairaus joka lamaa täysin ja vie välillä sairaseläkejaksoille, ei kiva. Ainoo minkä voimalla on mahollista missään liikkua, on vahvat bentsot.

        Se kuka tietää mikä on Xanor, tajuaa kuin paljo on 6mg päivässä. Ja ihan lääkärin määräämä ohje. Xanoriin verraten Diapam, Opamox ja Riva on namuja

        Xanori on resrptimäärätty huume, jonka toleranssiraso on verrattu heroiiniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xanori on resrptimäärätty huume, jonka toleranssiraso on verrattu heroiiniin.

        Niin ja mietippä kun me ketkä sairauksiin niitä tarvitaan että selviis jokapäiväsessä elämässä, niin xanor ei herkästi enää määrätä kun jonnet käyttää niitä viihdekääyttöön viinan kanssa kun xanor tejee sen hyvänolon tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mietippä kun me ketkä sairauksiin niitä tarvitaan että selviis jokapäiväsessä elämässä, niin xanor ei herkästi enää määrätä kun jonnet käyttää niitä viihdekääyttöön viinan kanssa kun xanor tejee sen hyvänolon tunteen.

        Niinpä. En itse ole potenut paniikkihäiriötä, mutta asiakkaina heitä on riittänyt. Olen mt-hoitaja.


    • Anonyymi

      On ujo ja on ihastunut sinuun. Itse teen samaa.

      • Anonyymi

        Jos näin nyt olisikin niin miten kannattaisi lähestyä? Emme tunne ja jos kysyn jotain niin ei katso kohti vaan pitkin seiniä, se on kyllä aika torppaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näin nyt olisikin niin miten kannattaisi lähestyä? Emme tunne ja jos kysyn jotain niin ei katso kohti vaan pitkin seiniä, se on kyllä aika torppaavaa.

        Samaa ajattelin. On liikaa ihastunut sinuun ja siksi välttelee. Ei usko, että sinä olisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näin nyt olisikin niin miten kannattaisi lähestyä? Emme tunne ja jos kysyn jotain niin ei katso kohti vaan pitkin seiniä, se on kyllä aika torppaavaa.

        Jaa a, en tiedä, kun en ole yrittänyt lähestyä itseäni. 🤷🏻‍♂️


    • Anonyymi

      Tuskin tykkää sinusta.

      • Anonyymi

        Sen verran jalat maassa olen että luulen samoin, jokin pieni ääni kuitenkin toivoisi muuta. Olen aika onneton tälläisissä tulkinnoissa ja uskallus puuttuu niin kauan kun en ole varma että edes hiukan olisi kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Kun yönpintaan käyn eräässä paikassa, niin käyttäydyn juuri noin.

    • Anonyymi

      Itse välttelen katsekontaktia, koska hän teki selväksi, ettei ole kiinnostunut ja haluan viestiä hänelle, että tajusin sen.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä. Parempi vaan olla olematon vaikka joutuu näkemään😥parempi kun ei näkis ollenkaan.


      • Anonyymi

        Sanoi suoraan ettei kiinnosta? Onhan se ikävää jos koet joutuvasi välttelemään katsetta. Jos joutuisin jonkun koskaan torjumaan (mistä ei ole huolta sillä kukaan ei ole koskaan yrittänytkään lähestyä) niin en haluaisi sellaista tunnelmaa vaan olisi kiva voida jatkossakin olla aivan normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi suoraan ettei kiinnosta? Onhan se ikävää jos koet joutuvasi välttelemään katsetta. Jos joutuisin jonkun koskaan torjumaan (mistä ei ole huolta sillä kukaan ei ole koskaan yrittänytkään lähestyä) niin en haluaisi sellaista tunnelmaa vaan olisi kiva voida jatkossakin olla aivan normaalisti.

        Ei sanonut suoraan, mutta hyvin klassisesti ja kohteliaasti sain pakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanonut suoraan, mutta hyvin klassisesti ja kohteliaasti sain pakit.

        Mikä tämä klassinen tapa sitten on? Nyt alkoi pelottaa, että en kai minä vaan ole niin tehnyt 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä klassinen tapa sitten on? Nyt alkoi pelottaa, että en kai minä vaan ole niin tehnyt 😳

        Kertoi ohimennen siitä, josta oikeasti välittää.


    • Anonyymi

      Hän on vain tavattoman ujo.

      • Anonyymi

        Trolli boy!


      • Anonyymi

        Ei vain vaikuta olevan ujo muiden kanssa... Mietin jos onkin huomannut sen että olen ihastunut eikä halua että ymmärrän väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain vaikuta olevan ujo muiden kanssa... Mietin jos onkin huomannut sen että olen ihastunut eikä halua että ymmärrän väärin.

        Ei ole ihastunut niihin muihin.


    • Anonyymi

      Samaa minäkin joskus pohtinut.
      Vika on minussa. En vain osaa keskustella ja tyylissäni katsoa ihmisiä on joku vika.

    • Anonyymi

      Kaksi vaihtoehtoa, ihastus tai se, että hän yrittää vältellä sinua. Ihastunut saattaa räpyttellä silmiään (olen itse tehnyt sitä), joten se puoltaisi tätä vaihtoehtoa. Ihastuneena hän saattaa signaloida muutenkin, joten ole tarkkana. Kuulostaako hän samalta sinun seurassasi kuin muiden, vai kiihtyykö puhe, onko kovaäänisempi, pehmeä-äänisempi tms.? Pitääkö käsiään housujen taskussa ja seisooko jalat harallaan. miehet tekee tollaista kun haluavat vakuuttaa ihastustaan. Ja katsooko hän sinua pitkään, edes salaa? Tällaisia olen omassa elämässäni huomannut.

      Jos hän haluaa välttää sinua, hän tuntuu kylmältä. Hän kääntyy pois, jos näkee sinut. Hän ei katso sinua pitkään salaakaan, vaikuttaa aidosti vaivaantuneelta ja välttelevältä jne. Tiedät kyllä, jos niin on.

      Tärkeintä on se, että luotat tunteisiisi. Tällä palstalla trollit vain vattuilevat, kun kysyt asiasta, mikä voi sekoittaa pakkaa. Luota itseesi ja tunteeseesi, jätä turhat mielipiteet huomiotta. Mielipiteet ovat kuin anus, jokaisella on sellainen, niitä kaikkia ei kannata tsekata.

      Jos mies tuntuu avoimelta, vaikka araltakin ja lämpimältä, älä jätä tilaisuutta käyttämättä. Kokeile moikata häntä hymyillen. Miehet tarvitsevat usein vahvistusta siitä, että nainen tykkää ja hymy on paras signaali positiivisesta asenteesta miestä kohtaan. Kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        On todella mukava huomata, että vielä täällä palstalla vierailee asiallisiakin ihmisiä!


    • Anonyymi

      Näkee että tahdot jotain mihin ei itse kykene tai tahdo. Väistää nuo anelevat katseet. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      asperger :|

      • Anonyymi

        kokemusta on ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokemusta on ...

        polte silmissä, mikä aiheutuu katsekontaktista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        polte silmissä, mikä aiheutuu katsekontaktista

        Onko taasen kyse varatusta miehestä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe