Joulukortti ihastukselle

Anonyymi

Aiotteko lähettää joulukortteja ihastuksille vaikka nimettömänä?
Minusta olisi ainakin kiva saada edes nimetön kortti ja sitten voisi arvailla keneltäköhän tämä on.
Itse aion laittaa nimettömän kortin jossa sydän kuva ja ehkä vähän jotain josta voin paljastua.

40

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei mummo mitä kuuluu sinne teille

      • Anonyymi

        Mummot on kivoja. Kaikki tuntemani mummot osaa kirjoittaa nimensä. Älä siis sotke mummoja kakaraleikkeihin.


      • Anonyymi

        Hei kiitos että kysyit. Tuskin kysyt multa,mutta vastaan:Tällä yksi mummo Kontulasta,joka ei kulutkan lapsen lapsesta 23v. sen jälken mitän kun kun syksyäkö ? Vaihtoi siskoni kanssa numeroita. Voi olla syy mummolla perusluuri vanhalla siskollani älypuhelin. Ilmaset netti puhelut. Sepä se. Täytyy sanoa olen katelinen,vihainen ja katkera.. Taas onnistu siskoni minua vanhempi viemän elämästäni ihmisen joka minulle tärkeä.


    • Anonyymi

      En jaksa lähettee ennee kenellekkään. Ehkä tulloo uudet ajat ,jolloin voi etsiä kortin saajia sitten.

      Vaikka nyt en 7han jaksa ymmärtee mutta tiedän kyllä tehneeni jopa joulukortit itse.

      Niitä " lähetin" muutamalle.jos nyt annoin sydämen jouluna jollekkin niin se kyllä haavoittoo...

      Nukun varmoon joulun.

      Haluan vain kuunnella hiljaisuutta..

    • Heh, en. En näe järkeä ruokkia luvattomia tunteitani, enkä myöskään ahdistella niiden kohteeksi joutunutta. Sanon joutunutta, koska musta tuntuu ettei hän oikein tykkää olla kohde. Vibat.

      Muutenkin olen ollut laiska parina vuonna jo lähettelemään kortteja kellekkään. Mielummin otan ja soitan samalla kuulumiset vaihtaen. On kiva kuulla ihmisten ääni, siitä välittyy enemmän kuin tekstistä. Mukava kuulla, kun tuttava nauraa puhuessaan. Tulee hyvä mieli.

    • Anonyymi

      Millaisen kortin haluaisit ihana?

    • Anonyymi

      Voishan sitä lähettää kortin, niin monena jouluna olen meinannut sen tehdä, mutta aina se on jäänyt. Jospa tänä vuonna ei lähetetäkään kortteja vaan voitaisiin toivottaa jouluja ihan kasvotusten. Mitäs sanot, olisko paha?🙂

      • Anonyymi

        Kyllä tiedät vastaukseni

        Taas ahdistaa

        Saisinko lääkettäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedät vastaukseni

        Taas ahdistaa

        Saisinko lääkettäsi

        Kertoisitko mitä mun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt tulla sua halailemaan, mutta kun ei. Hali auttaa aina.🤗


    • Anonyymi

      Kuulostaa sairaalta, en haluais saada sellaista korttia enkä pakettia. Menisi joulu pilalle miettiessä kuka ja mikä, hyi.

      • Anonyymi

        Miten minusta tuntuu, ettei pelkoa.-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minusta tuntuu, ettei pelkoa.-sivusta

        Kyllä saan vain nimellä varustettuja huomionosoituksia. Ei ole pelkoa nimettömistä korteista.


    • Anonyymi

      piirrä joku ihasn omas kortti.

      mikä olisi hyvä nimi sitte4n jollekin: Tuomo-Inkeri Kusinen-Kakkainen.

    • Anonyymi

      Askartelisin mielelläni hänelle joulukortin. Joulumaisema, joka odottaisi jouluaamun yllätystä. 🎅🏻🎄
      https://youtu.be/V6LlUZxErI0

    • Anonyymi

      uusimmat supersankarit voisivat olla Kakka-Konstqapeli , jassimestqri

    • Anonyymi

      Laitan kauniin ja eteerisen kuvan siitä kauneimmasta, siinä saavat sitten yhdessä ihmetellä keneltä on.

      • Anonyymi

        Dickpickeissä ei ole kovinkaan paljon sellaista eteeristä estetiikkaa, mieti nyt vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dickpickeissä ei ole kovinkaan paljon sellaista eteeristä estetiikkaa, mieti nyt vielä

        Tarkoitinkin välilihaa, ja olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitinkin välilihaa, ja olen nainen.

        Arvasin, että aloitat tuon jankutukseen et varmasti ole nainen ja juttujesi perusteella se sinun on aika väsähtänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että aloitat tuon jankutukseen et varmasti ole nainen ja juttujesi perusteella se sinun on aika väsähtänyt

        Arvasin et joku väliliha nainen on asialla. Älä ny ainakaan perheelliselle lähetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin et joku väliliha nainen on asialla. Älä ny ainakaan perheelliselle lähetä.

        Taidat olla niitä välilihanaisia ihan itse ja tuo höpötys käy nuupahtaneeksi eikö kukaan muu jaksa oikein maalituksiisi tarttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä välilihanaisia ihan itse ja tuo höpötys käy nuupahtaneeksi eikö kukaan muu jaksa oikein maalituksiisi tarttua

        Välilihanainn muuten viittaa siihen, että haluaisit itse joidenkin väliin, joten ulkoistat halusi johonkin toiseen, jolla ei ole kaksoiselämääsi osaa eikä arpaa, mutta sinun tuota, tilasi on tullut jo kaikille selväksi ja tästä kuiskutellaan. Jos huomiota hakee, sitä myös saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä välilihanaisia ihan itse ja tuo höpötys käy nuupahtaneeksi eikö kukaan muu jaksa oikein maalituksiisi tarttua

        Tartuit🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä välilihanaisia ihan itse ja tuo höpötys käy nuupahtaneeksi eikö kukaan muu jaksa oikein maalituksiisi tarttua

        Aloitus on persiistä. Kiusanhenki oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartuit🤣

        Mitä tarkoitat tällä tarttumisella? Tarkoitatko sitä, että olet jo tullut tiesi päähän väitteidesi kanssa ja kuvittelet, ettei muut ole tajunneet, että oletkin koko ajan puhunut itsestäsi. Parempi se on herätä todellisuuteen myöhemmin kuin ei milloinkaan, mutta mikään ei selitä sitä, että millä perusteella joku punkero on ylennetty yleistietäjäjäksi ja mikä hänen jutuissaan oli niin johdonmukaista, että tyypit tuli oikeasti elämään jotain alustatodellisuutta nimettömälle foorumille. Sama koskee sitä idän ihmettä tiskin takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä tarttumisella? Tarkoitatko sitä, että olet jo tullut tiesi päähän väitteidesi kanssa ja kuvittelet, ettei muut ole tajunneet, että oletkin koko ajan puhunut itsestäsi. Parempi se on herätä todellisuuteen myöhemmin kuin ei milloinkaan, mutta mikään ei selitä sitä, että millä perusteella joku punkero on ylennetty yleistietäjäjäksi ja mikä hänen jutuissaan oli niin johdonmukaista, että tyypit tuli oikeasti elämään jotain alustatodellisuutta nimettömälle foorumille. Sama koskee sitä idän ihmettä tiskin takaa

        Kaukana sun luulot. Aloitus aiheutti mielipiteitävastaukset aiheutti mielipiteitä ja nyt sitten on kysymys......sinustako. Sulje kone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana sun luulot. Aloitus aiheutti mielipiteitävastaukset aiheutti mielipiteitä ja nyt sitten on kysymys......sinustako. Sulje kone.

        Sekin on muuten jännä, että toiset huutelee vieläkin kummallista korinaa eetteriin naapurille joka ei ainakaan puoleen vuoteen ole ollut sellaiseksi katsottava millään määritelmällä. Idän ihme sentään on harmiton mutisti emojeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on persiistä. Kiusanhenki oot.

        En ole kirjoittanut aloitusta ja et minua sellaisen kirjoittajaksi saa jankuttamalla, mutta kun ei osaa lopettaa niin ei osaa lopettaa. Toiset saattaa kiertää tuollaiset kauempaa, ettei vaan vahingossa tule yhdistetyksi juttuihisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut aloitusta ja et minua sellaisen kirjoittajaksi saa jankuttamalla, mutta kun ei osaa lopettaa niin ei osaa lopettaa. Toiset saattaa kiertää tuollaiset kauempaa, ettei vaan vahingossa tule yhdistetyksi juttuihisi

        Miksi jankutat jollekin radom vastaajalle. Et oikein näe mitä itse teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jankutat jollekin radom vastaajalle. Et oikein näe mitä itse teet.

        No kyllä minä sen verran vastaan jos joku sivustahuutelija väittää minun kirjoittaneen jotakin sellaista mitä en ole kirjoittanut. En tiedä missä pohjaan palaneessa sopassa olet mukana, kun noin kommentoit🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin et joku väliliha nainen on asialla. Älä ny ainakaan perheelliselle lähetä.

        Väilihananainen.. :D Joo en ole lähettelemässä mitään, rauha maahan. :D


    • Anonyymi

      En kyllä häiritsisi ketään nimettömillä korteilla. Miksi ei voi laittaa reilusti nimeä. Vai onko ajatuksena vain kiusanteko.

    • Anonyymi

      Mission impossible nähkääs on jutun nimi.

    • Anonyymi

      Että tervetuloa jutulle jos pokka kestää

      • Anonyymi

        *Istumma alas ja juomma sumpit ym kuumaa jos tunnelma on hieman viileä❤️


    • Anonyymi

      Ihan laitan nimeni kortiin.

    • Anonyymi

      En lähetä kuin tuttaville ja tärkeille ihmisille.

    • Anonyymi

      Ihastus on tärkeä

    • Anonyymi

      Ofelian luritus suurilla fonteilla luciferille.

    • Anonyymi

      urheiluosaston flirttausleikkejä frustraatioon, illuusioiden rustailua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe