munauksista johtuvasta kohusta. Miksi se ei jo lopu ihmetellään SDP:n puoluetoimistolla.
Ovatkohan he noin tyhmiä etteivät tajua että ainut keino kohun lopettamiseen heillä on kenkiä tämä Sanna Marin potkaisemalla vähintään Tampereelle asti.
Onhan he kyllä idiootteja kun antavat tamperelaisille roskaväelle puolueensa johdon, kaikki tietävät keitä tarkoitan.
Eräs ruotsalainen lehti kolumnissaan kertoi juuri ne oikeat asiat tästä Marinista.
Mutta suomalaiset sontasopulit vaan jaksaa nuoleskella Marinin persettä, ja jättää tutkivan journalismin kortin käyttämättä, ettei Sannuli suutu ja mustaksi muutu.
Omatkin jo huolissaan Sanna Marinin
44
907
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai yksi ole se Ilmari jolle Sanna hommasi miehen peräreikää itsenäisyyspäivän kunniaksi? Eiks se oo Tampereelta?
Onks Ilmari sit se joka pitää Sannaa marionettinaan? - Anonyymi
Boomerit, jättäkää jo Sanna ja Ilmari rauhaan.
Teidän aikanne on jo muutenkin mennyttä.- Anonyymi
Haha. Buumereita on suuri enemmistö äänestäjistä, ja heillä on arvot kohdillaan. Vaikea arvostaa ilonpitoa ja juhlimista muiden terveyden kustannuksella, joten koettakaa kestää vaan!
- Anonyymi
Hei,
vaikka saimme Saana Marinilta nimityksen Boomerit, tiedämme jo miten välttää Koronaa ja sen levittämistä, mutta pääministerimme ei vielä noin 2- vuoden sisällä ole sitä oppinut!.
Hänelle pitää antaa erikseen ohjeet ja ohjeistus, apua ei oo todellista.
Hän oli sulkemassa esim. Uudelta maalta liikkumista aikanaan ja nyt hän ei tiennyt, kuultuaan Haaviston tartunnan miten pitää hänen tehdä.
Tämäkö on meidän Suomen pääministeri, voi hyvänen tavaton!!!!!!!!!.
Olisi kysynyt vanhalta Boomerilta!!!!!
Ilkka Kanerva aikanaan erosi henk.kohtaisista tekstiviesteistä ja nyt maailmaa ravisuttava Korona- virus eri variantteineen ei ole käytännön taholla pääministerimme tiedossa miten tehdä jos ollut tekemisissä tartunnan saaneen kanssa.
Mielestäni kyvytön hoitamaan pääministerin tehtäviä.
Miten tämän kääntää hänen edukseen, ei sitten millään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,
vaikka saimme Saana Marinilta nimityksen Boomerit, tiedämme jo miten välttää Koronaa ja sen levittämistä, mutta pääministerimme ei vielä noin 2- vuoden sisällä ole sitä oppinut!.
Hänelle pitää antaa erikseen ohjeet ja ohjeistus, apua ei oo todellista.
Hän oli sulkemassa esim. Uudelta maalta liikkumista aikanaan ja nyt hän ei tiennyt, kuultuaan Haaviston tartunnan miten pitää hänen tehdä.
Tämäkö on meidän Suomen pääministeri, voi hyvänen tavaton!!!!!!!!!.
Olisi kysynyt vanhalta Boomerilta!!!!!
Ilkka Kanerva aikanaan erosi henk.kohtaisista tekstiviesteistä ja nyt maailmaa ravisuttava Korona- virus eri variantteineen ei ole käytännön taholla pääministerimme tiedossa miten tehdä jos ollut tekemisissä tartunnan saaneen kanssa.
Mielestäni kyvytön hoitamaan pääministerin tehtäviä.
Miten tämän kääntää hänen edukseen, ei sitten millään.Boomerit varmistivat SDPn vaalivoiton ja siten Sanna Marinin tulon pääministeriksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boomerit varmistivat SDPn vaalivoiton ja siten Sanna Marinin tulon pääministeriksi...
Sannaa ei äänestetty pääministeriksi. Mummot taas yhtä innoissaan kuin Saara Aallon X-factor - kisasta. Meidän oma Saara ja meidän oma Sanna ja blää, blää.
- Anonyymi
Fiksu kaunis älykäs on meidän pääministeri Sanna Marin .👍👍
- Anonyymi
Se rittää kannattajille ja puolueellekin ilmeisesti, muilta ei ole kysytty.
- Anonyymi
Kello12.25
Ketähän tarkoitat, fiksu voi olla, mutta ei kovin älykäs kun ei tiedä 2- vuoden kokemuksesta miten toimia Koronan leviämisen estämiseksi ilman ohjeistusta joulukuussa 2021.
Voiko tämä olla mahdollista, päiväkodissa jo opetetaan lapsetkin.
Terkut Boomerilta, minä tiedän mitä tekisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kello12.25
Ketähän tarkoitat, fiksu voi olla, mutta ei kovin älykäs kun ei tiedä 2- vuoden kokemuksesta miten toimia Koronan leviämisen estämiseksi ilman ohjeistusta joulukuussa 2021.
Voiko tämä olla mahdollista, päiväkodissa jo opetetaan lapsetkin.
Terkut Boomerilta, minä tiedän mitä tekisin.Eihän kyse ole siitä ettei Sanna Marin tietäisi mitä altistumisen jälkeen kuuluu tehdä, onhan hän itse henkilökohtaisesti kokoustanut näitä sääntöjä ja määreitä.
Kyse on siitä että Sanna Marin on niin äärettömän tyhmä ettei ymmärrä rajoituksia vaikka niitä on itse omalta osaltaan ollut väsäämässä.
Tieto ja ymmärrys ovat tässäkin tapauksessa kaksi eri asiaa. - Anonyymi
Taitaa olla puoluekin yhtä älykästä sakkia.
- Anonyymi
Ruotsalaistoimittaja tylyttää Sanna Marinia ”noloksi klikkienkalastelijaksi”
Kirjoituksen otsikossa Cavallin nimittää Marinia termillä en pinsam klicktorsk, jonka voisi suomentaa ”noloksi klikkienkalastelijaksi”. Ilmaisu olisi mahdollista kääntää vielä rumemmaksi, sillä ”torsk” on ruotsiksi slangisana maksullisten seksipalvelujen käyttäjälle.
Cavallinin mukaan Marin vaikuttaa nauttivan suuresti ajan viettämisestä ja sosiaalisessa mediassa poseeraamisesta julkkisten kanssa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008462411.html - Anonyymi
Arvostus meni ainakin ruotsalaisten silmissä.
Noin siinä käy kun ryhtyy keikuttamaan pääministeri-instituutiota liian rajusti.- Anonyymi
Mitäs se Sanna taas keikuttikaan baarissa itsenäisyyspäivän aattona ... Ja lisäksi myös koronabalanssia, ja kansalaisten uskoa karanteeniohjeisiin.
- Anonyymi
Äänestäjät viimeistään ojentaa Sannaa.Eipä paljon itsenäisyyttä ajatellut kun meni itsenäisyyspäivän aattona juhlimaan.Vaan juhlajumalanpalvelukseen ei mennyt.Niin,hänhän oli karanteenissa ( olevinaan ).Voi hyvin päivää.
- Anonyymi
Tärkeintä oli järjestää homo-Ilmarille miehekästä Stadilaista homopersettä, kun Tampereella ei ole kuin neitiperseitä homoillakaan.
Sanna Marinhan teki omasta mielestään miehekkään teon Ilmarille, maalaispojalle.
Ja sehän on nyt selvästi tärkeämpää kuin joku vitun itsenäisyys, tai itsenäisyyspäivä. - Anonyymi
Mutta ei ollu yökerhossa karanteenissa.Kyllä on maine menny ympäri maailmaa ,eikä vaan Suomessa .Herätkää SDP jos puolue on tärkeä ,teille nauraa jo aidanseipäätkin.
- Anonyymi
Itsenäisyyttä kunnioitti rapulassa maaten.
- Anonyymi
Tehkää niin kuin Sanna,se on nyt in.
Älkää kunnioittaako vanhempia ihmisiä.Älkää olko tietääksennekään Jostain koronarajoituksista.Nyt on akka mennä baariin.
Samoin mitä sitä itsenäisyyttä turhaan juhlistaa,ei se koske meitä " nuoria ".
Tehkää siis kuten minä,älkää kuten minun on valitettavasti viran puolesta sanottava. - Anonyymi
Sanokoot mitä sanovat, mutta demareiden puoluetoimistolla on varmasti valittu varahenkilö sen varalle että tämä mätäkukko Marin on pakko heittää pihalle.
Pääministeripuolueena pysyminen on tärkeämpää demareille kuin joku kaupankassatytteli Tampereelta.
Onhan se aika kummallista että ulkomailla jo kirjoitetaan Sanna Marinin perseen nuolemisista. Ei tunne Suomen historia mitään vastaava.- Anonyymi
Naiset jyrää!! Äänestäkää vaan naisia joka hemmetin johtavaan paikkaan!! 😝
- Anonyymi
Sanna hyvä,anteeksi voi antaa mutta ei unohtaa.Ihmiset tulevat aina muistamaan hänet bile Sannana.Ai niin,se pääministeri joka....
- Anonyymi
Onko niin, että kun pyytää anteeksi, niin se on aina siinä? Mitään poliittista vastuuta ei tarvitse kantaa. Aika helppoa hommaa.
- Anonyymi
Aivan,anteeksi pyyntö harjoiteltu peilin edessä.Sanoi vain kun niin on tapana.Ajatteliko tosiaan että juttu päättyy tähän.
Aamiaiskulu sotkukin on vielä selvittämättä.Seliitystä ei ole vielä laadittu.
Uskooko tosiaan että kun aikaa kuluu niin asiat unohtuu. - Anonyymi
Ei tarvitse enää kenenkään välittää yhtään mitään mistään rajoituksista missään.
Kansa voi noudattaa Sanna Marinin esimerkkiä.
Ei haittaa oletko koronan kantaja, tai altistunut sille, ravinteliin vaan huomenillalla.
Ja jos poke tulee jotakin selittelemään ettei tanssilattialle mennä pullojen tai minkään alkoholiannoksen kanssa, niin keskisormi pystyyn reilusti, koska meillä on siihenkin Sanna Marinin esimerkki, ja silloin se on sallittua.
Ja jokaisesta ravintelista pitää saada viinaa yli kello neljän, mistään riippumatta.
Ja vain homot rokottelee toisiaan perseeseen. - Anonyymi
Mutta Sanna Marin on sentään hyvännäköinen nainen.
- Anonyymi
No menkööt sitten missikisoihin. Mitä se pääministeriksi änkee kun ei ole siihen edellytyksiä!
- Anonyymi
Liian laihaksi on itsensä päästänyt.
- Anonyymi
Nyt täytyy sanoa että edes käynti optikolla ei enää sinua auta. Osta valkoinen teleskooppikeppi, sellainen sokeainkeppi.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menkööt sitten missikisoihin. Mitä se pääministeriksi änkee kun ei ole siihen edellytyksiä!
Persejalkatyttö ei pärjäisi missikisoissa.
- Anonyymi
SDP:n jäsenistön keski-ikä on 70-vuotta. Marin sahaa omaa oksaa noilla boomeripuheillaan.
- Anonyymi
Sanna kävi Ina Mikkolan kirjan julkistamistilaisuudessa.
Mikkola on julkaisut seuraavat kirjat:
-Runkkarin käsikirja 2020
-Valtakirja 2021 - Anonyymi
No nyt olet kyllä täysin oikeassa. Sanna Marin on löylynlyömä kasa paskaa.
- Anonyymi
Miksi Marin ei tervehdi kaikkia puoluetovereitaan?
- Anonyymi
Sannan karu lapsuus lepakkoluolassa näkyy nyt. Teini-ikä jäi väliin.
- Anonyymi
Liian itsevarma. Pitäisi osata ottaa muitakin huomioon.
- Anonyymi
Sanna pääsi biletyksensä ansiosta maailman maineeseen.
Nyt kannattaa jatkaa samalla linjalla, ettei kuuluisuus ja suosio häviä. - Anonyymi
Mistä poliittisista ansioista Marin tunnetaan maailmalla? Siis niistä, jotka hän on ihan yksin saanut aikaan.
- Anonyymi
No tuota ........
Niin, tietenkin pitää muistaa ..............
Ja onhan hän ............
Ja suurin polittinen saavutushan(samalla munaus) on kun pääsi kassatyttelin hommista pääministeriksi, ja munasi oikein reilusti pääministeri-instituutin maineen, ryyppäämällä, vittuilemalla vanhemmalle kansanosalle, syömällä salakavalasti ilmaisin kansan kukkarosta 14 000 euron edestä ja osasi olla ymmärtämättä koronasäännöksiä mitä oli itse tekemässä, joten tyhmäkin on kuin vasemmanjalan saapas.
Ja nythän pääministerin virka-asunto on saatu muutettua homojen, lesbojen transujen, eläimiin sekaantujien bilemestaksi, missä ilmainen viina virtaa ja sekasaunassa paska panon jälkeen haisee.
Ennenhän se oli virka-asunto, ja pääministerit joutuivat hoitamaan mahdolliset irstailunsa omissa yksityisissä asunnoissaan.
- Anonyymi
Kukaan ei saa yksin aikaiseksi yhtään mitään. Taustalla on kymmeniä avustajia ja muuta virkamieskuntaa, jotka tekevät sitä taustatyötä, että jotain saataisiin aikaiseksi.
- Anonyymi
Ja vapaa ajallakaan tämä Marin ei saa mitään aikaiseksi.
Tarvitaan kymmeniä homoja, lesboja, transuja ja muun sukupuolisia jotta Marin saa edes kunnon ryyppyjuhlat pystyyn.
On se saamaton ämmä. Saako lie munaakaan koskaan.
- Anonyymi
Veronmaksajat sponsoroi sukupuolten kieroumia. https://www.is.fi/viihde/art-2000008470626.html
- Anonyymi
Minä olen huolissani tästä koronatilanteesta. Marin ehti jo julistaa syyskuun 24. päivä, että korona on lähes selätetty. Hän julisti, että "nyt saa mennä, kokea ja tehdä".
Hän noudatti sitä itse ja moni muu perässä. Nyt koronaluvut ( omicron) ovat tapissa.
Onko hän nyt huolissaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760