48 Vuotias Raskaana. On kyllä älytön ratkaisu !! 48v..
0Äänestä
Anonyymi
En usko että tuo sinulle lastaa hoitoon. Ole rauhassa.
1Äänestä
Anonyymi
Onhan sitä ennenkin lapsia saatu vanhemmalla iällä
1Äänestä
Anonyymi
Onnea hänelle❤! En kyllä jaksaisi t. 50v
0Äänestä
Anonyymi
Yrittäneet lasta vuositolkulla on ihana asia kun nyt odottaa vauvaa.Onnea!♥️
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on vanhus kun lapsi on parikymppinen . Karmeaa
1Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä oli 52 kun synnyin äiti 43..mitä karmeaa siinä on....Monelta vanhemmat häipyy eron tai kuoleman takia eri ikäisinä...Minulla oli ihanat vanhemmat....kylläkin 9 vanhempaa sisarusta......vanhimpaan ikäero 24 vuotta ..Nuorena nykyisin ei lasta kannattais hankkiakkaan kun elämän houkutukset on vielä kokematta ja lapsi jää vaille kodin huomaa...
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi on todennäköisesti vaikeasti vammainen. Ei ole tervettä eikä viisasta hankkia noin älyttömän wanhana lasta.
1Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä oli 52 kun synnyin äiti 43..mitä karmeaa siinä on....Monelta vanhemmat häipyy eron tai kuoleman takia eri ikäisinä...Minulla oli ihanat vanhemmat....kylläkin 9 vanhempaa sisarusta......vanhimpaan ikäero 24 vuotta ..Nuorena nykyisin ei lasta kannattais hankkiakkaan kun elämän houkutukset on vielä kokematta ja lapsi jää vaille kodin huomaa...
Samaa mieltä, kaikki eukot vois vasta noin 50 v hankkia ekan ja vikan penskan , näin ei työnantaja joudu kärsimään naisten poissaoloista, näin saa työntekijöistä kaiken irti parhaassa iässä ja ei joudu maksamaan siitä, kun kerran ja takuulla eukko tulee töihin takas, kun ikää yli 50 , ei pidä pitkää lapsivapaata, koska yli 50 v on vaikea työllistyä jos jää pitkään pois työelämästä.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi on todennäköisesti vaikeasti vammainen. Ei ole tervettä eikä viisasta hankkia noin älyttömän wanhana lasta.
Sinä olet ainakin tunnevammainen, kun viitsit edes kirjoittaa tuollaista. Mieti vähän !
0Äänestä
Anonyymi00061
Anonyymi kirjoitti:
Vissiin tuli kuitenkin terve lapsi?
0Äänestä
Anonyymi
Lauran paikat on suomalaisille tuttuja kotimaisista elokuvista.
0Äänestä
Anonyymi
Vanhakin pannu hörähtää tulille kun tarpeeksi pökkää halkoa sisään.T. Pakkasukko
0Äänestä
Anonyymi
Aika itsekästä noinkin iäkkäänä synnyttää lapsi. Muttä siitä huolimatta, onnea odotukseen ja tulevaan elämään pienen lapsen kanssa. Ei niitä näyttelijan töitä enää taida oikein olla jaossa sitten kun äitiyslomat pidetty.
0Äänestä
Anonyymi
Lapsettomista aina sanotaan, että ovat itsekkäitä. Ei näköjään riitä sekään, että jotkut yrittävät lasta loppuun asti.
Ota näistä selvää. Niin tai näin, aina väärinpäin!
0Äänestä
Anonyymi
Miten niin itsekästä. 68 vuotiaana nainen on ihan hyväkuntoinen ja lapsi on silloin 20 v. Jonkun äitikin on kuollut 40 vuotiaana... 7kymppinen äiti on varmasti läsnä enemmän nuoren aikuisen elämässä kuin viidenkympinvillitys-mutsi/faija.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin itsekästä. 68 vuotiaana nainen on ihan hyväkuntoinen ja lapsi on silloin 20 v. Jonkun äitikin on kuollut 40 vuotiaana... 7kymppinen äiti on varmasti läsnä enemmän nuoren aikuisen elämässä kuin viidenkympinvillitys-mutsi/faija.
Ja jos tarkoitit että 49 vuotias ei pärjää pienen lapsen kanssa niin olet kyllä ihan metsässä kasvanut ikärasisti. Heh.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos tarkoitit että 49 vuotias ei pärjää pienen lapsen kanssa niin olet kyllä ihan metsässä kasvanut ikärasisti. Heh.
Koitahan ajatella asioita lapsen näkökulmasta. Kun menee kouluun niin äiti jo 55 vuotias, muiden koulukavereiden äidit jotain 35 vuotiaita. Kun on aika saada ylioppilastodistus niin mummohan sieltä tulee äidin sijasta onnittelemaan lapsukaistaan.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan kysymys ole ehkä pärjäämisestä,mutta kyllä tuon ikäiselle naiselle on pikkuvauva aika yöheräämisineen kaikkineen todella raskasta vaikka olisi hyväkuntoinenkin äiti.tiedän monia 4 kymppisiä äitejä,joille tullut yllätyksenä miten kova homma se on pikkuvauvaa niilläkin kilometreillä herätä yöllä monta kertaa syöttämään.Olen sitä mieltä itse,että jo 48 vuotiaan naisen kuuluu elää ihan eri kuin pikkuvauva arkea.itse tulin mummiksi 42 vuotiaana.ja sitäpaitsi vaihdeviodet kolkuttelee ihan just ovella jo tuossa iässä.hoidat siinä sitten taaperoa kuumiss aalloissa.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan kysymys ole ehkä pärjäämisestä,mutta kyllä tuon ikäiselle naiselle on pikkuvauva aika yöheräämisineen kaikkineen todella raskasta vaikka olisi hyväkuntoinenkin äiti.tiedän monia 4 kymppisiä äitejä,joille tullut yllätyksenä miten kova homma se on pikkuvauvaa niilläkin kilometreillä herätä yöllä monta kertaa syöttämään.Olen sitä mieltä itse,että jo 48 vuotiaan naisen kuuluu elää ihan eri kuin pikkuvauva arkea.itse tulin mummiksi 42 vuotiaana.ja sitäpaitsi vaihdeviodet kolkuttelee ihan just ovella jo tuossa iässä.hoidat siinä sitten taaperoa kuumiss aalloissa.
Tuo ”itse tulin mummiksi 42-vuotiaana” kertoo jo kaiken olennaisen…
0Äänestä
Anonyymi
Oikein ap:lle. Aina olet kauhistelemassa niitä ryppysiä akkoja. Kyllä luonto tietää.
0Äänestä
Anonyymi
Olen myös 48 v...ja sain päivään kummasti lisää virtaa että tässä iässä voisi vielä lapsen hankkia..jee jee ei muuta kuin miestä etsimään ja vauveli alulle.
Olen 52 ja raskaana. Seksiä on niin paljon tässä iässä. Ja Onnea Laura💗💗💗💗💗💗. Hieno. Ei kuulu muille kenenkään raskaus tai ikä.
0Äänestä
Anonyymi
Toiset saa lapsia vielä noin vanhoina , minulta tuo lastenteko jäi kokematta, kun aloitin haluun lasta vasta 45v ,ei tullut ja vaihdevuodet alkoi jo 48 v siihen loppu vauvojen saaminen.
0Äänestä
Anonyymi
Laurahan on niin nuorekas ja timmissä kunnossa. Ei ihmetytä ollenkaan raskautuminen. Hyvää odotusaikaa!
0Äänestä
Anonyymi
Naomi Cambell. Lapsi 50 v.
0Äänestä
Anonyymi
Nykyään tuossa iässä synnyttäjä ei ole super harvinainen.
Ystäväni synnytti samassa iässä. Siitä on aikaa 35 vuotta. Silloin se vähän nostatti kulmakarvoja.
Ei ole lähelläkään mummoikää nykyään. Ihana asia lapsen saaminen❤️
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä gynet sanoo, että vanhojen naisten munasolut on myös jo vanhoja ja siksi tarvitaan hormonihoitoja auttamaanasiaa, minulla alkoi jo vaihtarit 48 vainakaanminä en olis ilman apuja saanut enää vauvaa
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä olin jo isoäiti 46v , enkä näyttänyt mitenkään isoäidiltä, kun edelleen painan 50 kg ja liikun paljon sekä käyn kuntosalilla .Isoäiti silti olen ja ylpeä siitä.
0Äänestä
Anonyymi00061
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä olin jo isoäiti 46v , enkä näyttänyt mitenkään isoäidiltä, kun edelleen painan 50 kg ja liikun paljon sekä käyn kuntosalilla .Isoäiti silti olen ja ylpeä siitä.
Itsestäni tuli kanssa isoäiti 46-vuotiaana. Lapsenlasta hoidin kun olin sairaseläkkeellä ja vanhempien äitiyslomat loppui. Nyt tuo lapsi jo aikuinen.
0Äänestä
Anonyymi
Sukulaitätini sai lapsensa 44 ja 47 vuotiaana. Ei ole ollenkaan ihmeellistä. nuorekas älykäs äiti. JA varakas. Joku saa vauvan 15-19 vuotiaana. Se on aika kaameeta! Ja kylläh nekin pärjää vaikka siinä iässä pitäsi olla pussikaljalla puistossa.
0Äänestä
Anonyymi
Tiesitkö että ihonväri ja uskonto eivät ole sama asia…?
0Äänestä
Anonyymi
Ei kiinnosta viiitunkaan vertaa...hahaha
T: Lapseton Porsas
0Äänestä
Anonyymi
Kun on hoikka ja hyvässä kunnossa, ei tuo ole ikä eikä mikään hankkia lapsi. Moni on jo päälle kolmikymppisenä mummoutunut ja maho läski.
0Äänestä
Anonyymi
Minäkin olen timmissä kunnossa ,käyn salilla ja juoksen joka päivä, mutta vaihdevuodet jo kunnolla alkanut olen 49 v eikä menkkoja enää vuoteen ollut. Ei se nyt kunnosta ole kiinni ,vaan onko vielä hedelmällinen tuossa iässä.
0Äänestä
Anonyymi
Upea nsinen ja hyvä näköisenä säilynyt ja toivotaan et lapsi on terve ja äitikin voi hyvin synnytyksen jälkeen. 💐
0Äänestä
Anonyymi
Höpö höpö ei se kunto siihen vaikuta onhan Krista Kiurukin ekaa kertaa raskaana ja aina ollut rapakuntoinen lihava nainen, ja ikää 47v ,mutta lääketiede saa raskaaksi vaikka vaihdevuodet aikoja sitten ylittäneen 70 vuotiaan mummon ,kunhan vaan on kohtu ja munasarjat olemassa. Hormonihoidot on keksitty ja myös monet pakastaa munasolujaan tulevaisuutta varten ja koeputkihedelmöityksetkin on keksitty.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ei se kunto siihen vaikuta onhan Krista Kiurukin ekaa kertaa raskaana ja aina ollut rapakuntoinen lihava nainen, ja ikää 47v ,mutta lääketiede saa raskaaksi vaikka vaihdevuodet aikoja sitten ylittäneen 70 vuotiaan mummon ,kunhan vaan on kohtu ja munasarjat olemassa. Hormonihoidot on keksitty ja myös monet pakastaa munasolujaan tulevaisuutta varten ja koeputkihedelmöityksetkin on keksitty.
Intiassa saatiin yksi 70 vuotias nainen raskaaksi kepulikonsteilla , hoidoilla ja lahjoituteilla munasoluilla, hänellä itsellään niitä soluja ei tietenkään enää ollut, terve lapsi syntyi, näin joku iltapäivälehti kirjoitti noin vuosi takaisin.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intiassa saatiin yksi 70 vuotias nainen raskaaksi kepulikonsteilla , hoidoilla ja lahjoituteilla munasoluilla, hänellä itsellään niitä soluja ei tietenkään enää ollut, terve lapsi syntyi, näin joku iltapäivälehti kirjoitti noin vuosi takaisin.
Niin syntyi terve, kun käytettiin nuoremman munasoluja. Kohtu on vain kasvualusta. Geenit ovat munasolussa ja siittiöissä.
0Äänestä
Anonyymi
Näyttelijäkorkeakoulun hedelmiä.
0Äänestä
Anonyymi
Minun mummini synnytti nuorimman lapsensa muutamaa kuukautta vajaa viisikymppisenä, oli perheen kolmastoista lapsi.
0Äänestä
Anonyymi
Kammottavaa lapsen kannalta. Tuhat syytä miksi kammottavaa.
0Äänestä
Anonyymi
Ei tarvitse enää näyttämöllä pyöriä.Saa enemmän palkkaa kaikenmaailman tukiaisista.Äitiystuki hoitotuki yms.Kertyy sievoinen summa joka kuukausi.
0Äänestä
Anonyymi
Sinulla ei taida olla lapsia… ei noilla tuilla pitkälle pötkitä (eikä niitä saa useampaa samanaikaisesti). Yleensä fiksut ihmiset ovat kuitenkin saaneet säästöjä aikaiseksi tuossa iässä.
0Äänestä
Anonyymi
👍👍
0Äänestä
Anonyymi
No, jos hänellä on rakastava aviomies, talous kunnossa, terveys kunnossa ja heillä on omasta mielestään vielä tilaa yhdelle tulokkaalle, niin mikäpä siinä.
0Äänestä
Anonyymi
Ihminen voi sairastua koska tahansa, vaikka, kuinka vaalisi terveellisiä elämäntapoja, syöpä esim voi silti iskeä.
0Äänestä
Anonyymi
On voinut myös olla yllätysraskaus eikä ole halunnut aborttia. Jäitä hattuun.
0Äänestä
Anonyymi
Toivottavasti lapsi ei ole vammainen kun on vanha synnyttäjä.
1Äänestä
Anonyymi
Vanhukset tekee vielä lapsia ja saattavat lapsen koulutaipaleelle kävelykepin kanssa, tai rollaattoriin nojaten. Rennykin miltei 70 vuotias, kun lapsensa menee kouluun.
1Äänestä
Anonyymi00061
Jaa että lapsen isä vielä 10 vuotta vanhempi eli lähes 6 kymppinen kun lapsi syntyi. Jos olisi ollut ensimmäinen miehelle niin vielä jotenkin ymmärtäisi mutta kun silläkin on jo lapsi ennestään....ihmettelen.
0Äänestä
Anonyymi00060
Jos nainen on hoitanut itseään hyvin ei ole ihme jos on raskaana. Hienoa ja varmasti parempi iäkäs äiti kun joku teinihörhö
Aika paljon täällä keskustellaan siitä, minkä ikäisenä lapsia pitäisi saada. Mielestäni pelkkä vanhemman ikä ei kuitenkaan kerro, millaisen kasvuympäristön lapsi saa. Tärkeintä on turvallinen ja rakastava perhe.
Laura Malmivaaran perhe-elämässä kiinnostavaa on myös uusperheen arki ja parisuhde. Hänen puolisostaan ja perhetilanteestaan löytyy lisätietoa tästä artikkelista:
Minusta olisi kiinnostavampaa keskustella siitä, miten erilaiset perhemuodot toimivat käytännössä, kuin arvioida vanhemmuutta pelkän iän perusteella. Mitä muut ajattelevat?
Katri Saarikivi on kiinnostava henkilö erityisesti aivotutkimuksen, empatian ja ihmisten välisen vuorovaikutuksen näkökulmasta. Hänen tutkimustyönsä herättää paljon ajatuksia siitä, miten ymmärrämme toisiamme.
Vastaukset 60
Vanhimmat
48 Vuotias Raskaana. On kyllä älytön ratkaisu !! 48v..
En usko että tuo sinulle lastaa hoitoon. Ole rauhassa.
Onhan sitä ennenkin lapsia saatu vanhemmalla iällä
Onnea hänelle❤! En kyllä jaksaisi t. 50v
Samaa mieltä, kaikki eukot vois vasta noin 50 v hankkia ekan ja vikan penskan , näin ei työnantaja joudu kärsimään naisten poissaoloista, näin saa työntekijöistä kaiken irti parhaassa iässä ja ei joudu maksamaan siitä, kun kerran ja takuulla eukko tulee töihin takas, kun ikää yli 50 , ei pidä pitkää lapsivapaata, koska yli 50 v on vaikea työllistyä jos jää pitkään pois työelämästä.
Sinä olet ainakin tunnevammainen, kun viitsit edes kirjoittaa tuollaista. Mieti vähän !
Vissiin tuli kuitenkin terve lapsi?
Lauran paikat on suomalaisille tuttuja kotimaisista elokuvista.
Vanhakin pannu hörähtää tulille kun tarpeeksi pökkää halkoa sisään.T. Pakkasukko
Aika itsekästä noinkin iäkkäänä synnyttää lapsi. Muttä siitä huolimatta, onnea odotukseen ja tulevaan elämään pienen lapsen kanssa. Ei niitä näyttelijan töitä enää taida oikein olla jaossa sitten kun äitiyslomat pidetty.
Lapsettomista aina sanotaan, että ovat itsekkäitä. Ei näköjään riitä sekään, että jotkut yrittävät lasta loppuun asti.
Ota näistä selvää. Niin tai näin, aina väärinpäin!
Miten niin itsekästä. 68 vuotiaana nainen on ihan hyväkuntoinen ja lapsi on silloin 20 v. Jonkun äitikin on kuollut 40 vuotiaana...
7kymppinen äiti on varmasti läsnä enemmän nuoren aikuisen elämässä kuin viidenkympinvillitys-mutsi/faija.
Koitahan ajatella asioita lapsen näkökulmasta. Kun menee kouluun niin äiti jo 55 vuotias, muiden koulukavereiden äidit jotain 35 vuotiaita. Kun on aika saada ylioppilastodistus niin mummohan sieltä tulee äidin sijasta onnittelemaan lapsukaistaan.
Tuo ”itse tulin mummiksi 42-vuotiaana” kertoo jo kaiken olennaisen…
Oikein ap:lle. Aina olet kauhistelemassa niitä ryppysiä akkoja. Kyllä luonto tietää.
Olen myös 48 v...ja sain päivään kummasti lisää virtaa että tässä iässä voisi vielä lapsen hankkia..jee jee ei muuta kuin miestä etsimään ja vauveli alulle.
Ei kai sulla kastu enää ku jalat suihkussa
Ei ikinä noin vanhana.
Onnea Lauralle! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/54968995-790f-4a28-866e-6ff090016133
Olen 52 ja raskaana. Seksiä on niin paljon tässä iässä. Ja Onnea Laura💗💗💗💗💗💗. Hieno. Ei kuulu muille kenenkään raskaus tai ikä.
Toiset saa lapsia vielä noin vanhoina , minulta tuo lastenteko jäi kokematta, kun aloitin haluun lasta vasta 45v ,ei tullut ja vaihdevuodet alkoi jo 48 v siihen loppu vauvojen saaminen.
Laurahan on niin nuorekas ja timmissä kunnossa.
Ei ihmetytä ollenkaan raskautuminen.
Hyvää odotusaikaa!
Naomi Cambell. Lapsi 50 v.
Nykyään tuossa iässä synnyttäjä ei ole super harvinainen.
Ystäväni synnytti samassa iässä. Siitä on aikaa 35 vuotta.
Silloin se vähän nostatti kulmakarvoja.
Onneksi lääketiede avittaa noita mummoikäisiä raskaaksi.
Kyllä gynet sanoo, että vanhojen naisten munasolut on myös jo vanhoja ja siksi tarvitaan hormonihoitoja auttamaanasiaa, minulla alkoi jo vaihtarit 48 vainakaanminä en olis ilman apuja saanut enää vauvaa
Itsestäni tuli kanssa isoäiti 46-vuotiaana.
Lapsenlasta hoidin kun olin sairaseläkkeellä ja vanhempien äitiyslomat loppui. Nyt tuo lapsi jo aikuinen.
Sukulaitätini sai lapsensa 44 ja 47 vuotiaana. Ei ole ollenkaan ihmeellistä. nuorekas älykäs äiti. JA varakas.
Joku saa vauvan 15-19 vuotiaana. Se on aika kaameeta! Ja kylläh nekin pärjää vaikka siinä iässä pitäsi olla pussikaljalla puistossa.
Tiesitkö että ihonväri ja uskonto eivät ole sama asia…?
Ei kiinnosta viiitunkaan vertaa...hahaha
T: Lapseton Porsas
Kun on hoikka ja hyvässä kunnossa, ei tuo ole ikä eikä mikään hankkia lapsi. Moni on jo päälle kolmikymppisenä mummoutunut ja maho läski.
Minäkin olen timmissä kunnossa ,käyn salilla ja juoksen joka päivä, mutta vaihdevuodet jo kunnolla alkanut olen 49 v eikä menkkoja enää vuoteen ollut.
Ei se nyt kunnosta ole kiinni ,vaan onko vielä hedelmällinen tuossa iässä.
Upea nsinen ja hyvä näköisenä säilynyt ja toivotaan et lapsi on terve ja äitikin voi hyvin synnytyksen jälkeen. 💐
Höpö höpö ei se kunto siihen vaikuta onhan Krista Kiurukin ekaa kertaa raskaana ja aina ollut rapakuntoinen lihava nainen, ja ikää 47v ,mutta lääketiede saa raskaaksi vaikka vaihdevuodet aikoja sitten ylittäneen 70 vuotiaan mummon ,kunhan vaan on kohtu ja munasarjat olemassa.
Hormonihoidot on keksitty ja myös monet pakastaa munasolujaan tulevaisuutta varten ja koeputkihedelmöityksetkin on keksitty.
Niin syntyi terve, kun käytettiin nuoremman munasoluja. Kohtu on vain kasvualusta. Geenit ovat munasolussa ja siittiöissä.
Näyttelijäkorkeakoulun hedelmiä.
Minun mummini synnytti nuorimman lapsensa muutamaa kuukautta vajaa viisikymppisenä, oli perheen kolmastoista lapsi.
Kammottavaa lapsen kannalta. Tuhat syytä miksi kammottavaa.
Ei tarvitse enää näyttämöllä pyöriä.Saa enemmän palkkaa kaikenmaailman tukiaisista.Äitiystuki hoitotuki yms.Kertyy sievoinen summa joka kuukausi.
Sinulla ei taida olla lapsia… ei noilla tuilla pitkälle pötkitä (eikä niitä saa useampaa samanaikaisesti). Yleensä fiksut ihmiset ovat kuitenkin saaneet säästöjä aikaiseksi tuossa iässä.
👍👍
No, jos hänellä on rakastava aviomies, talous kunnossa, terveys kunnossa ja heillä on omasta mielestään vielä tilaa yhdelle tulokkaalle, niin mikäpä siinä.
Ihminen voi sairastua koska tahansa, vaikka, kuinka vaalisi terveellisiä elämäntapoja, syöpä esim voi silti iskeä.
On voinut myös olla yllätysraskaus eikä ole halunnut aborttia. Jäitä hattuun.
Toivottavasti lapsi ei ole vammainen kun on vanha synnyttäjä.
Vanhukset tekee vielä lapsia ja saattavat lapsen koulutaipaleelle kävelykepin kanssa, tai rollaattoriin nojaten. Rennykin miltei 70 vuotias, kun lapsensa menee kouluun.
Jaa että lapsen isä vielä 10 vuotta vanhempi eli lähes 6 kymppinen kun lapsi syntyi.
Jos olisi ollut ensimmäinen miehelle niin vielä jotenkin ymmärtäisi mutta kun silläkin on jo lapsi ennestään....ihmettelen.
Jos nainen on hoitanut itseään hyvin ei ole ihme jos on raskaana. Hienoa ja varmasti parempi iäkäs äiti kun joku teinihörhö
Aika paljon täällä keskustellaan siitä, minkä ikäisenä lapsia pitäisi saada. Mielestäni pelkkä vanhemman ikä ei kuitenkaan kerro, millaisen kasvuympäristön lapsi saa. Tärkeintä on turvallinen ja rakastava perhe.
Laura Malmivaaran perhe-elämässä kiinnostavaa on myös uusperheen arki ja parisuhde. Hänen puolisostaan ja perhetilanteestaan löytyy lisätietoa tästä artikkelista:
https://suomitrend.fi/laura-malmivaara-puoliso/
Minusta olisi kiinnostavampaa keskustella siitä, miten erilaiset perhemuodot toimivat käytännössä, kuin arvioida vanhemmuutta pelkän iän perusteella. Mitä muut ajattelevat?
Katri Saarikivi on kiinnostava henkilö erityisesti aivotutkimuksen, empatian ja ihmisten välisen vuorovaikutuksen näkökulmasta. Hänen tutkimustyönsä herättää paljon ajatuksia siitä, miten ymmärrämme toisiamme.
Myös Katri Saarikiven ja Janne Saarikiven mahdollinen sukulaisuus on kiinnostava kysymys. Aiheesta löytyy lisätietoa täältä: https://suomitrend.fi/katri-saarikivi-janne-saarikivi/
Mitä mieltä olette, miksi tutkijoiden henkilökohtaiset taustat kiinnostavat ihmisiä joskus yhtä paljon kuin heidän työnsä?
Voi synnyttä nykyaikana vanhanakin ja on tarkka seuranta koko raskauden ajan odottaville äideille.