Mua ei pelota Kuhmoissa yhtään. Täällä ei ole vielä ollut yhtään jatkotartuntaa, ellei perheen sisäisiä lasketa. Niitä tulee aina, mutta niistä ei ole vaaraa ulkopuolisille. Mutta täällä on hoidettu niin kovin hyvin nuo vähäiset koronatapaukset, että taputukset kaikille terveydenhuollon henkilöille ja päättäjille. Nytkin tuo kouluhomma oli erittäin asiallisesti ja nopeasti hoidettu. Ei jatkotartuntoja.
Kuhmoinen hoitaa koronaa kiitettävästi
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Sattumaa, sattumaa, sattumaa! Pelkkää sattumaa. Loppuu nuo satuilut, kun osuu pahempi ryväs, johon ei väliin vaan kerkee kukaan terveysviranomainen kadoksissa olevalla puhelimellaan.
- Anonyymi
Realismia !
- Anonyymi
Tuohon on törmännyt nyt lähes toistuvasti. Mitä noilla päättäjien kehuilla koitatte piilotella? Onko tehty tai ollaanko tekemässä joitain huonoja päätöksiä? Pikkukunnan päättäjät eivät voi tehdä mitään muuta koronan suhteen kuin toimia vastuullisesti ja korkeintaan fiksuja kolumneja paikallislehteen.
- Anonyymi
"Pikkukunnan päättäjät eivät voi tehdä mitään muuta koronan suhteen kuin toimia vastuullisesti"
Ei sulkia hattuun ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pikkukunnan päättäjät eivät voi tehdä mitään muuta koronan suhteen kuin toimia vastuullisesti"
Ei sulkia hattuun !Mun tuttu valtuutettu sanoi siirtävänsä joululahjaostokset nyt kokonaan verkkokauppaan koronan takia. SDP!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tuttu valtuutettu sanoi siirtävänsä joululahjaostokset nyt kokonaan verkkokauppaan koronan takia. SDP!
Ei se pelkkä joulu vaan ne 364 päivää joulujen välissä ratkaisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pelkkä joulu vaan ne 364 päivää joulujen välissä ratkaisee
Et ole tainnut huomata, mutta jouluostoksia tehtiin vanhassa maailmassa, ennen koronaa siis, useampana päivänä kuin yhtenä. Ja niin tehdään nykyäänkin, kiitos verkkokaupan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057