näytän väsyneeltä ja sinäkin vähän. Eikö voitas vaan nukkua kiinni toisissamme paksun peiton alla pari viikkoa?
Olen väsynyt
42
667
Vastaukset
- Anonyymi
Voitais, joulomallahan tuohon ois aikaa ;)
- Anonyymi
Tosin sinä taidat olla jouluna kaukana joten ei onnistu, höh..
- Anonyymi
En ole jouluna missään kaukana. Mitään lomia odotella. Et vaan ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole jouluna missään kaukana. Mitään lomia odotella. Et vaan ole hän.
Nuku puolisosi kaa, vaikka vuosi putkeen! Älä muita häiritze!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuku puolisosi kaa, vaikka vuosi putkeen! Älä muita häiritze!
No kun mulla ei ole sellaista tällä hetkellä. Ja ainoa kenen kanssa nukkuisin on tuo kenelle kirjoitin. Lopeta muiden kiusaaminen tai minä seison joku päivä ovellasi ja sitten vastaan näistä suoraan minulle.
- Anonyymi
Olen todella väsynyt. Pakko jaksaa tämäkin ilta painaa. Vaikka sinne peiton alle kömpisin hänen kanssaan ja nukkuisin kevääseen saakka.
- Anonyymi
Minä silittelisin ja suukottelisin häntä kun välillä herättäisiin tähän päivään.
Jaksamista iltaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä silittelisin ja suukottelisin häntä kun välillä herättäisiin tähän päivään.
Jaksamista iltaasi.Olen vähän alamaissa, enkä oikein jaksa tehdä fyysisiä harjoituksia
Voin nukkua silloin, kun nukuttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vähän alamaissa, enkä oikein jaksa tehdä fyysisiä harjoituksia
Voin nukkua silloin, kun nukuttaaNo sittenhän sinä vaihduit lennosta, kun vastasin tuolle joka ei pääse nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksamista iltaasi.Kiitos. Sinun sanoillasi jaksan tämän illan työssäni. Kiitos ja halaus. :)
- Anonyymi
Kömpisin H naisen peiton alle tosi mielelläni. Tv. K mies
- Anonyymi
En tarvi unilääkettä.
- Anonyymi
Tule vaan kulta. Sehän on sun paikka. Jos olet se mun K :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvi unilääkettä.
Tuo oli sivusta. älä välitä siitä.
- Anonyymi
Ihanaa uinua sylikkäin kuin pieni vauva unituhinaa tuottaen ja kuullen.
- Anonyymi
Niinpä sen rakkaimman kanssa.
- Anonyymi
En saanut yöllä nukuttua kunnolla kun en voinut käyttää uniapneakonetta.
- Anonyymi
Miksi et voinut käyttää sitä konetta? Pakkanenko estää?
- Anonyymi
hui ei hyvä sinulle
n sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voinut käyttää sitä konetta? Pakkanenko estää?
Mulla tuli nenästä verta niin en uskaltanut. Viime yönä se oli taas päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hui ei hyvä sinulle
n sivuNiinpä. Silloin on aamulla väsyneempi kuin nukkumaan käydessä kun katkoilee hengitys koko ajan.
- Anonyymi
Voi tulla ylimääräistä b-vitamiinin tarvetta.
- Anonyymi
Otetaan sitä purkista.
- Anonyymi
Niin mäkin hyvin väsynyt, voisin nukahtaa lopullisesti
- Anonyymi
Älähän nyt. Kevät tulee taas pian.
- Anonyymi
Mä en pysty nukkua ja musta näkee sen. Joskus mä haaveilen hänen kanssaan nukkumisesta. Mulla on vain niin mukava ja hyvä olla hänen kanssaan, että se tuntuu siltä, kuin olisi kaikki kohdallaan ja oikein. Ehkä mä saisin viimein rauhan, jos saisin halata häntä ja nukahtaa hänen hiustensa tuoksuun.
- Anonyymi
Kai vielä joskus...
- Anonyymi
Sitten se kannattaa toteuttaa.
- Anonyymi
Sun pitää nukkua. Jos olisit oikea niin tahtoisin auttaa.
- Anonyymi
Jätä ihmiset rauhaa. Sinusta tehdään kymmeniä ilmoituksia päivittäin. Sinä et tiedä kuka on troIIi eikä tuossa aloituksessa ole mitään sellaista mitä troIIi kirjoittaisi. Jotain järkeä tuohon pätemiseen nyt!
- Anonyymi
Se ei tee kenestäkään täällä troIIia, että sulle sanotaan suorat sanat. Täällä on oikeus sellaistenkin kirjoitella, jotka ei pidä sinusta yhtään etkä sinä heistä. Sairastutat itsesi tuolla jatkuvalla vainoamisella ja puuttumisella. Ei liity sinuun täällä mikään. Kukaan ei kaipaa tuollaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Jos silittelisin sut uneen?
- Anonyymi
Kyllä kelpaisi jos hän oot. Siitä vähän tuossa haaveilin läpi yön. Ei meinannut uni tulla rakkausaatoksilta.
- Anonyymi
Nukuin taas liian vähän. Iltavuoron jälkeen olikin fyssarilla käynti heti aamusta. No onneksi on vapaata nyt, niin voi vaikka nukkua. Ottaisin hänet peiton alle kainalooni koko päiväksi, jos saisin.
- Anonyymi
Se on parempi kuin rakkaudesta kuiskuttelu.
- Anonyymi
Minä teen sitäkin. Näissä tunteissa ei hirveästi voi valikoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen sitäkin. Näissä tunteissa ei hirveästi voi valikoida.
Minä oon vähän kipee
Ei tee mieli viiniä
Siitä sen huomaa
- Anonyymi
Paksun peiton alla tulee kuuma ainakin minulla.
- Anonyymi
Riippuu siitä miten viileä makkari on. Mulla on tosi viileä. Mutta viileässä nukuttaa paremmin.
Ota vaikka kuukauden kooma niin väsy katoaa, eikä tule takaisin.. ..törmäsin moottoripyörällä traktoriin..kuulemma kuolinkin ambulanssissa…teho-osastolla pitivät kuukauden koomassa…sen jälkeen ei ole ollut ikinä väsy..nukun kyllä joka yö, mutta kun ei väsytä ikinä niin useinkin nukkumaan joskus aamuyöllä.. ..voin nukkua koska vaan kun ei ole mitään velvoitteita.. ..mulla on palkallinen vapaa loppuelämä kun oikeuden päätöksellä kolari täysin traktorin…vastapuolen vakuutusyhtiö maksaa kaiken..yhteensä about kaksi miljoonaa euroa…
Jotkut nukkuu pienet päikkärit töistä tullessaan. Muakin nukuttaa tälläisellä säällä koko ajan kun on niin pimeää. Meinasin nukahtaa palsussa ollessani kirjastossa kun katseltiin hämärässä laulavaa polliisia 😴😴😴😴
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157