Hyväksyykö Kärkkäinen muita kuin natseja asiakkaikseen?
Voiko olla Kärkkäisen asiakas, jos ei ole natsi?
30
125
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kyselet joutavia, ei sinulla ole varaa sieltä mitään ostaa.
- Anonyymi
Kyllä minä olen ostanut monenlaista, tosin vain ohikulkumatkalla Ouluun tai Helsinkiin.
Ei ole koskaan kysytty Natsikoronapassia.
Mutta ehkäpä avaaja pitää minua natsina sillä kannatan ja äänestän Perussuomalaisia.
Kaiken lisäksi synnytän somalipojat suoraan krematorioon.
- Anonyymi
Totta kai jokainen maksava asiakas on tervetullut.
- Anonyymi
Fiksu tekee päätöksen, miksi tukea Venäjän trollikauppaa?
- Anonyymi
Kärkkäisen henkilökunta koostuu pelkästään uusnatseista.
- Anonyymi
Kärkkäinen on liian kaukana, jotta voisin myymälöissä käydä. Jonkin verran olen tehnyt nettiostoksia sieltä, jos on hintavertailuissa pärjännyt. Huomioon on otettu myös toimitusvarmuus. Koska en ole natsi, on ilmeisesti Kärkkäinen pakko jättää vertailuista pois. Nyyh. Kaikkea löytyy onneksi helposti muualtakin.
- Anonyymi
Kyllä hyväksyy. Seteliselkärankaisena raha käy aatteen edellä.
Toisaalta kukaan humaani ihminen ei hyväksy Kärkkäisen K K K tavarataloja. Kolme K lippua liikkeen edessä kertoo karua kieltä herran asenteista. En usko sen olevan sattuma. - Anonyymi
Voi olla itse olen kansallis sosialisti ja teen kaikki ostokseni Kärkkäisellä
- Anonyymi
Kärkkäisen hinnat ovat yllättävän kilpailukykyiset.
En yhtään ihmettele, jos uusnatsiroinaa myyvä liike olisi Putinin tukema.
Samalla tuputetaan rokotevastaisuutta.- Anonyymi
ja Teboil(Lukoil) polttoaineita.
- Anonyymi
Ei Kärkkäinen mitään suvakkeja kauppansa huoli, hyihelevetti
- Anonyymi
Aina voi tukea Kärkkäisen sidosryhmiä(lue natsi) asioimalla Kärkkäisen tavarattomassa talossa.
- Anonyymi
Valitettavasti Kärkkäiselläkin on myynnissä suvakkifirmojen ja merkkien tuotteita, hän ei ole täysin puhdasverinen isämmaallinen, joten turha asioida siellä!!
- Anonyymi
Juha ei ole oikea cowboy.
- Anonyymi
jos haluat olla kommunisti niin tilaa suoraan kiinasta 🤣
- Anonyymi
Niin, sieltähän iso osa Kärkkäisenkin tuotteista on joko suoraan tilattuna tai välikäsien kautta.
- Anonyymi
Minä olen tilannut sieltä Kiinasta usein, en maksa Kärkkäiselle niistä tuotteista mitään.
Joskus asioin Kärkkäisellä, mutta ensin tutkin muut vaihtoehdot, äänestän ostopäätöksilläni.
- Anonyymi
Saako sieltä lapsivaimojakin?
- Anonyymi
Kaikki ostavat asiakkaat, siis sellaiset joilla on esittää ovella koronapassi, ovat tervetulleita!
- Anonyymi
Onko samalla esitettävä ns. roomalainen tervehdys?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, ja onko jollakin omakohtaista kokemusta siitä pääseekö Perussuomalaisten keltaisella tai Soldiers of Odinien mustalla hupparilla sisään Kärkkäisen kauppaan, jos ei ole sitä natsipassia esittää?🙄
- Anonyymi
Ainakin PVL :n tunnuksilla varustetussa pusakassa pääsee.
- Anonyymi
Eiköhän siellä ole demarihälyttimet, joten vartija vie pois?
- Anonyymi
Ei kai nyt isämmaallinen Kärkkäinen ole demarihälyttimiä asennuttanut, vai eikö kansallismielisten valmistamia hälyttimiä ole ollut saatavilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt isämmaallinen Kärkkäinen ole demarihälyttimiä asennuttanut, vai eikö kansallismielisten valmistamia hälyttimiä ole ollut saatavilla?
Huono. Hälytin tunnistaa punikin ja vartijan rautainen käsi tarraa niskasta ja persuuksista otteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono. Hälytin tunnistaa punikin ja vartijan rautainen käsi tarraa niskasta ja persuuksista otteen.
No sitten sen ymmärtää jos kansallismielisten oma hälytin on huono, eihän sitä sellaista edes kasallismielinen Juhakaan kelpuuta kauppaansa.
- Anonyymi
Natsismi on uusi normaali eikä natsit itseään häpeä.
- Anonyymi
Tässä maassa ei ole yhtään Natsia se ihan varma mutta äärvivasureita on.
- Anonyymi
Tuo on ihan totta, jotkut poikaporukat vaan leikkii natsileikkejä, ei ne mitään ehtoja pesunkestäviä natseja ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975979
- 2103304
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663268Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183225Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162495Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242464Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282323- 2551978
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441606- 61378