Lidlille tiedoksi

Anonyymi

varo liukasta lattiaa kyltti, ei poista kaupan vastuuta.

11

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä niin. Jos asiakas kaatuu niin kauppa on silloin todellakin vastuussa ja sellaiset varoitus kyltit voi heivata menemään.

• Anonyymi

Vesi tekee laattalattiasta luistinradan, ja on todella vaarallinen yhdistelmä.

• Anonyymi

Taas kännikala aloittaa valituksen. Jos ei pysy kännissä pystyssä niin ei ole meidän kaupan vika.

• Anonyymi

Vieläkös siellä Naantalin Lidlissä käy Raisiolaisia vai uskaltautuvatko jo ihan oman kylän kauppaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkös siellä Naantalin Lidlissä käy Raisiolaisia vai uskaltautuvatko jo ihan oman kylän kauppaan?

Kyllä käy Raisiolaisia vielä. Huomaa siitä että puhuvat Raision murretta.

• Anonyymi

Liiterillä on muutenkin omat säännöt, edes vaakoja ei laiteta. Kassahenkilöltä kerran kysyin miksei teillä ole vaakoja,? Vastaus oli, että asiakas voi huijata, no nyt on käynytkin päinvastoin,,,,,,,

• Anonyymi

jos kylttiä ei olisi niin eihän ihmiset osaisi edes varoa. Liukasta kyltit ovat ihan hyödyllinen olemassa. Ei se kaupan vastuuta poista mutta varmasti vähentää nurinmenoja ja vammojakin. Ihan joka kaupassa ja julkisissa tiloissa käytetään "varo liukasta" kylttiä jos lattialla on kosteutta. Liukas kohta tulee pikimmiten poistaa.

• Anonyymi

KANTTAISIKO RIKKAAN LIDLIN PALKATA PITKÄAIKAISTYÖTÖN MOPILLA KUIVAAMAAN LATTIOITA. KYLTIN ASETTAMISELLA EI TAIDA LATTIA KUIVUA,,,

• Anonyymi

Jos vanhat ämmät ja äijät eivät enää pysy pystyssä niin kannattaisko jäädä kotiin.

• Anonyymi

If she wanna twerk at her wedding she can do that. You don’t wanna twerk at your wedding then don’t. But her wedding ain’t your wedding so…

• Anonyymi

Varokaa sitä isoa moppauskonetta ettette jää alle. Jos sattuu jäämään alle niin työntekijä raivopäissään huutaa että miksi olit edessä. Pähkähullua touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe