varo liukasta lattiaa kyltti, ei poista kaupan vastuuta.
Lidlille tiedoksi
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä niin. Jos asiakas kaatuu niin kauppa on silloin todellakin vastuussa ja sellaiset varoitus kyltit voi heivata menemään.
- Anonyymi
Vesi tekee laattalattiasta luistinradan, ja on todella vaarallinen yhdistelmä.
- Anonyymi
Taas kännikala aloittaa valituksen. Jos ei pysy kännissä pystyssä niin ei ole meidän kaupan vika.
- Anonyymi
Vieläkös siellä Naantalin Lidlissä käy Raisiolaisia vai uskaltautuvatko jo ihan oman kylän kauppaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkös siellä Naantalin Lidlissä käy Raisiolaisia vai uskaltautuvatko jo ihan oman kylän kauppaan?
Kyllä käy Raisiolaisia vielä. Huomaa siitä että puhuvat Raision murretta.
- Anonyymi
Liiterillä on muutenkin omat säännöt, edes vaakoja ei laiteta. Kassahenkilöltä kerran kysyin miksei teillä ole vaakoja,? Vastaus oli, että asiakas voi huijata, no nyt on käynytkin päinvastoin,,,,,,,
- Anonyymi
jos kylttiä ei olisi niin eihän ihmiset osaisi edes varoa. Liukasta kyltit ovat ihan hyödyllinen olemassa. Ei se kaupan vastuuta poista mutta varmasti vähentää nurinmenoja ja vammojakin. Ihan joka kaupassa ja julkisissa tiloissa käytetään "varo liukasta" kylttiä jos lattialla on kosteutta. Liukas kohta tulee pikimmiten poistaa.
- Anonyymi
KANTTAISIKO RIKKAAN LIDLIN PALKATA PITKÄAIKAISTYÖTÖN MOPILLA KUIVAAMAAN LATTIOITA. KYLTIN ASETTAMISELLA EI TAIDA LATTIA KUIVUA,,,
- Anonyymi
Jos vanhat ämmät ja äijät eivät enää pysy pystyssä niin kannattaisko jäädä kotiin.
- Anonyymi
If she wanna twerk at her wedding she can do that. You don’t wanna twerk at your wedding then don’t. But her wedding ain’t your wedding so…
- Anonyymi
Varokaa sitä isoa moppauskonetta ettette jää alle. Jos sattuu jäämään alle niin työntekijä raivopäissään huutaa että miksi olit edessä. Pähkähullua touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070