Verokortti tuli postissa ja siinä luki:
Ansiotulot: 15 000€
Työeläkemaksut: 1072€
Työttömyysvakuutusmaksut: 225€
Ansiotulovähennys: 3558€
Perusvähennys: 2722€
Verotettava ansiotulo valtioverotuksessa: 12 952€
Verptettava ansiotulo kunnallisverotuksessa: 6 671€
Päivärahamaksu 15 000€
Sairaanhoitomaksu: 6 671€
Maksan enemmän veroja tulottomana, kuin työtön
Mitään tuloja ei ole, verottajan tulolaskelma verokotrissa, joten olen maksanut veroja, vaikkei minulla ole tuloja,
Jos verottaja arvioi tulot, vaikkei tuloja olisi, niin ne ovat tuloja ja olen niistä veroja maksanut, kuten
sairaanhoitomaksua 6 671€, työeläkemaksua 1072€ ja päivärahamaksua 15 000€ valtiolle.
Työttömän ansiotulot ovat noin 8000€ vuodessa eli veroja olen maksanut enemmän tulottomana, kuin työtön.
Maksan tulottomana enemmän veroja, kuin työtön
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Muistakaa aina
SDP= veroja lisää ja huijausta
Vihreät= veroja lisää ja järjettömyyttä
Vasemmisto= veroja lisää ja umpivääristynyt kieroutuminen
Keskusta= veroja lisää
Kokoomus= veroja lisää ja matuja majoitukseen
Ruotsalaiset= Koskaan ei päästä eroon naurettavasta 2 kielisyydestä ja veroja lisää - Anonyymi
Kerropa taikametsäsi osoite. Haluan löytää samoja sieniä. Tiedätkö muuten mikä on verokortti?
- Anonyymi
Verotettuihin tuloihin perustuva tosite!
- Anonyymi
Ethän sinä ole maksanut mitään veroja jos elät tuilla. Se että saat vastikkeetonta rahaa ja siitä pidätetään vero ei ole veron maksua. Maksat veroja vasta kun teet töitä ja maksat niitä palkastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303797Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83059Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322834Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122572Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411818
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361070Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761050