UPS toimitus on todella huono koska ajelevat autoilla ja paketin vastaanottaja ei saa pakettia itselleen. ON todella huono firma suomessa kun eivät saa järjestettyä noutopisteisiin paketteja. Suomessa on paikka jokaisessa kylässä.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postin ja DHL:n paketin menee automaattisesti noutopisteeseen oli sitten paikkakunta missä tahansa. Eli se menee näin.
Postin / ulkomailta DHL paketit näkyy postin sivuilla paketti ja päivän aikana menee R-kioskille noutopisteesen josta on HELPPO noutaa milloin tahansa. !
UPS on todella huono, ei ole noutopistettä kunnissa vaikka R-kioskit ja kaupat on siellä
Anonyymi
1
363
Vastaukset
- Anonyymi
Tietyt kuriiripalvelut on tarkoitettu pääsääntöisesti yrityksille ja kuljetus virka-aikaan on ainoa järkevä vaihtoehto. Harmi, että monessakaan ulkomaalaisessa kaupassa ei saa itse valita itselleen sopivinta kuriiria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854