Sehän on saatanan hyvä asia koska pari vuotta sitten siihen sairastui vuosittain liekö kymmeniä tuhansia ihmisiä ja kuolikin pari kourallista. Ainaskin.
Joku kertoi että flunssaan sairastuneita olisi vieläkin mutta nämä tilastot on julistettu salaisiksi.
Flunssa on kadonnut koko Suomemme maasta !
6
87
Vastaukset 6
Itse sairastin juuri lievän flunssan. 😂
Todennäköisesti et flunssaa eli influenssaa, vaan mahdollisesti jonkun esim. lukuisista ihmisen koronaviruksista aiheuttaman ievän hengitystietulehduksen.
Influenssaa maassamme on, ja sitä koskevat tilastot on ihan julkisia.
https://www.thl.fi/ttr/gen/rpt/infl.pdf- Anonyymi
Sama juttu krapulan kanssa.
Lukemattomat suomalaiset sairastavat krapulaa ja valtion viranomaiset panttaavat laittomasti krapulatilastoja.
Selvä salaliitto tämäkin. - Anonyymi
Ei ole kadonnut, vaan vähentynyt, kun ihmiset pitävät kasvomaskeja ja pesevät käsiään enemmän ja tekevät enemmän töitä kotoa käsin.
Hienoa kyllä että samat toimet mitkä toimii covidiin, auttaa myös influenssaan. :) Viime vuoden kuolinsyytilastossakin ilmoitetaan että 58 henkilöä on kuollut influenssaan; tämä on siis primäärinen kuolinsyy.
https://www.stat.fi/til/ksyyt/2020/ksyyt_2020_2021-12-10_tau_001_fi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4291771- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht421656- 44645
- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541