Hotel Oscar sikahintainen vs. laatu

Anonyymi

Oltiinpa entisessä kotikaupungissa reissussa ja Hotel Oscar pakosta kun Kuntoranta on homeelle haiseva laho läävä eikä sitten muuta aamiaisella olevaa ole. No mitä saatiin? Ensinnäkin ristiriitaista tietoa henkilökunnalta. Kuulemma Varkaus-salin puoleiset huoneet remontoitu viime kesänä joten olisivat kovemmalla pakkasella lämpimät huoneet. Kun mentiin niin toinen tympeä virkailija sanoikin että ei niitä ole remontoitu vaan nämä respan puolella olevat. No vaihdettiin siis huone respan ja ravintola-osan puolelle. Vielä mitä, huone olikin aitoa kasaria eli ei varmasti koskaan uusittu. Vanha tunkkainen kokolattiamatto, kylppärissä ei mitään lämmitystä, alkuperäinen kylpyamme, kaakelit joissa rikkinäisiä reikiä. No joo tuuletusta oli tehostettu eli puhalsi varmaan 30m/sek nopeudella kylmää ilmaa. Patterit onneksi puhkui kuumalla. Hinta liki 150 eur vrk. Parkkihalli oli täysi ja pistettiin auto ulos lämpötolppaan. Ei se tolppa virtaa antanut vaan -17 sitten kylmänä rattiin. Aamiaissalissa helvetin kylmä ja pimeää, vain joku helvatan pikku tuikkukynttilä pöydässä! Kysyin isokokoiselta keittiöukolta onko sähköt poikki, ei vaan kuulemma vietetään kynttiläaamiaista! Voi jessus.

Ens kerralla yövytään joko Kuopiossa tai Mikkelissä, tasoeroa on.

9

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hotelli onkin usein tyhjänä

• Anonyymi

Varkaus on oikea turistien hunajakenno, vetää ihmisiä todella suurella imulla ja kämärin sillat lisää vetoa. Nyt voi kaikki buha haa buha haa ja vielä kerran nauraa buha haa.
      Vekara varkaus vetää kaupunkiin 30000 kävijää palkitun vetäjän mukaan. Warkauden lehti kertoo hotelli Oscarin kertoneen, ettei sitä huomaa yöpyjissä.

• Anonyymi

Hotel oskaria laajennetaan ens vuonna silleen että keskus hotelliin asti tulee oskari. huoneita lisää osassa takka lämmittää ja osassa maa kaasu kuulenma. ja grilli ravinteli tulee sinne saa samaa sapuskaa kun k g b tarjoaa!

• Anonyymi

Naamalle tuhnuttelusta lisämaksu

• Anonyymi

rapala

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe