Huhmarin joulupöytä on tarjolla pe-la 26.11.–11.12.2021. Joulupöydän hintaan 42 €/hlö sisältyy myös stand up- ja tanssilippu & narikka!
Hyvät Polvijärveläiset, mitä mieltä olette tästä? Jos olen käsittänyt oikein, Huhmarin omistuspohja on ammattiyhdistys liikkeillä.
Lomakeskus Huhmari
Anonyymi
7
1349
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa. Huhmariin ennemmin kun kus...eiku huvilouhokseen
- Anonyymi
Totta. Huhmari on tasokas paikka
- Anonyymi
Huhmari hyvä paikka
- Anonyymi
Kun katsoo uutiskuvia pöydän ääressä istuvista TES- neuvottelijoista, niin joutuu miettimään, kummalla puolen pöytää ne porvarit ja duunarit oikein istuu.
- Anonyymi
No kun duunareilla lienöön liiton ateriatuki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun duunareilla lienöön liiton ateriatuki.
Ja sen kyllä päältäpäin huomaa.
- Anonyymi
Kyllä on laadukkuus kaukana mökkien osalta, homevaurioisia muut paitsi isommat huvilat, aukiolo ajat kasari luvulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886