Koneet yhä enempi halleissa ja lentäjät "lentää" simulaattoreiilla jos rahat eivät riitä.
Mekaanikoilla riittää työtä kun moottorin vaihtokin kestää puolitoista viikkoa. Kripenin motti vaihdettais päivässä. Yhdysvalloissa on jo ollut napinaa korkeista huoltokustannuksista.
Näin se tulee menemään.
F-35 käyttökustannukset karkaavat
10
113
Vastaukset
- Anonyymi
Asiantuntemuksesi perustuu varmasti syvään sotilasilmailun tietämykseen. Miksi ihmeessä et ole alalla suuripalkkaisessa virassa, vaan jakelet tietämystäsi ilmaiseksi Suomi24:n palstalla?
- Anonyymi
Hyvä se on kun kirjoittaa meille. Isopalkkaisia töitä tehdessä piilottelee asioita jotka kuuluisivat kansalaisten tietoon. Kansalaiset joutuvat työllään maksamaan nuo. Isopalkkaisten palkat myös.
Kaikki hävittäjät ovat kalliita. Miksi? - Anonyymi
Olin edellisessä elämässä WW2 aikaan taistelulentäjä ja jatkoin sodan loputtua suihkukoneiden koelentäjänä.
- Anonyymi
Riittää että koneet ja lentäjät ovat kunnossa silloin kun niitä todella tarvitaan.
- Anonyymi
Ameriikan "takapuolen pyyhkijät" valitsivat kyseisen peltilaatikon, jota ei edes koskaan tarvita mihinkään.
- Anonyymi
Eikös Niinistöä kiittänyt jo Trumppi tuosta kaupasta jokunen vuosi sitten? Kaikki loput lienee teatteria. Ministeriteatteri.
- Anonyymi
Mikä on niiden tarkoitus?
Tappaakko, keitä, milloin, miksi? - Anonyymi
suomen kirjeen vaihtaja kertoi miten koneen amerikassa ovat vähän ilmassa niiden käyttö kustannuksien vuoksi, niin miten suomella on varaa käyttö kustannus pommeihin,
- Anonyymi
F-35 laivueen huoltokustannukset ovat todella korkeat. Ne lähentelee jo pakolaispolitiikasta aiheutuvia kustannuksia kuten sosiaalituet ja kelan tuet asumistukineen.
Saamieni tietojen mukaan myös Kuusakoski Oy toivottaa F35:t tervetulleiksi: "Romulaanilla tavataan!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1311353Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 68677
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko38512- 36467
- 43460
- 52442