Läpi, niin kuin aina😃.. Ajattelet olevasi ovela, hmm.. Hyvä niin, mutta mä oon loppujen lopuksi ovelampi😂 joten öitä "muru", mutta nyt on huono olo, pakko mennääää
Sain taas tahtoni
14
152
Vastaukset
- Anonyymi
💩🥱
- Anonyymi
Väärinkäsite iski ku en ookkaa demuori.
- Anonyymi
Kumpi, muori vai ori?
- Anonyymi
En tahtoisi, että hänellä olisi huono olo. En vain tiedä, miten kestäisin kaipausta. Siksi on yritettävä välttää sitä tunnetta.
- Anonyymi
Menepä siitä sitten takaisin hiekkalaatikollesi. Vakavat asiat eivät ole leikin paikka.
- Anonyymi
En osaa sanoa, miks voin pahoin tuota kirjoittaessani. Huono olo se kun jatkuu. Ehkä se oli tuo sana" muru"
- Anonyymi
Et ole ovela,kirjoituksiasi on mukava lukea.
- Anonyymi
Ai jaiiiij.. Vaikka puolet niistä on höpö juttuja, ei ollenkaan totta🙄 ei se oveluus liittynyt kirjoituksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaiiiij.. Vaikka puolet niistä on höpö juttuja, ei ollenkaan totta🙄 ei se oveluus liittynyt kirjoituksiin.
Osaan lukea vaikeata tekstiä,tiesitkö?
- Anonyymi
Mulla on machiavellismi että en tiedä oletko ovelampi.
- Anonyymi
Alakynnessä olevien täytyy aina uhota ;) pärjäilehän!
- Anonyymi
T. Kärsämäen tryffelit :D
- Anonyymi
No, mikäs se tahtosi oli?
- Anonyymi
Psyk geen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838