naapurin kumisaappaat

Anonyymi

eilen tulin töistä kotia niin kas kummaa eteisessä mustat kauniit kumisaappaat, heti rupes puntti pullottaa! arvelkin että nytkö semeidän emäntä on ostanut nuot, mutta menin keittiöön niin naapurin emäntä käymässä ja vielä semmoset tiukat mustat legginsit melkein kuin kumia ,juuri teki lähtöä! noh lähin sauttelee ovelle, rupes laittaan kumisaappaita jalkaan oli hunter merkkiset semmoset vähä niinku ratsastus saappaat! ei voinu mitää mutta muna meni kivi kovaksi! onneksi takki päälä niin ei nähny! oli pakko kehua että hienot saappaat!!!! heti tuli katse ja kertoi että tilasii netistä englannista asti kun oli ollu tarjouksessa! voi taivas miten seksikkäät! harmi kun lähti vaikka päästii vähä juttelee saappaista! oli pakko mennä vessaa ja haaveilla tuosta, voi sanoa että tuli tyhjät kassit lensi sen verran maukkaasti lasti!

-toro

17

3843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

    • Anonyymi

      Mulle sattu tänä syksynä paras kumpparikokemus pitkään aikaan. Olen siunattu pienellä jalalla (39), mikä on usein johtanut tahattomastikin tilanteeseen jossa pääsen tekemään lähempää tuttavuutta naisten kumppareihin.
      Tuossa syksyllä tosiaan kävin morjenstamassa mökkinaapureitani kun huomasin että he olivat purkamassa laituriaan talviteloille. No he siinä kysy että joutaisinko tulla kaveriksi, mistä yritin pelata itseni ulos toteamalla ettei minulla ole edes kumisaappaita mukana. Naapurin rouva totesi tähän että heillä on kyllä tuossa varastossa ylimääräisiä, ei muuta ku käyt hakemassa jalkaan sopivat.

      Siinä sitten ajattelin että kai naapureille nyt vähän jaksaa talkoilla kun ei kummoisempaakaan tekemistä ole. Kävelin varastolle ja tutkailin tilannetta. Siellä oli seinustalla äijän pilkkisaappaat ja sieviläiset kumisaappaat, arviolta kokoa 46, joten ne totesin heti minulle hyödyttömiksi. Mutta sitten silmiini osui hyllyn alla seuraavan kokoluokan saappaat, punaiset kontiot, viimeistä suomessa tehtyä mustapohjaista mallia. Vähän aikaa epäröin, mutta rohkaisin mieleni. Nostin nuo kumpparit eteeni lattialle ja polkaisin jalkaan. Varret puristi ja varpaat oli kärjessä kiinni. Nostin toisen jalan, vilkaisin saappaan pohjaa valoa vasten ja rapsutin kuivuneen ravan pois kokomerkinnän päältä. Kyllä, kokoa 36 ja istuivat ku unelma.
      Takaisin rantaan tepasteltuani naaapurini totesivat vain että oho, sinähän oikeat miesten työsaappaat löysit.
      Tarina saappaiden takaa selvisi kun pariskunnan teini-ikäinen tytär kutsui meidät mökin terassille syömään. Hän katsoi pitkään minua ja jalassani olevia saappaita ja kysyi mistä saappaat olivat peräisin. Vastattuani hän kysyi, että "miten ihmeessä oot saanu mun ala-asteaikaiset kumpparit tungettua jalkaan". Annoin ne punaiset kontiot hänellekkin sovitettavaksi, sai kyllä jalkaan mutta kertoi puristavan varpaita. Antoi ne vielä kaiken päälle lainaankin kun sanoin ettei mulla ole omia saappaita matkassa. Noissa punaisissa kontioissa touhuilinkin sitten aivan muita juttuja koko loppuviikon omalla mökilläni 😉

      • Anonyymi

        Minulle kävi kanssa vähän samankaltainen tapaus muutama vuosi sitten.Olin mökilläni touhuamassa syksyn viimeisiä töitä ,kun vähän kaukaisemman mökin leskirouva asteli mökkini pihaan uutuuttaan kiiltävissä lime kontioissa. Hän pyysi apuani pieneen nosto ja korjaus työhön. Menimme hänen mökilleen ja kyseessä oli hieman laiturin korjausta. Siinä sitten työtä kun ihmeteltiin todettiin että kumisaappaathan tämä vaatii ja totesin että ,omani jäi mökille ,johon leskirouva totesi että hänellä on mökissään edesmenneen miehensä kumisaappaat jos nämä kelpaisi. Tullessaan takaisin oli hänellä kädessään Nokian jalkineet saapas laatikko ja hän ojensi sen minulle. Avasin laatikon ja kuinkas ollakaan sisällä oli uudet punaiset Suomessa valmistetut kontiot. Tunsin jonkun koventuvan haaroissa ,mutta pistin saappaat jalkaani, johon rouva totesi että nyt on miehellä kunnon kumisaappaat ja tätä on ilo katsella. Työt tuli tehtyä ja palkaksi sain rouvalta nämä upeat saappaat kun hänellä ei niille enää ollut käyttäjää. Tämän jälkeen olemme aina aika ajoin mökkeillessä törmäilleet ja aina rouva kyselee että vieläkö saappaat löytyy jos ei ne satu sillä hetkellä jalassani olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi kanssa vähän samankaltainen tapaus muutama vuosi sitten.Olin mökilläni touhuamassa syksyn viimeisiä töitä ,kun vähän kaukaisemman mökin leskirouva asteli mökkini pihaan uutuuttaan kiiltävissä lime kontioissa. Hän pyysi apuani pieneen nosto ja korjaus työhön. Menimme hänen mökilleen ja kyseessä oli hieman laiturin korjausta. Siinä sitten työtä kun ihmeteltiin todettiin että kumisaappaathan tämä vaatii ja totesin että ,omani jäi mökille ,johon leskirouva totesi että hänellä on mökissään edesmenneen miehensä kumisaappaat jos nämä kelpaisi. Tullessaan takaisin oli hänellä kädessään Nokian jalkineet saapas laatikko ja hän ojensi sen minulle. Avasin laatikon ja kuinkas ollakaan sisällä oli uudet punaiset Suomessa valmistetut kontiot. Tunsin jonkun koventuvan haaroissa ,mutta pistin saappaat jalkaani, johon rouva totesi että nyt on miehellä kunnon kumisaappaat ja tätä on ilo katsella. Työt tuli tehtyä ja palkaksi sain rouvalta nämä upeat saappaat kun hänellä ei niille enää ollut käyttäjää. Tämän jälkeen olemme aina aika ajoin mökkeillessä törmäilleet ja aina rouva kyselee että vieläkö saappaat löytyy jos ei ne satu sillä hetkellä jalassani olemaan.

        Mainio tarina, haluan ajatella, että on myös totta. Olisipa kiva touhuilla tuommoisen rouvan kanssa värikkäät kontiot jaloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainio tarina, haluan ajatella, että on myös totta. Olisipa kiva touhuilla tuommoisen rouvan kanssa värikkäät kontiot jaloissa.

        Kyllä tuo tarina on aivan totta. Edelleen olemme paljon tekemisissä toistemme kanssa kun mökeillämme satutaan olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi kanssa vähän samankaltainen tapaus muutama vuosi sitten.Olin mökilläni touhuamassa syksyn viimeisiä töitä ,kun vähän kaukaisemman mökin leskirouva asteli mökkini pihaan uutuuttaan kiiltävissä lime kontioissa. Hän pyysi apuani pieneen nosto ja korjaus työhön. Menimme hänen mökilleen ja kyseessä oli hieman laiturin korjausta. Siinä sitten työtä kun ihmeteltiin todettiin että kumisaappaathan tämä vaatii ja totesin että ,omani jäi mökille ,johon leskirouva totesi että hänellä on mökissään edesmenneen miehensä kumisaappaat jos nämä kelpaisi. Tullessaan takaisin oli hänellä kädessään Nokian jalkineet saapas laatikko ja hän ojensi sen minulle. Avasin laatikon ja kuinkas ollakaan sisällä oli uudet punaiset Suomessa valmistetut kontiot. Tunsin jonkun koventuvan haaroissa ,mutta pistin saappaat jalkaani, johon rouva totesi että nyt on miehellä kunnon kumisaappaat ja tätä on ilo katsella. Työt tuli tehtyä ja palkaksi sain rouvalta nämä upeat saappaat kun hänellä ei niille enää ollut käyttäjää. Tämän jälkeen olemme aina aika ajoin mökkeillessä törmäilleet ja aina rouva kyselee että vieläkö saappaat löytyy jos ei ne satu sillä hetkellä jalassani olemaan.

        Jos mieheltä on jäänyt punaiset kontiot (minkähän takia olivat laatikossa, oliko niitä käytetty ollenkaan?) ja rouva kävelee lime kontioissa, niin voisi ajatella, että pariskunnalla on ollut jonkinlaista saapasharrastusta. Joka tapauksessa sait kivalla tavalla upeat kumpparit. Mikä oli niiden koko? Onko sulla muita saappaita?
        Ja kysynpä minäkin, rouvan tavoin että vieläkö saappaat löytyy. Ja vieläkö rouvalta löytyy lime kontiot.
        Tosi kiva tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mieheltä on jäänyt punaiset kontiot (minkähän takia olivat laatikossa, oliko niitä käytetty ollenkaan?) ja rouva kävelee lime kontioissa, niin voisi ajatella, että pariskunnalla on ollut jonkinlaista saapasharrastusta. Joka tapauksessa sait kivalla tavalla upeat kumpparit. Mikä oli niiden koko? Onko sulla muita saappaita?
        Ja kysynpä minäkin, rouvan tavoin että vieläkö saappaat löytyy. Ja vieläkö rouvalta löytyy lime kontiot.
        Tosi kiva tarina.

        Ko saappaat olivat aivan uudet(laput saappaissa kiinni)Koko on 41.Mustat kontiot löytyy mökiltä myös jota käytän kun työt vaatii .Punaiset kontiot löytyy edelleen ja olen pitänyt niitä vähän pyhäsaappaina .Rouva saapastelee edelleen lime kontioissa jotka on kuin uudet, ja kuulemma joululahjaksi oli pukki tuonut hänelle keltaiset hai saappaat.


      • Anonyymi

        Minullekin kävi myös vähän samaan tyyliin. Kävin asentamassa langattoman verkon erään tutun naisen luona. Kun se oli valmis hän kysyi, voisinko ajaa nurmikon, kun hänellä on selkä kipeä. Sanoin hänelle, että mielellään, mutta minun pitää hakea työvaatteet kokoa. Hän sanoi, että hän antaa minulle kumisaappaat ja farkut. Hän haki autotallista vanhat punaiset kumisaappaat ja farkut, ja kysyi, voinko pitää punaisia saappaita. Vastasin, että tuollaiset saappaat olen aina halunnut. Vedin farkut jalkaan, olikvat vähän tiukat, mutta meni jalkaan. Siiten vielä saappaat jalkaan, menivät hyvin kun olivat kokoa 39. Hän sanoi, että saan saappaat ja farkut omaksi . Leikkasin nurmikon, ja minulla oli kova stondis. Kohta rupesimme panohommiin, farkut laskin alas, ja hän nosti lyhyen hameen helman. Kohta tuli valtava satsi häneen.
        Jätin saappaat ja farkut jalkaan, ja lähdin sittten jossain vaiheessa. kotiin.


    • Anonyymi

      Oispa mahtava kun itelläkin ois pienempi jalka kumppareita nii makeita mutta koot loppuu 43 naisten mallit kuten huntterit, todella seksikkäät naisilla!

      -toro

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Asun vanhalla omakotialueella, ja naapuruston rouvilla on ilahduttavan paljon hienoja kumisaappaita. Punaisia kontioita näkyy eniten. Hai-saappaita löytyy myös punaisena ja keltaisena, ja yhdellä rouvalla on muodikkaat saappaat, joissa on punaisella pohjalla jotain mustia kuvioita. Juuri tänään yksi naapurin nuori emäntä leikkasi ruohoa uututtaan kiiltävissä punakontioissa, oli kyllä taivaallisen ihanaa seurata.

    • Anonyymi

      Punaiset hunterit naisten jalassa! Nam

      Namia on

      • Anonyymi

        Näin on. Valitettavan harvoin vain pääsee näkemään niitä livenä.


    • Anonyymi

      U­u­s­­i sek­­si­­tea­­tteri ava­utuu Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­kk­­­i­. Ilmo­it­­tau­tumine­n ry­hmä­­ämme tä­äl­­­l­­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/N0m3E0

    • Anonyymi

      Olen huonosti kävelevä mies 40+ ja istun pyörätuolissa kun lähden kotoa. Tässä yhtenäpäivänä kun poistuin asunnostani taksia odotteleen, niin tuli siivooja noin 40-50 v nainen. Hänellä oli jalassaan tiukat harmaat leggingsit ja saappaat jotka upeasti muotoilivat hänen sääriään. Rupes housussa kovettuun kun näin hänet, se näky! Niin upesti leggingsit ja ne saappaat korosti hänen jalkojaan, sääriä, reisiä ja takapuolta. Siinä juttelimme hyvän aikaa ja hän kyllä huomasi kuinka tarkkaan hänen jalkojaan katselin. Olihan se takapuoli siinä kasvojeni korkeudella. Voitte kuvitella kuinka vaikeaa oli olla koskematta niitä jalkoja ja sitä peppua! Toivottavasti saan vielä monta kertaa tavata hänet rappukäytävässä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe